Gå til innhold

Hva er beste måten å få eksen til å angre seg på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet at det ikke alltid er mulig. Men i mange tilfeller er det jo slik at eksen kommer krypende tilbake.. hva skal til? hyppig konakt? Vise seg fra sin beste side? gi faen? 

noen som har opplevd at en eks kommer krypende tilbake? hvor lang tid tok det? 

Anonymkode: c9f82...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå tilbake til den du var når dere møttes, den han forelsket seg i. Gjerne en bedre versjon også. Vær glad, kom deg videre i livet og vis at du ikke tenker på han mer. Det er vel den beste måten :)

Anonymkode: 239d6...703

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest revestrekjenta
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor desperat er du, TS? 

Anonymkode: 96d93...3d6

Du og, siden du lika din egen post ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, revestrekjenta skrev:

Du og, siden du lika din egen post ;)

Hahaha!! :D 

Anonymkode: b2bc2...ffb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14/12/2017 at 8:49 PM, AnonymBruker said:

Ja, jeg vet at det ikke alltid er mulig. Men i mange tilfeller er det jo slik at eksen kommer krypende tilbake.. hva skal til? hyppig konakt? Vise seg fra sin beste side? gi faen? 

noen som har opplevd at en eks kommer krypende tilbake? hvor lang tid tok det? 

Anonymkode: c9f82...b2a

Jeg gav han rødt kort. Null kontakt. Han var en rundbrenner som sjonglerte damer i hytt og pine. Dumpet meg til fordel for ny dame( som jeg aldri hørte snakk om av våre felles bekjente). Tok 24 timer før han angret, men lengre tid før han tok kontakt. Var pissredd meg-og av god grunn. 

Min taktikk var ikke å få fyren p kroken, men å fjerne meg fra drittsekken.

Med andre ord...er han player funker "ingen kontakt"

Er han en snill fyr funker...4 ukers avstand...også litt kontakt ...

Anonymkode: 210a4...cf9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med null kontakt er at det demonstrerer litt stolthet overfor eksen og samtidig hjelper deg videre.

Så om du faktisk kommer til punktet der han kommer krypende, så er du selv kommet til punktet der du uansett ikke er interessert lenger. Vinn-vinn.

Anonymkode: 0a2a0...64d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
På 14.12.2017 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet at det ikke alltid er mulig. Men i mange tilfeller er det jo slik at eksen kommer krypende tilbake.. hva skal til? hyppig konakt? Vise seg fra sin beste side? gi faen? 

noen som har opplevd at en eks kommer krypende tilbake? hvor lang tid tok det? 

Anonymkode: c9f82...b2a

Man kan ikke gjøre noe som helst. 

Jeg slo opp med eksene mine fordi jeg ikke ønsket et forhold med dem lenger. Ble oppriktig glad når de fant seg nye partnere og kunne komme seg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
On 15.12.2017 at 11:09 PM, GoldenLioness said:

Man kan ikke gjøre noe som helst. 

Jeg slo opp med eksene mine fordi jeg ikke ønsket et forhold med dem lenger. Ble oppriktig glad når de fant seg nye partnere og kunne komme seg videre.

Dette varierer jo. I noen tilfeller er man helt ferdig, ja. Som jeg forstår deg, så hadde du 0 følelser igjen for eksenen dine da du gjorde det slutt? I mange tilfeller blir det slutt fordi det rett og slett ikke fungerer. Man har gjerne forsatt følelser for hverandre. Eller man innser ikke hva man hadde. Hvordan forklarer du de mange tilfellene hvor eksen faktisk kommer krypende tilbake da? 

Anonymkode: c9f82...b2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GoldenLioness
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette varierer jo. I noen tilfeller er man helt ferdig, ja. Som jeg forstår deg, så hadde du 0 følelser igjen for eksenen dine da du gjorde det slutt? I mange tilfeller blir det slutt fordi det rett og slett ikke fungerer. Man har gjerne forsatt følelser for hverandre. Eller man innser ikke hva man hadde. Hvordan forklarer du de mange tilfellene hvor eksen faktisk kommer krypende tilbake da? 

Anonymkode: c9f82...b2a

Uavhengig av det så er det lite du kan gjøre. Om eksen plutselig ønsker å komme tilbake så er det fremdeles et valg de må ta for seg selv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.12.2017 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet at det ikke alltid er mulig. Men i mange tilfeller er det jo slik at eksen kommer krypende tilbake.. hva skal til? hyppig konakt? Vise seg fra sin beste side? gi faen? 

noen som har opplevd at en eks kommer krypende tilbake? hvor lang tid tok det? 

Anonymkode: c9f82...b2a

Ikke ha noe kontakt med han på en måned. Slik at han savner deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja han kom krypende tilbake, men jeg har ikke lyst til å gi tips. Enig med @Axl Roseher. Ekser er ekser av en grunn, og andre runde pleier ikke å bli mye bedre. Jeg var så dum at jeg ga ham en ny sjanse. Angrer! Nå må jeg gjennom det hele på ny. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis at du er lykkelig? Hold kontakten på et moderat nivå sånn at han kanskje rekker å savne deg? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Vær sosial 

- finn en interesse du oppsluker deg i

- bli den beste utgaven av deg selv 

Så blir du superhappy og driter i han. Han vil bli gal av lengsel. Bare prøv! 

Anonymkode: ed147...647

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal prøve. Gi slipp på han og finn en bedre. LOVER deg at du vil finne en du matcher bedre med og du vil møte en du passer sammen med når tiden er inne og begge er klare. Mulig han vil kommer tilbake, men ikke sett livet ditt på vent ved å vente på han! 

Anonymkode: 579bc...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...