Gå til innhold

Mewkid


platypus

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har fulgt Ina Mewkid en stund? 

Tidligere var hun alltid kledd i fargerile klær, hatet å kle seg i svart, og var avholds. 

Nå har hun slutta å blogge, men i sosiale medier figurerer hun ofte i svarte klær, på fest med alkohol. Dette er forspvidt helt greit, jeg bare lurer på hva som har skjedd der, i og med hun hadde så bestemte meninger rundt dette tidligere. 

I tillegg har hun de siste ukene vært avbildet med en fyr, som ikke er Åsmund, ungdomskjæresten hun giftet seg med for et par år siden. Han ser vi sjeldent bilder av. Er det slutt mellom dem, og hun har møtt noen andre?

Noen som har info? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker henne, ja. Må jo nesten være slutt med tanke på hvilke type bilder hun tar med den nye fyren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har et åpent forhold, hun har hatt flere kjærester ved siden av ektemannen, hun har skrevet om det på instagrammen sin :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, EmmaMaria skrev:

De har et åpent forhold, hun har hatt flere kjærester ved siden av ektemannen, hun har skrevet om det på instagrammen sin :) 

Å? Når skrev hun om det? Så hun er forsatt gift? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste bloggen hennes i mange år, helt til hun la den ned i fjor. Må si jeg har lurt på mye av det samme som deg, virker som hun har forandret seg mye. Hun skrev på bloggen i fjor at de har et åpent forhold, så gift er hun nok fortsatt :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Frkpringles skrev:

Hvor står det? 

 

3 timer siden, Llise skrev:

Leste bloggen hennes i mange år, helt til hun la den ned i fjor. Må si jeg har lurt på mye av det samme som deg, virker som hun har forandret seg mye. Hun skrev på bloggen i fjor at de har et åpent forhold, så gift er hun nok fortsatt :-)

Altså, det står da her ganske tydelig at det ble skrevet på den nedlagte bloggen hennes. Eller er det noe annet du mente med hvor/det? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket det samme. Mindre farger, er ikke avholds, og denne nye fyren på sosiale medier. Ikke sett snurten av mannen på lenge. 

Kan noen gjenfortelle hva som ble sagt ang. åpent forhold, eller var det bare "kort og godt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anthrax skrev:

Jeg har merket det samme. Mindre farger, er ikke avholds, og denne nye fyren på sosiale medier. Ikke sett snurten av mannen på lenge. 

Kan noen gjenfortelle hva som ble sagt ang. åpent forhold, eller var det bare "kort og godt"?

Det var relativt kort og godt, såvidt jeg husker. Hun skrev om det på bloggen like før den ble lagt ned. Bare opplyste om at de har åpent forhold. Dette er ikke den første «kjæresten» hun har hatt ved siden av ektemannen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, albalbalb skrev:

Det var relativt kort og godt, såvidt jeg husker. Hun skrev om det på bloggen like før den ble lagt ned. Bare opplyste om at de har åpent forhold. Dette er ikke den første «kjæresten» hun har hatt ved siden av ektemannen :) 

Har fulgt med siden hun var tenårings-Mewkid og hang med hun andre, kalte seg vel "Lik" eller noe. De flotte alternativ-dagene, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har screenshot av det hun skrev om åpent forhold, men vet ikke om det er lov å legge det ut siden det egentlig ikke er på nett lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun lagt ut et bilde av seg selv og den andre mannen på Insta, med hashtaggene polyamory og bestboyfriend... så da har hun vel en på sida, da... så såvidt litt av Åsmund på en av snapstoryene hennes i går... 

Jeg blir så nysgjerrig på hvordan dette forholdet fungerer i praksis😅 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed fra moderator at det var greit å legge ut screenshot, så her er det hun skrev om åpent forhold i fjor:

 

mewkid.jpg

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Lagt ut snapstory fra bursdagsselskapet sitt nå... kjæresten sitter ved siden av henne, ektemannen på andre siden av bordet. Jeg blir så nysgjerrig, skulle ønske hun skrev mer om hvordan det funker i praksis 🙈

Endret av albalbalb
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, albalbalb skrev:

Lagt ut snapstory fra bursdagsselskapet sitt nå... kjæresten sitter ved siden av henne, ektemannen på andre siden av bordet. Jeg blir så nysgjerrig, skulle ønske hun skrev mer om hvordan det funker i praksis 🙈


Hva er snapen hennes?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ganger tidligere har hun også snappet både ektemannen og kjæresten i samme rom... jeg er også nysgjerrig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er en av de kuleste personene i Oslo.

Klesfarge, alkoholvalg og flere partnere.
Du utvikler deg hele tiden. :mynona:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...