Gå til innhold

– Fortvilende og flaut å be om hjelp. Jeg er sjokkert over hvor mye nød det er i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørte at mange hentet klær på fattighuset og solgte det videre på Grønland.

Anonymkode: ee3b8...0f9

Selvfølgelig gjør de dette:) I kjent stil.. Men er ikke lov å påpeke dette, da vi blir kalt rasister. 

Folk får bare fortsette å være naive. Det er god butikk for parasittære insekter i vinterland..

Anonymkode: 41140...077

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, FrP og Høyre er bare så uansvarlige.

Anonymkode: 69f75...46b

Ja, og sola kommer opp fra vest.

Anonymkode: 8038e...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av dem som har bedt om hjelp. Bor ikke i Oslo. Leier forholdsvis billig. Nav hjalp meg å finne hit. Det er så dyr strøm, mat og kollektiv transport at jeg ønsker jeg hadde blitt i byen jeg kommer fra... Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 68bc9...a6e

Trist å høre, håper det ordner seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig leit å se at så mange sliter! Jeg er delvis alenemor med aap, og jeg har klart å spare noen tusen til julegaver, med å droppe ut av krav maga og kjøpe tilbudsvarer i matbutikken;) så i år slår jeg på stortromma og gir ungene lego og og nye karatedrakter til jul;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.12.2017 den 9.21, AnonymBruker skrev:

https://ap.mnocdn.no/images/020649cf-a714-437a-87e1-a2377fb4be0f?fit=crop&q=80&w=2048

Det er egentlig ikke så mye som har forandret for "fattige" på over hundre år. Det burde være en ganske enkel sak å bli kvitt fattigdom, men når politikere prioriterer skatteletter til rikinger, utredninger og en vanvittig sløsing med skattebetalernes penger kombinert med ingen eller liten vilje til å hjelpe de som sliter så vil fattigdommen bestå.

Anonymkode: 08ff5...07e

Hvilket land i verden har IKKE fattigdom, mener du?

Anonymkode: 6bf27...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere unge spreke innvandrere på bildet til venstre. Kunne fint ha jobbet de;) Men det gjør de ikke når en kan få alt GRATIS.

Anonymkode: 41140...077

Du vet ingenting om nøden i Oslo du. De tar de jobbene de får; nattarbeid langt under tariff, uten regulerte arbeidstider. Sover i jobblokalene. Protesterer de sier bare arbeidsgiver Hadet. Kampen om jobbene er beinhard blant de med lavest utdanning i Oslo. Lønna er luselønn. Det KOSTER å bo i Oslo. 

Anonymkode: 75f07...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...