Gå til innhold

Mewkid


platypus

Anbefalte innlegg

Dere kan alltids sende meg en DM @hannott på instagram hvis det er noe dere lurer på.

Jeg legger sjeldent ut noe på sosiale medier fordi jeg rett og slett ikke bryr meg noe spesielt, men det er artig å følge med på hvor mange tanker og meninger dere andre har om meg!

 

Hilsen Åsmund

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Hannott said:

Dere kan alltids sende meg en DM @hannott på instagram hvis det er noe dere lurer på.

Jeg legger sjeldent ut noe på sosiale medier fordi jeg rett og slett ikke bryr meg noe spesielt, men det er artig å følge med på hvor mange tanker og meninger dere andre har om meg!

 

Hilsen Åsmund

Det er nå en gang sånn at folk liker å kommentere, diskutere og kritisere andres livsvalg. Det er ingenting (p)sykt med det, det er naturlig og sunt. Disse passiv-aggressive 'Bare å sende melding hvis dere lurer på noe!"-meldingene som dukker opp både i denne og i andre tråder med jevne mellomrom, blir litt krampaktige, i min mening. (Og hvis du bryr deg så lite, hvorfor er du her på dette forumet? ;) ) Folk vil snakke om folk som er i det offentlige søkelys i større eller mindre grad. Min personlige anbefaling er å diskutere dette innad i paret ditt dersom dette er noe du er ukomfortabel med. Å gjøre sosiale medier til 'private' er også et godt tips. 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lille_mai

Det er tydelig av folk har spørsmål, ref at denne tråden eksisterer, det er ikke noe passiv-aggressivt å være åpen for å motta?

Jeg bryr meg lite om å ha et "sosiale medier liv" hvor jeg poster alt som skjer i livet mitt, men jeg synes det er interessant med disse trådene. Er absolutt ikke ukomfortabel hverken med kommentarene her eller noe annet, ser ikke helt hvorfor jeg skulle gjort profilene min private. At folk tar kontakt er bare hyggelig

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hannott skrev:

@lille_mai

Det er tydelig av folk har spørsmål, ref at denne tråden eksisterer, det er ikke noe passiv-aggressivt å være åpen for å motta?

Jeg bryr meg lite om å ha et "sosiale medier liv" hvor jeg poster alt som skjer i livet mitt, men jeg synes det er interessant med disse trådene. Er absolutt ikke ukomfortabel hverken med kommentarene her eller noe annet, ser ikke helt hvorfor jeg skulle gjort profilene min private. At folk tar kontakt er bare hyggelig

Kanskje du kan svare på spørsmålene som har kommet fram i tråden? Sånn at alle får med seg svarene 😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det er mange som ønsker å stille spørsmål om Korleis desse forholda dykkar fungerer i praksis, men som ikkje ynsker å fortellje kven dei er. Så derfor stiller ein spørsmål/spekulerer her, der ein kan vere anonym. Eg har fulgt Ina lenge (sidan nettby-dagane), og tykkjer det er kjempeinteressant å følge med. Men eg tør ikkje å spørje ho om noko direkte, litt fordi eg føler det blir å spørje om ting eg ikkje har noko med, og litt fordi eg er bittelitt starstruck og fangirl, og har dritlyst å bli ven med ho. :fnise: 

Eg forstår for øvrig ikkje kvifor mange er så desperat etter å shame nokon som lev sitt liv på ein litt annan måte enn det som er vanleg. Særleg når det ikkje har innverknad på nokon andre enn dei involverte. At folk lurar på ting er normalt, og særleg fordi Ina er ganske offentleg med sine val, og fordi dei ikkje passar inni A4-ramma som mange har. Eg tykkjer ho og mannen er tøffe som tør å leve livet slik det passar for dei, utan å bry seg om kva andre tenkjer. Eg trur for øvrig og at Åsmund ikkje hadde hatt kjærast i tillegg til Ina, om dette var noko han ikkje var komfortabel med. Så at dei har eit opent forhold er nok ei avgjersle dei har tatt i lag, og ikkje noko som Ina har pusha på for å få, på eigen hand.

Endret av Amantheia
Skrivefeil
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, maipai skrev:

Kanskje du kan svare på spørsmålene som har kommet fram i tråden? Sånn at alle får med seg svarene 😀

De mest direkte spørsmålene her er vel hvorfor er vi fortsatt gift, og om jeg har kjæreste. 

Vi er gift fordi vi elsker hverandre og vil tilbringe livet sammen, likt som for monogame som gifter seg antar jeg? At vi vil tilbringe tid sammen med andre, og kan elske andre, endrer ikke noe på det vi har sammen.

I skrivende stund har jeg ikke noen annen kjæreste, men har hatt flere forhold i løpet av de siste årene. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest amaryllish
På 19.11.2018 den 12.03, Hannott skrev:

Dere kan alltids sende meg en DM @hannott på instagram hvis det er noe dere lurer på.

Jeg legger sjeldent ut noe på sosiale medier fordi jeg rett og slett ikke bryr meg noe spesielt, men det er artig å følge med på hvor mange tanker og meninger dere andre har om meg!

