Gå til innhold

Gwen Stefanis Jul i går


Amber

Anbefalte innlegg

Noen som så på det? Jeg har alltid beundret henne og synes hun er fantastisk vakker - men nå har hun også søren meg ødelagt seg med div inngrep i ansiktet - utrolig trist!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg synes hun er veldig vakker (det har jeg alltid synes) og synes ikke hun har ødelagt seg. Hun ser utrolig bra ut til å nærme seg 50 og det er jo et vanvittig press om å se ung og bra ut i Hollywood. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun nesten 50??? Nå ble jeg sjokkert, i hodet mitt har hun vært like ung som da jeg begynte å digge henne for 17 år siden. :ler:

Har hun hatt mange inngrep (bekreftet), eller er det bare tonn med sminke?  Måtte se på det nå, synes det er vanskelig å vurdere om det bare er dårlig sminke eller inngrep. Ligner litt på Cher, ja... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Nei, så ikke det, men ja veldig trist at hun driver med kosmetiske inngrep, var stor fan av henne og No Doubt jeg også, men nå er jeg skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så ikke det og vet ikke hvordan hun ser ut nå, men på generelt grunnlag synes jeg det er flott at vi kvinner har mulighet til å fikse på ting. Aldring er noe dritt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Crossfitter said:

hvor gikk programmet og når? noen som vet om reprise?=)

Ligger på NRK nett-tv. Jeg syns det var ganske dårlig, mye dårlig skuespill innimellom sangene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sisti skrev:

Ligger på NRK nett-tv. Jeg syns det var ganske dårlig, mye dårlig skuespill innimellom sangene. 

Enig. Og ja, hun ser utrolig flott ut til å nærme seg 50 - men null mimikk i ansiktet, helt stiv som en dukke, med hud som ser ut som porselen...

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det var et veldig kunstig preg over hele programmet, inkludert ansiktet til Gwen. Men syns hun synger fantastisk og jeg syns musikkinnslagene var veldig koselig. Lett underholdning for å få litt julestemning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sisti skrev:

Er hun nesten 50??? Nå ble jeg sjokkert, i hodet mitt har hun vært like ung som da jeg begynte å digge henne for 17 år siden. :ler:
 

Hun er født i 69 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Llise said:

Syns hun så veldig ung ut i programmet, ja. Men så finner man også bilder som dette. Rart.

Kan umulig være henne, jeg mener, hvor er den røde lebestiften?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Llise skrev:

Syns hun så veldig ung ut i programmet, ja. Men så finner man også bilder som dette. Rart.

Det lignet ikke i det hele tatt :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, filifjonka skrev:

Kan umulig være henne, jeg mener, hvor er den røde lebestiften?

Jo, det er henne. Det står Voice på plakaten bak og hun er dommer i The Voice. Så kan ikke være noen andre som blir intervjuet

Veldig mange bilder av kjendiser blir photoshoppet. Flere betaler paparazziene for retusjere og photoshoppe bildene før de legger de ut. Dette gjelder også tv program de er med i. Hun er flott dame uansett 

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gillians
1 time siden, Christy89 skrev:

Det lignet ikke i det hele tatt :klo:

Syns dere ikke? Jeg så at det var henne med en gang. Kommer nok alltid til å like henne, men trodde hun var litt tøffere enn at hun måtte gå for den Hollywood-makeover stilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, hun ser jo ikke en dag eldre ut, siden den gang jeg digget No Doubt! Hun ser sykt bra ut! Og snart 50 år? Igjen, wow!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.12.2017 den 8.03, Amber skrev:

Noen som så på det? Jeg har alltid beundret henne og synes hun er fantastisk vakker - men nå har hun også søren meg ødelagt seg med div inngrep i ansiktet - utrolig trist!

Følger henne på snap og er helt enig med deg. Tror dessverre at hun kommer til å ende opp som Madonna i ansiktet etterhvert 😏

Har mer sansen for Pink... 

Endret av Hotellet
skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...