Gå til innhold

Mewkid


platypus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 hour ago, Isola2 said:

Er det bare hun dom har kjæreste,eller har mannen det og?

Lurer jeg og på..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant akkurat ektemannen hennes på tinder hvor han skrev at han var i et åpent forhold, men lette etter både venner og romantiske kontakter- "ikke bare casual" sto det, så da er han vel åpen for kjæreste også

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amaryllish

Wow.. har fulgt henne i mange år, men ikke fått med meg at de har et åpent forhold.. kan ikke noe for det, men mister litt "respekten" for at de lissom har vært sammen siden de var 13, er vel ikke noe vanskelig det når man kan være sammen med alle andre også?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke kritisere det at hun velger å være i ett åpent forhold. Men hvorfor man da GIFTER seg skjønner jeg ikke. Grunnen til at man gifter seg er vel for å si noen løfter om at man skal være trofast, og kun leve i ett forhold med den personen man gifter seg med..?

Har mer forståelse for de som bare har flere kjærester. Det gir ikke mening å forsette å være i ett ekteskap om man holder på sånn?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow. Så gammelsagse holdninger dere har. Dere følger den fantastiske dama også ''mister dere respekten for henne'' fordi hun PRIVAT har et åpent forhold? Hun er vel den siste å blir overrasket over for noe sånt.

Synes det er inspirerende hvordan de får til å ha så mye kjærlighet for hverandre og flere. INSPIRERENDE!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må få gjøre som hun vil, og jeg mister ikke respekten, men forbeholder meg retten til å synes at det er småekkelt. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amaryllish
18 timer siden, Sphynx skrev:

Wow. Så gammelsagse holdninger dere har. Dere følger den fantastiske dama også ''mister dere respekten for henne'' fordi hun PRIVAT har et åpent forhold? Hun er vel den siste å blir overrasket over for noe sånt.

Synes det er inspirerende hvordan de får til å ha så mye kjærlighet for hverandre og flere. INSPIRERENDE!

Er det gammeldags å syns at det er dust å gifte seg når man likevel skal ligge rundt? Ingen som bestemmer hva de skal gjøre, men forbeholder meg retten til å syns at det er teit - dette er faktisk noe hun har lagt ut offentlig selv. 

Og hvis det var meg du siktet til så sa jeg ikke at jeg mistet respekten for henne, men respekten jeg har hatt for at de har vært sammen siden de var 13.. spesielt når det er noe hun har lagt så mye fokus på og skrevet mye om på bloggen, har ikke tall på hvor mange blogginnlegg hun har viet til å nevne at de er ment for hverandre og har linket det opp til at de har vært sammen så lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2018 den 13.08, Nettroll skrev:

Jeg skal ikke kritisere det at hun velger å være i ett åpent forhold. Men hvorfor man da GIFTER seg skjønner jeg ikke. Grunnen til at man gifter seg er vel for å si noen løfter om at man skal være trofast, og kun leve i ett forhold med den personen man gifter seg med..?

Har mer forståelse for de som bare har flere kjærester. Det gir ikke mening å forsette å være i ett ekteskap om man holder på sånn?

Det viktigste her er vel ikke om det gir mening for deg, men om det gir mening for henne. Og det gjør det åpenbart. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
På 22.1.2018 den 13.08, Nettroll skrev:

Jeg skal ikke kritisere det at hun velger å være i ett åpent forhold. Men hvorfor man da GIFTER seg skjønner jeg ikke. Grunnen til at man gifter seg er vel for å si noen løfter om at man skal være trofast, og kun leve i ett forhold med den personen man gifter seg med..?

Har mer forståelse for de som bare har flere kjærester. Det gir ikke mening å forsette å være i ett ekteskap om man holder på sånn?

Jeg stiller meg også undrende til dette. Hva er poenget med å gifte seg om man ikke skal være trofast mot en partner? Folk må for all del gjøre som de vil, men det gir ikke mening for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens, 

Her var mye spekulasjoner, ser jeg😅! Om dere lurer på noe, er det bare å spørre meg direkte via DM på min instagram, så svarer jeg på det aller meste altså! 😊 Det er mye bedre å spørre meg direkte om det dere lurer på (så får dere fasiten med en gang, jeg biter ikke!).

Jeg har null problemer med å svare på spørsmål, jeg har bare ikke det samme behovet for å forklare og utbrodere "alle" mine valg på sosiale medier lengre (vil liksom bare få nyte livet, hehe!), men jeg har naturligvis full forståelse for at flere av dere som har fulgt meg i lengre tid undrer på både det ene og det andre mtp hva jeg velger å legge ut bilder av i disse dager (hadde jeg ikke villet ha spørmål i det hele tatt, hadde jeg som noen av dere er inne på heller bare holdt munn/gjort profilen min privat, så det er mao ikke noe problem på den fronten). 

