Gå til innhold

Kvinner som nekter å barbere seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns det er noe ufyselig for å være æriig.  Jeg skjønner at man ikke gidder å rake over hver eneste dag å bruke timevis på kroppslig stell,  men jeg gidder ikke kle av ei dame å bli møtt med hår som stikker ut av rumpesprekken, dusk over musa eller hårete legger. Dette er et minimum av hva jeg forventer at ei dame skal holde stell på, da det minste unødvendig hår på damer gir meg assosiasjoner til menn, noe jeg ikke tenner på. Så avlys planer om likestilling på den fronten hvis du vil bli ansett som kvinnelig og seksuelt attraktiv.

Hvorfor virker det som om kvinner har en iboende trang til å ville forfalle over tid? Hva tror dere det gjør med mennene deres genuine syn på dere?

Anonymkode: 1dd31...731

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig. Det er enjo jævla uting og fullstendig turn off! Kvinner skal være hårløse og feminine i mine øyne. 

Anonymkode: 5c615...ebc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan drar du koblingen mellom å ikke barbere seg og la seg forfalle over tid? Håret er der for en grunn tross alt.

Hva man gjør med håret sitt, må da være opptil hver enkelt person uanhengig av kjønn. At dine preferanser er at kvinner skal være hårløse får være din sak. Det betyr ikke at alle skal barbere seg for å tilfredstille dine preferanser.

Anonymkode: 54d57...13c

Jeg stiller meg uenig til dette.

Anonymkode: 5c615...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Det er enjo jævla uting og fullstendig turn off! Kvinner skal være hårløse og feminine i mine øyne. 

Anonymkode: 5c615...ebc

Er ikke noe mer feminint å være glattbarbert hverken her eller der på damene! Voksne damer har en naturlig hårvekst av varierende art over det hele! 

Er det en bitteliten lærdom du kan ta med deg videre i livet, når du blir voksen?!

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SlemUlv skrev:

Du stiller deg uenig i at håret har en funksjon, eller at ikke alle kvinner skal barbere seg, for å tilfredstille DEG?

Jeg synes du hsr en veldig lite sjarmerende fremtoning. Diskusjon over.

Anonymkode: 5c615...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du hsr en veldig lite sjarmerende fremtoning. Diskusjon over.

Anonymkode: 5c615...ebc

Haha.. fordi jeg ber om klarifikasjon i hva du prøver å si? Kanskje være klarer neste gang ;) 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, -Missi- skrev:

Det er min kropp og mitt hår, så det bestemmer jeg faktisk selv. Skulle jeg møtt en mann som ikke respekterte det hadde jeg vist han veien ut døra rimelig fort! :opplyser:

Han hadde nok dratt ut den døren selv

Anonymkode: 5c615...ebc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Diamant

Selv om jeg er singel og har vært det lenge,så barberer jeg meg selvfølgelig hver dag.Det tar ikke mange minuttene når jeg er i dusjen allikevel :)

Skjønner ikke de som ikke gjør det!Er jo noe med å føle seg glatt og ren for sin egen del også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes du hsr en veldig lite sjarmerende fremtoning. Diskusjon over.

Anonymkode: 5c615...ebc

Ditto.

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt enig. Det er enjo jævla uting og fullstendig turn off! Kvinner skal være hårløse og feminine i mine øyne. 

Anonymkode: 5c615...ebc

 

Anonymkode: 5833d...212

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forfalle over tid...!? Er det empiri du bygger på? Gradvis mindre barbering med alderen da eller? Du bør i så fall ha sett din del av underliv i representativt utvalg av befolkningen for å kunne påstå det! :fnise:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette med kroppshår får være opp til hver enkelt. Jeg vet hva JEG foretrekker, men folk må nå få gjøre som de vil.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud at samboer holder ut med meg da gitt 😂 jeg stusser bare kjønnshårene for å unngå betente kjertler (sexy), å hårene på leggene blir bare barbert bort ved visse andledninger om vinteren, gidder ikke ellers. Barberer meg under armene da, så det er da noe 😂

de fleste skikkelige menn takler faktisk hår. Slik som samboeren min, han kunne ikke brydd seg mindre 😂

Anonymkode: 55aa0...ad3

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøken Diamant skrev:

Selv om jeg er singel og har vært det lenge,så barberer jeg meg selvfølgelig hver dag.Det tar ikke mange minuttene når jeg er i dusjen allikevel :)

Skjønner ikke de som ikke gjør det!Er jo noe med å føle seg glatt og ren for sin egen del også:)

Det er jo ikke sånn at alle liker det samme. For noen så er det å barbere armhuler, legger/lår og underliv en så stor jobb at de ser på det som mindre viktig. Og noen liker ikke å barbere seg. Man kan jo både være og føle seg ren selv om man har hår. Det er jo individuelt hva man synes er velvære. 

Anonymkode: 84adb...9af

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...