Gå til innhold

Liker jenter at gutter er høylytte i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er eksotisk fordi de fleste menn er stille som mus utenom et dempet "hmmpfh" når de kommer :fnise:

Anonymkode: 67485...bd3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Utrolig ubehagelig når mannen er stille som en mus gjennom hele samleiet...

Anonymkode: 73336...8f8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose

Kan egentlig ikke synge men jeg er blitt veldig flink på høye toner takket være sex. Jentene elsker det men har ørepropper klar for sikkerhets skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestandig beæret damebyttet mitt med grynting. Mann 62

Anonymkode: 0f27d...7d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker når han stønner!!! Ikke nødvendig at det er så høylytt, da.

Anonymkode: c7f70...f81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker lyder, trenger ikke være så høylydt🙈 vil gjerne at han prater også jeg, men det er mulig at det er litt mye å be om😊

Anonymkode: 0cbfe...ff1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lyder er bra ja, stønning, "grynt" og dirtytalk :ninuskapus: Men ikke overdrevent roping og konstant stønning liksom.

Anonymkode: d4cf6...9b4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne høre hans nytelse. Nå er jeg en screamer selv, og hyl, klynk og stønn kommer helt naturlig fordi jeg nyter noe sinnsykt. Hører jeg mannen lage tilsvarende lyder tenner det meg bare enda mer. Det gleder meg at han har det så digg!

Anonymkode: dee75...ca3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kan umulig være noe vanlig... Kunne ikke falle meg inn å lage lyder under sex

Anonymkode: 9fb66...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det. Han jeg har som FF nå har endel dirty talk, stønner og er nokså høylytt når han kommer. Det jeg digger mest er alt han kan si som jeg merker kommer pga at han er så kåt. Ikke noen innøvde fraser for å si det sånn. Han får meg til å føle meg ekstremt begjært. 

Anonymkode: 9a9a8...e0f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg liker når han stønner og dirty talking, men ikke skrike som en død hval liksom når han kommer.

Anonymkode: 1f2c0...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig deilig at mannen lager lyder! Kjedelig med menn som knapt kommer med et sukk når det går for dem. Med lyd og utrykk av nytelse blir det en finale. Uten lyd er det brått bare avsluttet, og jeg føler meg litt snytt for finale. Dessuten lurer jeg  på om det virkelig var godt for ham. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Mannen min lager deilige lyder når vi har sex. Som dette innimellom sexen: «Aaaahh». Ikke for ofte, men ikke for sjeldent. Også er han flink til å prate. Han sier ofte «Du er så jævla deilig. Fy faen.» «deilig og knulle den skitne bollemusa di» (:P) « jenta mi, du er så utrolig deilig. Jeg elsker deg så høyt» Og i det han kommer hører jeg et lite rop (om hjelp?!)  «Aaaaaaahhhhhhh.» for så «Det var deilig det. Takk for deilig fitte» 🙊🙈

Anonymkode: e2a0f...84a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Mannen min lager deilige lyder når vi har sex. Som dette innimellom sexen: «Aaaahh». Ikke for ofte, men ikke for sjeldent. Også er han flink til å prate. Han sier ofte «Du er så jævla deilig. Fy faen.» «deilig og knulle den skitne bollemusa di» (:P) « jenta mi, du er så utrolig deilig. Jeg elsker deg så høyt» Og i det han kommer hører jeg et lite rop (om hjelp?!)  «Aaaaaaahhhhhhh.» for så «Det var deilig det. Takk for deilig fitte» 🙊🙈

Anonymkode: e2a0f...84a

Ikke si takk. Ikke si takk. Ikke si takk. Regel nummer én for menn jo! (Men så lenge du ikke reagerer er det vel greit :fnise:)

Anonymkode: e82ba...fe3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...