Gå til innhold

Kvinner som nekter å barbere seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Overrasket skrev:

Av dem jeg har møtt, er det de som barberer som har passet best på hygienen.  

De er fortsatt mye mer utsatt for infeksjoner og byller pga barberingen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, yeans skrev:

Hvem fa## bryr seg om at du syns det er mer naturlig med hårvekst i rompa hos menn?? Skal du ha napp hos kvinner må ALT VEKK lille gutt. 

Er du ikke villig til å fjerne alt så kan du bare glemme å få noe.

Tull, alle kvinner foretrekker ikke glattbarberte menn. Det er jo nettopp da de ser ut som "lille gutt". Jeg personlig foretrekker en skikkelig mann. 

Endret av Nerine_
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. Hår er mer naturlig i rumpen hos menn enn hos kvinner da det er mengden testosteron som bestemmer hvor mye kroppshår man har. For det andre så liker menn å ta den i nummer 2 på dama.  Mye oftere enn det blir rumpelek hos menn. For det tredje så har menn mye mye mer hår i rumpen enn kvinner. Så det er mye lettere og enklere å ta håret i rumpen  for kvinner

Sorry borris. Uansett hvor mye hønsene her protesterer med "ekte menn liker hår" eller "det er naturlig og hygienisk"

Ok men flertallet av menn liker barbert fitte og ræv.

Anonymkode: a9200...d67

Så du mener hår i rumpa er sexy hos menn men ikke hos kvinner? 

Til Ts. Tror du må tenke litt mer på utseendet ditt siden du kun tiltrekker deg damer som har forfalt. Har du forfalt selv så tiltrekker du deg mennesker som deg. Du tiltrekker deg ikke sexy damer hvis du gir faen i eget utseendet men bare sier hvordan kvinner skal være.

Bare et tips TS ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nerine_ skrev:

Tull, alle kvinner foretrekker ikke glattbarberte menn. Det er jo nettopp da de ser ut som "lille gutt". Jeg personlig foretrekker en skikkelig mann. 

Hysj da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt som om en kvinne ikke liker en mann som ikke klipper håret og stelles skjegget. Jeg tror det er ganske rimelig å forvente at voksne mennesker steller seg og trimmer hårvekst. Om kvinner vil barbere seg her og der får være opp til dem. Men de kan ikke forvente at alle menn (eller andre kvinner) synes det er delikat å ikke fjerne legghår, hår i armhuler og trimme busken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, yeans skrev:

Hysj da....

Mannen må jo såklart være såpass ekte mann at han foretrekker kjønnshår på dama. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, A National Acrobat skrev:

Jeg tenker at folk må gjøre som dem vil, og det viktigste er å ikke bry seg om hva andre måtte mene om personlige valg.

 Men Ts. jeg skjønner hva du mener for jeg slik selv. Jeg liker å føle meg fresh,  og steller meg og bruker mye tid på det. Sikkert noen timer i uka. Men folk får kanskje etterhvert mer forpliktelser og dårligere tid. Og setter seg selv sist. Jeg tror mange ofte skulle ønske at de hadde bedre tid. Og vil vel helst føle seg fresh. Ikke alle har det så greit alltid, og slike ting kan lett sikkert prioriteres bort da det ikke er viktig eller skader noen. Ikke alle har overskudd og tid. Det kan jeg forstå. Men det skal ikke være et krav, det skal være et valg. Folk må gjøre som dem vil. 

Som ei som veksler litt imellom kan jeg informere om at å holde det pent frisert med hår nedentil er mer jobb og tar mer tid enn å glattbarbere. Så for mange av oss handler det om ett bevisst valg fordi vi liker å ha hår der :)

Jeg glattbarberte alltid selv fram til jeg ble gravid. Men da ble det vanskelig fordi magen gjorde at jeg ikke så noe der nede, så lot det vokse. Mannen min viste seg å like det bedre med litt hår, så etter det har jeg stort sett latt det gro for så å frisere det. Men hender også jeg har fått et innfall og raket alt bort.

Må nå si at jeg har begynt å synes det er penere med busk enn uten. I tillegg til at det er sinnsykt mye mer behagelig. Huden min har blitt mykere, ingen nupper, det klør ikke, stikker ikke, blir ikke klamt og ekkelt og jeg føler meg mer kvinnelig.

Glattbarbering er også topp. Men jeg friserer ikke underlivet mitt ut ifra hva en fremmed mann tenner på, han får jo ikke se meg naken uansett. Jeg derimot må leve med underlivet mitt hver eneste dag.

