Gå til innhold
platypus

Mewkid

Anbefalte innlegg

platypus

Er det noen her inne som har fulgt Ina Mewkid en stund? 

Tidligere var hun alltid kledd i fargerile klær, hatet å kle seg i svart, og var avholds. 

Nå har hun slutta å blogge, men i sosiale medier figurerer hun ofte i svarte klær, på fest med alkohol. Dette er forspvidt helt greit, jeg bare lurer på hva som har skjedd der, i og med hun hadde så bestemte meninger rundt dette tidligere. 

I tillegg har hun de siste ukene vært avbildet med en fyr, som ikke er Åsmund, ungdomskjæresten hun giftet seg med for et par år siden. Han ser vi sjeldent bilder av. Er det slutt mellom dem, og hun har møtt noen andre?

Noen som har info? 😀

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frkpringles

Har også lagt merke til det. Sikkert derfor hun la ned bloggen pga hun ikke ville ha spekulasjoner ? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Solivagant

Husker henne, ja. Må jo nesten være slutt med tanke på hvilke type bilder hun tar med den nye fyren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
EmmaMaria

De har et åpent forhold, hun har hatt flere kjærester ved siden av ektemannen, hun har skrevet om det på instagrammen sin :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nettroll
32 minutter siden, EmmaMaria skrev:

De har et åpent forhold, hun har hatt flere kjærester ved siden av ektemannen, hun har skrevet om det på instagrammen sin :) 

Å? Når skrev hun om det? Så hun er forsatt gift? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Llise

Leste bloggen hennes i mange år, helt til hun la den ned i fjor. Må si jeg har lurt på mye av det samme som deg, virker som hun har forandret seg mye. Hun skrev på bloggen i fjor at de har et åpent forhold, så gift er hun nok fortsatt :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Frkpringles

Hvor står det? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tonio
18 minutter siden, Frkpringles skrev:

Hvor står det? 

3 timer siden, Llise skrev:

Leste bloggen hennes i mange år, helt til hun la den ned i fjor. Må si jeg har lurt på mye av det samme som deg, virker som hun har forandret seg mye. Hun skrev på bloggen i fjor at de har et åpent forhold, så gift er hun nok fortsatt :-)

Altså, det står da her ganske tydelig at det ble skrevet på den nedlagte bloggen hennes. Eller er det noe annet du mente med hvor/det? :klo:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anthrax

Jeg har merket det samme. Mindre farger, er ikke avholds, og denne nye fyren på sosiale medier. Ikke sett snurten av mannen på lenge. 

Kan noen gjenfortelle hva som ble sagt ang. åpent forhold, eller var det bare "kort og godt"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
albalbalb
5 minutter siden, Anthrax skrev:

Jeg har merket det samme. Mindre farger, er ikke avholds, og denne nye fyren på sosiale medier. Ikke sett snurten av mannen på lenge. 

Kan noen gjenfortelle hva som ble sagt ang. åpent forhold, eller var det bare "kort og godt"?

Det var relativt kort og godt, såvidt jeg husker. Hun skrev om det på bloggen like før den ble lagt ned. Bare opplyste om at de har åpent forhold. Dette er ikke den første «kjæresten» hun har hatt ved siden av ektemannen :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anthrax
2 minutter siden, albalbalb skrev:

Det var relativt kort og godt, såvidt jeg husker. Hun skrev om det på bloggen like før den ble lagt ned. Bare opplyste om at de har åpent forhold. Dette er ikke den første «kjæresten» hun har hatt ved siden av ektemannen :) 

Har fulgt med siden hun var tenårings-Mewkid og hang med hun andre, kalte seg vel "Lik" eller noe. De flotte alternativ-dagene, hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Llise

Jeg har screenshot av det hun skrev om åpent forhold, men vet ikke om det er lov å legge det ut siden det egentlig ikke er på nett lenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hollie

Hun har forandret seg veldig ja! Likte bloggen, synd hun sluttet 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

platypus

Nå har hun lagt ut et bilde av seg selv og den andre mannen på Insta, med hashtaggene polyamory og bestboyfriend... så da har hun vel en på sida, da... så såvidt litt av Åsmund på en av snapstoryene hennes i går... 

Jeg blir så nysgjerrig på hvordan dette forholdet fungerer i praksis😅 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Llise

Fikk beskjed fra moderator at det var greit å legge ut screenshot, så her er det hun skrev om åpent forhold i fjor:

mewkid.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
albalbalb

Lagt ut snapstory fra bursdagsselskapet sitt nå... kjæresten sitter ved siden av henne, ektemannen på andre siden av bordet. Jeg blir så nysgjerrig, skulle ønske hun skrev mer om hvordan det funker i praksis 🙈

Endret av albalbalb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvalen
2 timer siden, albalbalb skrev:

Lagt ut snapstory fra bursdagsselskapet sitt nå... kjæresten sitter ved siden av henne, ektemannen på andre siden av bordet. Jeg blir så nysgjerrig, skulle ønske hun skrev mer om hvordan det funker i praksis 🙈

Hva er snapen hennes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
albalbalb
På 14.1.2018 den 0.03, Hvalen skrev:

Hva er snapen hennes?

Sorry, jeg mente instastory!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
platypus

Flere ganger tidligere har hun også snappet både ektemannen og kjæresten i samme rom... jeg er også nysgjerrig! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sphynx

Jeg synes hun er en av de kuleste personene i Oslo.

Klesfarge, alkoholvalg og flere partnere.
Du utvikler deg hele tiden. :mynona:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her