Gå til innhold

Noen med like forlovelses/bryllupsringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen her som har like ringer? Hvot eneste forskjellen er størrelsen?

Meg og min kjæreste gjorde det, bare litt ulik størrelse. Helt enkel utrn stein/diamant eller mønster. Elsker de. Men er det mange som gjør det? 

Anonymkode: b75ce...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi har det. Ville ikke hatt ulike, like ringer viser at vi hører sammen vi to. :)

Anonymkode: 984e5...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har samme modell. Hans er litt tykkere enn min og jeg fikk satt inn en diamant når vi giftet oss. Ringene var over budsjett, så vi brukte de som forlovelsesringer også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har like ringer. Enkle gullringer hvor hans er noe bredere enn min men det er først når vi holder den dem ved siden av hverandre at man ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Er det noen her som har like ringer? Hvot eneste forskjellen er størrelsen?

Meg og min kjæreste gjorde det, bare litt ulik størrelse. Helt enkel utrn stein/diamant eller mønster. Elsker de. Men er det mange som gjør det? 

Anonymkode: b75ce...9ff

Merkelig spørsmål. Bryllupsring? Du mener vel giftering :klo:  Hele hensikten med gifteri ger er å ha like ringer for å symbolisere at mann og kone hører sammen. 

Anonymkode: b2402...620

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig spørsmål. Bryllupsring? Du mener vel giftering :klo:  Hele hensikten med gifteri ger er å ha like ringer for å symbolisere at mann og kone hører sammen. 

Anonymkode: b2402...620

Beklager, skrev feil. Mente gifteringer.

Ser ofte at mange har ulike. At jenta har 1 eller flere steiner el. Og slikt. Sjelden jeg ser at de er helt like (bare ulik i størrelse og bredde). 

Ts

Anonymkode: b75ce...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...