Endret av heipådegsann
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shaver meg hver dag i dusjen uansett om det er vinter eller sommer. Shaver meg om jeg har kjæreste eller er singel. Gjør det for min egen del også. Hater hår på meg selv. Men har flere venninner som ikke orker å barbere legger på vinteren selv om de har mann.Eller armhuler. Det får være opp til alle å gjøre som de selv vil :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det blir litt som om en kvinne ikke liker en mann som ikke klipper håret og stelles skjegget. Jeg tror det er ganske rimelig å forvente at voksne mennesker steller seg og trimmer hårvekst. Om kvinner vil barbere seg her og der får være opp til dem. Men de kan ikke forvente at alle menn (eller andre kvinner) synes det er delikat å ikke fjerne legghår, hår i armhuler og trimme busken.

Tror du glemmer å tenke rasjonelt. Kvinner bruker massevis av tid på å stelle hår og har generelt bedre hygiene enn menn. Det handler om hvor langt kvinner skal måtte strekke det for å fremstille seg selv på en måte som ikke er naturlig, hvor naturlighet hos kvinner blir sett på med avsky og mangel på kvinnelighet, mens naturlighet hos menn aksepteres og sees på som mandig. Det er noe grunnleggende urettferdig i dette som jeg tror man må føle seg rammet av selv for å forstå, eller kanskje det bare er dumme menn på KG som poster i denne tråden. Tipper helst det siste, siden jeg selv og mine venninner alle er i forhold og har sex minst annenhver dag til tross for at vi driter i barbering fra 1. september til 1. mai.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Nerine_ skrev:

Tull, alle kvinner foretrekker ikke glattbarberte menn. Det er jo nettopp da de ser ut som "lille gutt". Jeg personlig foretrekker en skikkelig mann. 

Uff her starter det. Når folk skal definere hva en "ekte" mann og kvinne et. Herregud gå i det selv

Barbert er inn og det har det vært i mange år nå så sorry. Flertallet av "ekte" kvinner og menn foretrekker barbert og stusset framfor skog

Anonymkode: a9200...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte å begripe hvorfor enkelte begynner å blande inn pedofili, det er tross alt stor forskjell på en en jentunge og en voksen dame som velger å barbere seg glatt, fordi hun vil det selv

Anonymkode: 9a750...6cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nerine_ skrev:

Mannen må jo såklart være såpass ekte mann at han foretrekker kjønnshår på dama. 

Dama har jo hårvekst uansett hva han foretrekker. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss nordiske damer HAR faktisk nesten ikke hår på kroppen i utgangspunktet, så det kunne ikke falt meg inn å shave. Aldri barbert en legg.

Anonymkode: c3f9b...43c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff her starter det. Når folk skal definere hva en "ekte" mann og kvinne et. Herregud gå i det selv

Barbert er inn og det har det vært i mange år nå så sorry. Flertallet av "ekte" kvinner og menn foretrekker barbert og stusset framfor skog

Anonymkode: a9200...d67

I mine øyne har en skikkelig mann hår. Hva som er "inn" og hva andre foretrekker, det bryr meg fint lite. Har ikke behov for å følge strømmen og se ut som alle andre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen av oss nordiske damer HAR faktisk nesten ikke hår på kroppen i utgangspunktet, så det kunne ikke falt meg inn å shave. Aldri barbert en legg.

Anonymkode: c3f9b...43c

Slikt liker vi. Hårløse damer er tingen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jens Even skrev:

Slikt liker vi. Hårløse damer er tingen

Vedkommende HAR hår.. de er bare så lyse, at vedkommende ikke ser vitsen med å barbere.. :P
Så teknisk sett, er vedkommende hårete ;) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, SlemUlv skrev:

Vedkommende HAR hår.. de er bare så lyse, at vedkommende ikke ser vitsen med å barbere.. :P
Så teknisk sett, er vedkommende hårete ;) 

Ikke sant? :fnise: FJON (eller dun) heter det for den som vil google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, SlemUlv said:

Vedkommende HAR hår.. de er bare så lyse, at vedkommende ikke ser vitsen med å barbere.. :P
Så teknisk sett, er vedkommende hårete ;) 

Hvem bryr seg så lenge det ikke er synlig og mannlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jens Even skrev:

Hvem bryr seg så lenge det ikke er synlig og mannlig.

TS tydeligvis ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...