Gå til innhold

Giske innkalt på teppet - nye alvorlige anklager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Giske og Støre beklager, og da skal liksom alt være greit??

Interessant å se hvor forskjellige retningslinjer man har, avhengig av hvor man jobber og hvilken makt man har. i AP holder det tydeligvis bare å "beklage", så går vi videre....

Giske bør selvsagt ta sin hatt og gå. 

Anonymkode: 2b195...d49

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og nå er alle venner, og alt er fryd og gammen?

Vi får nesten se hva som skjer.

Anonymkode: 8e031...feb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Hvis noen skal gå synes jeg det skal være partisekretæren som åpenbart ikke har gjort jobben sin godt nok. Når folk ikke har turt å varsle via henne fordi de har vært redde for hvordan det vil bli tatt imot er det noe som er veldig galt. 

Edit: da forutsetter jeg selvfølgelig at det ikke er snakk om grove overtramp fra Giske.

Endret av C.Tramell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, C.Tramell skrev:

Hvis noen skal gå synes jeg det skal være partisekretæren som åpenbart ikke har gjort jobben sin godt nok. Når folk ikke har turt å varsle via henne fordi de har vært redde for hvordan det vil bli tatt imot er det noe som er veldig galt. 

Men hvor alvorlig er dette? En SMS med spørsmål om hvor festen er neppe trakassering.

Anonymkode: 8e031...feb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest C.Tramell
Just now, AnonymBruker said:

Men hvor alvorlig er dette? En SMS med spørsmål om hvor festen er neppe trakassering.

Anonymkode: 8e031...feb

Nei enig, men det har jo nå kommet fram at det er snakk om mer enn det. Upassende oppførsel mot flere og over lang tid synes jeg det stod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dette Giskeoppstyret... Han skrev melding til en AUF-jente "hvor er festen?" og nå er dette blåst opp til en #meetoo-sak?

Er det noe vesentlig (befølinger i ap-korridorene) jeg ikke har fått med meg her? 👩‍🌾

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, C.Tramell said:

Hvis noen skal gå synes jeg det skal være partisekretæren som åpenbart ikke har gjort jobben sin godt nok. Når folk ikke har turt å varsle via henne fordi de har vært redde for hvordan det vil bli tatt imot er det noe som er veldig galt. 

Edit: da forutsetter jeg selvfølgelig at det ikke er snakk om grove overtramp fra Giske.

Enig, det er noe som ikke fungerer i AP når Giske har fått lov til å oppføre seg slik selv etter gjentatte klager og advarsler. 

 

Anonymkode: dd2d3...bf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor alvorlig er dette? En SMS med spørsmål om hvor festen er neppe trakassering.

Anonymkode: 8e031...feb

Har du ikke fulgt med?

Anonymkode: abff9...e66

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje alle disse tekstmeldingene burde offentliggjøres, slik at folk kan lese dem og trekke sine egne slutninger...

 Ellers blir jo alt dette bare løse spekulasjoner for utenforstående...

Anonymkode: 5510c...aa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han legger seg flat bare for å redde sitt eget skinn. Dessuten er det å beklage andres opplevelse av noe ingen beklagelse. Ergo har han ikke beklaget noe, men fått det til å høres sånn ut. Æsj!

Anonymkode: aef30...8fe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38

Jeg skjønner faktisk at dette var ubehagelig for dem det gjaldt. Hadde det vært ei dame som hadde passert 30 så ville dette vært tilnærmet uproblematisk, men når du er godt over 40 og flyr etter 19-åringer... At du ikke skjønner at det oppleves som ubehagelig for en 19-åring at du som minister oppfører deg aggressivt pågående sier mye om dømmekraften din. 

Hadde jeg vært på landsmøte i Venstre som 19-åring og fått ei melding fra Trine Skei Grande klokken 03:30 hvor det sto "Lagt deg allerede ;-)" så ville jeg ikke helt visst hvordan jeg skulle reagert. Spesielt morsomt ville det ikke vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt med alle som bare "hæ, det er da bare en uskyldig sms" hvor han spør hvor festen er. Hvor naive er dere? Trodde dere virkelig DN/VG begynte å kjøre denne saken kun pga den sms-en?

Morsomt med Støre som først mente det ikke var noe kritikkverdig, men som nå mener det er kritikkverdig. Vinglepetter leverer som vanlig. Rart hvordan litt offentlig søkelys kan få meningene til å endre seg...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke fulgt med?

Anonymkode: abff9...e66

Hva mer har kommet frem av grums?

Anonymkode: 8e031...feb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så jævla lei av sosialistiske feminister..

Anonymkode: c9216...e62

Nei, de er ikke det spor bedre enn folk fra høyresiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får det være nok her! Trond Giske er en hedersmann, og tenk på stakkars Haddy oppi det hele!

Anonymkode: 09126...7a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok her! Trond Giske er en hedersmann, og tenk på stakkars Haddy oppi det hele!

Anonymkode: 09126...7a0

Og der var du igjen også!

Anonymkode: 8e031...feb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...