Gå til innhold

– Gud skapte ikke Adam og Arne. Hjernen på mannen fungerer helt annerleden enn kvinnen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

.....fordi vi kan svippe innom noen sekunder, grøsse og tenke at det jammen er mye fanatisme i verden, inkludert i lille Norge, før vi skynder oss å trykke galskapen bort?

Gadd ikke se filmsnutten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gadd heller ikke se filmsnutten . Hva handler den om?

Anonymkode: 00beb...bbc

Jeg tror at overskriften og sammenfatningen i innlegget er et hint. Men for all del, jeg kan ta feil. Det 55 sekunder lange videoklippet kan handle om vaffelrøre, bilens utvikling de siste 100 årene, flyulykken på Stord, eller kvantemekanikk. 

Anonymkode: 606a6...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Jeg tror at overskriften og sammenfatningen i innlegget er et hint. Men for all del, jeg kan ta feil. Det 55 sekunder lange videoklippet kan handle om vaffelrøre, bilens utvikling de siste 100 årene, flyulykken på Stord, eller kvantemekanikk. 

Anonymkode: 606a6...15f

Det handet IKKE om kvantemekanikk. Nå ble jeg skuffet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Galileo Galilei skrev:

Gud skapte ikke noe som helst. Vet du hvorfor ?  fordi Gud er en fantasi figur som ikke eksisterer.

Til forskjell fra fantasifigurer som eksisterer? Setningen din endte to ord for sent.

Anonymkode: 606a6...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror at overskriften og sammenfatningen i innlegget er et hint. Men for all del, jeg kan ta feil. Det 55 sekunder lange videoklippet kan handle om vaffelrøre, bilens utvikling de siste 100 årene, flyulykken på Stord, eller kvantemekanikk. 

Anonymkode: 606a6...15f

Takk. :)

Da gikk jeg ikke glipp av noe. Overskriften ga jo ingen mening. Og når jeg så Visjon Norge i HI og "hylekoret" i linken så visste jeg vel egentlig at hele greien bare var vås.

Anonymkode: 00beb...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til forskjell fra fantasifigurer som eksisterer? Setningen din endte to ord for sent.

Anonymkode: 606a6...15f

Den sluttet nøyaktig der jeg ville den skulle slutte.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...