Gå til innhold

Hva er beste måten å få eksen til å angre seg på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han kommer til å finne seg en ny og det blir vanskelig for deg å finne deg en ny også... markedet er veldig vanskelig... Jeg vil videre med en annen da han ikke er glad i meg lenger og kastet meg ut når jeg slet psykisk...savner å gi og føle nærhet og begjær for en annen og at man er alt for noen. Han tok meg seriøst og vi planla en fremtid sammen, men ting var bare ikke bra. Sliter med å finne noen som i det hele tatt vil ha barn... eller så vil de ikke møte deg. Livet er for tungt.

Anonymkode: 93d3c...483

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Null kontakt og eget innholdsrikt fint liv, eneste oppskrift, MEN det er likevel "feil og forvente at han kommer tilbake", men to av mine ekser har gjort det ( på å bruke metoden jeg nevner ). Tar ingen som går tilbake, ts bør jobbe mot full uavhegighet.

Anonymkode: e7572...271

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi faen i han og finn deg en ny. Da hender det at de angrer. Men det betyr ikke at han vil bli værende om han kommer tilbake vet du. Problemene forsvinner ikke.

Anonymkode: f6424...908

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe så stusslig med dette utgangspunktet, men jeg vil tro vi er mange som har vært der. Som har blitt forlatt av en vi elsket eller vært mer interessert enn den andre. Da er det naturlig å ønske at det hadde gått annerledes og man skulle ønske man kunne gjøre seg selv mer attraktiv for den andre. 

Men som andre her sier, det fungerer ikke slik. Vedkommende ville ikke ha deg som du var, men det betyr ikke man skal forandre seg, det betyr at kjæresten var feil. Man skal finne en som liker en og som man er nok for. Det er bedre å tenke mer på seg selv og konsentrere seg om hvem man selv er, hva man selv liker og forsterke det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mest effektive måten er å gå videre i livet og vise at man klarer seg uten han.

Da kan han se hva han mistet.

Og hvis han ikke ser det, så kommer han nok heller ikke krypende.

 

Jeg har hatt en ex komme krypende, men da var det jeg som gjorde slutt, fordi jeg var over han. Dermed var jeg ikke spesielt interessert da han kom krypende heller. Selv gikk jeg ut av forholdet og så meg aldri tilbake.

Anonymkode: a8ff4...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke greien med å ville ha noen som ikke vil ha deg? Greit, så kanskje vedkommende angrer fordi de fant ut at du tross alt var bedre enn ingen - men er det kravet for et livslagt forhold? At man finner ut at du tross alt var bra nok?

Anonymkode: 7020d...43d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CamillaCollett skrev:

Det er noe så stusslig med dette utgangspunktet, men jeg vil tro vi er mange som har vært der. Som har blitt forlatt av en vi elsket eller vært mer interessert enn den andre. Da er det naturlig å ønske at det hadde gått annerledes og man skulle ønske man kunne gjøre seg selv mer attraktiv for den andre. 

Men som andre her sier, det fungerer ikke slik. Vedkommende ville ikke ha deg som du var, men det betyr ikke man skal forandre seg, det betyr at kjæresten var feil. Man skal finne en som liker en og som man er nok for. Det er bedre å tenke mer på seg selv og konsentrere seg om hvem man selv er, hva man selv liker og forsterke det.

Det er ikke alltid slik. En jeg var sammen med for mange år siden, gjorde det plutselig slutt, sa at han ikke hadde følelser for meg, og at ting ikke føltes riktig. Etter ca. 1/2 år kom det fram at han gjorde det slutt pga depresjon, og ikke ønsket jeg skulle se han deprimert. Han ble til slutt innlagt, og fikk behandling. Tok kontakt med med da han ble bedre, og forklarte hva det gikk i og ønsket å prøve på nytt. Vi var sammen i 5 år etter dette, og det ble slutt av helt andre årsaker.

Finnes mange eksempler på at personer gjør det slutt, uten at det var manglende kjærlighet. Det kan være barn innblandet, skole/jobb et annet sted, økonomi, sykdom i familien etc, som gjør at noen ikke klarer å konsentrere seg om et forhold der og da. Spesielt ikke et forhold som kanskje ikke er på topp der og da. Da kan det være lett å ta feile valg.

Anonymkode: 614be...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alltid slik. En jeg var sammen med for mange år siden, gjorde det plutselig slutt, sa at han ikke hadde følelser for meg, og at ting ikke føltes riktig. Etter ca. 1/2 år kom det fram at han gjorde det slutt pga depresjon, og ikke ønsket jeg skulle se han deprimert. Han ble til slutt innlagt, og fikk behandling. Tok kontakt med med da han ble bedre, og forklarte hva det gikk i og ønsket å prøve på nytt. Vi var sammen i 5 år etter dette, og det ble slutt av helt andre årsaker.

Finnes mange eksempler på at personer gjør det slutt, uten at det var manglende kjærlighet. Det kan være barn innblandet, skole/jobb et annet sted, økonomi, sykdom i familien etc, som gjør at noen ikke klarer å konsentrere seg om et forhold der og da. Spesielt ikke et forhold som kanskje ikke er på topp der og da. Da kan det være lett å ta feile valg.

Anonymkode: 614be...24d

Ja, det er klart, det kan finnes gode grunner til at det blir slutt som ikke handler om at man egentlig ikke liker den andre. Men hvis det hadde vært utgangspunktet antar jeg det ville stått i hovedinnlegget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, CamillaCollett said:

Det er noe så stusslig med dette utgangspunktet, men jeg vil tro vi er mange som har vært der. Som har blitt forlatt av en vi elsket eller vært mer interessert enn den andre. Da er det naturlig å ønske at det hadde gått annerledes og man skulle ønske man kunne gjøre seg selv mer attraktiv for den andre. 

Men som andre her sier, det fungerer ikke slik. Vedkommende ville ikke ha deg som du var, men det betyr ikke man skal forandre seg, det betyr at kjæresten var feil. Man skal finne en som liker en og som man er nok for. Det er bedre å tenke mer på seg selv og konsentrere seg om hvem man selv er, hva man selv liker og forsterke det.

Enig i noe av det du sier, men grunnen til at en person gjør det slutt er ikke alltid at man tenker "h*n er ikke bra nok, vil ikke ha personen som den er*. Det kan være konflikter i forholdet som man aldri blir ferdig med. Man kan beundre personen stort, og ha følelser, samtidig som det er flere ting som rett og slett er vanskelig. 

Anonymkode: c9f82...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv nylig gjort det slutt med en jeg var fryktelig glad i. Forholdet vårt var veldig intenst. Alt for masse følelser innblandet. Det var flere grunner til at jeg gjorde det slutt. Savnet etter han er enormt, men det var tiden som ikke var korrekt. Hadde det vært et par år senere hadde det nok ikke vært slik. Likevel, livet går videre. Jobber med å finne tilbake til den jeg var før jeg traff han. Jobber, trener og pusser opp i heimen. Har til og med datet andre  menn slik at jeg skal få tankene over på noe annet. 

Anonymkode: 11e13...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt. Sliter enda jeg etter 3 år. Huff så patetisk jeg er. Har lite nettverk og ingen familie i nærheten så er litt ensomt. Hadde venner i hans familie, men de kontakter ikke meg lengre. Ikke angrer han heller. 

Anonymkode: fdd06...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi faen og vis din beste side når du først ser han. La han se at du har det greit og fortsatt er hot.

Anonymkode: 99a2e...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se at eksen går videre og har det fint er vel det vondeste.

Anonymkode: c5640...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...