Så! Jeg håper dere kommer til meg direkte på DM på insta nå (send DM framfor kommentarer, plz. Jeg synes ikke denslags "utspørring" hører hjemme i kommentarfeltet på bildene mine, hehe!), så jeg kan svare dere direkte 😉

Ha en finfin dag/uke! 😘

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mewkid skrev:

Hei folkens, 

Her var mye spekulasjoner, ser jeg😅! Om dere lurer på noe, er det bare å spørre meg direkte via DM på min instagram, så svarer jeg på det aller meste altså! 😊 Det er mye bedre å spørre meg direkte om det dere lurer på (så får dere fasiten med en gang, jeg biter ikke!).

Jeg har null problemer med å svare på spørsmål, jeg har bare ikke det samme behovet for å forklare og utbrodere "alle" mine valg på sosiale medier lengre (vil liksom bare få nyte livet, hehe!), men jeg har naturligvis full forståelse for at flere av dere som har fulgt meg i lengre tid undrer på både det ene og det andre mtp hva jeg velger å legge ut bilder av i disse dager (hadde jeg ikke villet ha spørmål i det hele tatt, hadde jeg som noen av dere er inne på heller bare holdt munn/gjort profilen min privat, så det er mao ikke noe problem på den fronten). 

Så! Jeg håper dere kommer til meg direkte på DM på insta nå (send DM framfor kommentarer, plz. Jeg synes ikke denslags "utspørring" hører hjemme i kommentarfeltet på bildene mine, hehe!), så jeg kan svare dere direkte 😉

Ha en finfin dag/uke! 😘

Bra svar mewkid/Ina :nori:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.1.2018 den 7.56, amaryllish skrev:

Wow.. har fulgt henne i mange år, men ikke fått med meg at de har et åpent forhold.. kan ikke noe for det, men mister litt "respekten" for at de lissom har vært sammen siden de var 13, er vel ikke noe vanskelig det når man kan være sammen med alle andre også?! 

I 2018 er det ganske allment kjent at det finnes utrolig mange varianter av hva man anser som et normalt parforhold. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest amaryllish
11 minutter siden, albalbalb skrev:

Ser aldri mannen lenger... hvorfor ikke bare skille seg? Stakkars fyr

enig. For et sirkus 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Følger henne på instagram, ser ofte mannen hennes jeg :) 

Selv om jeg ikke kunne hatt det slik selv, så føler jeg en enorm respekt for dem og at de tør å dele det :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, albalbalb skrev:

Ser aldri mannen lenger... hvorfor ikke bare skille seg? Stakkars fyr

Hvorfor er det synd på han? Han lever da livet som polyamorøs han og, er ikke bare mewkid som har/har hatt kjæreste på si. Bare å se på instagramen hans, det. Dette er to voksne, individualistiske mennesker som aldri har fremstått konforme eller A4, så det er slett ikke nødvendig å indirekte slutshame eller synes synd på noen av de 😊

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2018 den 7.28, Mewkid skrev:

Hei folkens, 

Her var mye spekulasjoner, ser jeg😅! Om dere lurer på noe, er det bare å spørre meg direkte via DM på min instagram, så svarer jeg på det aller meste altså! 😊 Det er mye bedre å spørre meg direkte om det dere lurer på (så får dere fasiten med en gang, jeg biter ikke!).

Jeg har null problemer med å svare på spørsmål, jeg har bare ikke det samme behovet for å forklare og utbrodere "alle" mine valg på sosiale medier lengre (vil liksom bare få nyte livet, hehe!), men jeg har naturligvis full forståelse for at flere av dere som har fulgt meg i lengre tid undrer på både det ene og det andre mtp hva jeg velger å legge ut bilder av i disse dager (hadde jeg ikke villet ha spørmål i det hele tatt, hadde jeg som noen av dere er inne på heller bare holdt munn/gjort profilen min privat, så det er mao ikke noe problem på den fronten). 

Så! Jeg håper dere kommer til meg direkte på DM på insta nå (send DM framfor kommentarer, plz. Jeg synes ikke denslags "utspørring" hører hjemme i kommentarfeltet på bildene mine, hehe!), så jeg kan svare dere direkte 😉

Ha en finfin dag/uke! 😘

Dytter bare denne opp jeg siden denne tråden «våknet» igjen  😉

Endret av Zenhouse
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...