 

Hilsen Åsmund

Kan jeg spørre om dere fortsatt bor sammen? Instagramprofilen hennes er jo bare han omtrent, du er jo så godt som usynlig mens han får lange tekster og bilder om hvor mye hun elsker han.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amaryllish skrev:

Kan jeg spørre om dere fortsatt bor sammen? Instagramprofilen hennes er jo bare han omtrent, du er jo så godt som usynlig mens han får lange tekster og bilder om hvor mye hun elsker han.. 

Ja det kan du, og ja det gjør vi. 

Ina deler tiden ca 50/50 her og der. Grunnen til at ikke jeg er så mye på hennes profil, er fordi jeg ikke er så gira på å stille opp på bilder til enhver tid, og jeg setter pris på å heller bare være sammen og gjøre ting uten å dokumentere alt hele tiden. 

Det er helt enkelt mitt ønske at det er sånn, og det respekterer Ina. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amaryllish
57 minutter siden, Hannott skrev:

Ja det kan du, og ja det gjør vi. 

Ina deler tiden ca 50/50 her og der. Grunnen til at ikke jeg er så mye på hennes profil, er fordi jeg ikke er så gira på å stille opp på bilder til enhver tid, og jeg setter pris på å heller bare være sammen og gjøre ting uten å dokumentere alt hele tiden. 

Det er helt enkelt mitt ønske at det er sånn, og det respekterer Ina. 

Skjønner! Takk for svar 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har et klassisk (eller kanskje gammeldags? 😂) A4-liv med to barn, mann som er far til begge, ingen bonuser. Jeg er veldig glad for at vi har det sånn, og ikke trenger å skulle legge en kabal av ulike liv for å få familien til å fungere. Men samtidig føler jeg meg heldig som ikke møtte mannen jeg ville ha barn med før jeg hadde levd litt. Når vi er så sikre på hverandre som vi er og ikke føler behov for noe annet, så er det jo litt fordi vi har been there done that og har lært mye om hva vi ønsker oss. Vi har ikke så mye vi er nysgjerrige på. 

Om jeg hadde møtt mannen jeg ville dele livet mitt tidligere hadde det kanskje føltes annerledes. Jeg har ikke noe problem med å forstå at andre par kan ha behov for andre ting. Så lenge det er gjensidig, samme reglene for begge og ikke noe den ene pusher på den andre. 

Forhold er ikke enkelt, mange sliter med å få det til i år etter år uansett samlivsform. Så når noen har holdt sammen såpass lenge og er lykkelige i forholdet, så applauderer jeg det uansett om det er en utradisjonell samlivsform. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Keikolina
1 time siden, Yoshi1990 skrev:

Hva gjør dere om kjærestene deres vil gifte seg / kun være med dere? 

Unormal oppførsel!😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2019 den 17.15, Yoshi1990 skrev:

Hva gjør dere om kjærestene deres vil gifte seg / kun være med dere? 

Det er et problem man må ta hvis det oppstår, men alle parter vet hva som er mulig og ikke fra begynnelsen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mewkid @Hannott Så kult at dere er i eget tråd og kommenterer ☺️ Det ser en ikke mange andre bloggere gjøre her på rampelyset 😜

Jeg har diskutert polyamori mange ganger før, for selv om jeg ikke er  selv, syns jeg det er kult hvis folk får det til å funke for seg. Det mange tenker er jo at sjalusi blir den store utfordringen, men hvis begge vil det så fungerer det sikkert godt med de rette rammer 😊

Jeg lurer på;

- Får dere kjærlighetssorg hvis en kjæreste velger å gå videre/bli monogam?
- Hvordan er det for den andre parten å takle den sorgen isåfall?
- Har dere begrensninger for hvor mange dere kan være med?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er kjempe bra at noen viser hvordan slike forhold kan fungere. Det tar bort stigma og fordommer. :duskedame:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn

Jeg liker Mewkid så godt, og heier på henne. Men jeg er fristet til å tenke at denne livsstilen er noe som funker best for folk under 30. Hva skjer når hun bikker 40? Er det kult at mannen evt er den eneste med kjæreste da? Hvis noen har sett Lois Theroux sin dokumentar om swingersmiljøet, så skjønner dere kanskje hva jeg mener. Kona som måtte sitte og ta inngangspenger og sutte på sigaretten, mens mannen mesket seg med de andre damene. Vondt å se på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
6 timer siden, Ninnn skrev:

Jeg liker Mewkid så godt, og heier på henne. Men jeg er fristet til å tenke at denne livsstilen er noe som funker best for folk under 30. Hva skjer når hun bikker 40? Er det kult at mannen evt er den eneste med kjæreste da? Hvis noen har sett Lois Theroux sin dokumentar om swingersmiljøet, så skjønner dere kanskje hva jeg mener. Kona som måtte sitte og ta inngangspenger og sutte på sigaretten, mens mannen mesket seg med de andre damene. Vondt å se på...

Pga at de forfaller fortere og ikke er attraktive?

Har ikke sett dokumentaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
44 minutter siden, Keikolina skrev:

Pga at de forfaller fortere og ikke er attraktive?

Har ikke sett dokumentaren.

Tenkte mest på generisk voksen, med alt det tilhører av quirks og særheter. Mewkid er jo veldig ung nå, vet ikke akkurat hvor gammel hun er, men hun er vel under tretti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...