Gå til innhold

I dag er jeg muligens ikke helt i form...forumets første helseklagemur ser dagens lys


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Neinøff skrev:

En nesespray, iflg leger jeg har snakket med den nesesprayen som virker best for folk som sliter med bihulene/helårsallergi. 

Ska sjekke den ut, takk for tipset! Er helårs allergi/kronisk rhinitt jeg sliter med... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest N-Nøff
39 minutter siden, Occulta skrev:

Ska sjekke den ut, takk for tipset! Er helårs allergi/kronisk rhinitt jeg sliter med... 

Ja, jeg fikk den (pga midd), spesialist på sykehus sa at den er den beste så. Det mener DE i allefall. Har ikke turt å prøve den enda siden det står at man kan få grå og grønn stær av den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neinøff skrev:

Ja, jeg fikk den (pga midd), spesialist på sykehus sa at den er den beste så. Det mener DE i allefall. Har ikke turt å prøve den enda siden det står at man kan få grå og grønn stær av den :P

Oisann :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
2 minutter siden, Occulta skrev:

Oisann :sjokkbla:

Hehe.. ja.. Men ifølge legene er det noe de skriver for å ikke få søksmål osv. Er jo alltid mange potensielle bivirkninger av legemidler. Så spørs det hva som er verst, kronisk rihinitt eller å risikere stær! 🤔🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg snyter meg og snyter meg for tiden, akkompagnert av saftige trykkluftnys... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så vondt i hodet. Har hatt det i flere dager. Får ikke sove, vondt i nakken av alle putene jeg prøver. Det er varmt, jeg er kvalm. Jeg vil hjem. Dette føles som en mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så vondt i ryggen at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Det gjør vondt å bøye seg, og er praktisk talt umulig å finne en god sitte- eller liggestilling. Men det hjelper helt sikkert å klage her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kruset skrev:

Jeg har så vondt i ryggen at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Det gjør vondt å bøye seg, og er praktisk talt umulig å finne en god sitte- eller liggestilling. Men det hjelper helt sikkert å klage her.

God bedring, Vesla.  :hug:    Håper det går raskt over. 

Sliter sjøl med ødelagt rygg, og vet hvor jævlig ryggvondt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jerry Lee said:

God bedring, Vesla.  :hug:    Håper det går raskt over. 

Sliter sjøl med ødelagt rygg, og vet hvor jævlig ryggvondt er.

Takk. :klem: Antakelig har jeg bare hatt gal arbeidsstilling mens jeg holdt på å stelle ute, men det gjør fryktelig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kruset skrev:

Takk. :klem: Antakelig har jeg bare hatt gal arbeidsstilling mens jeg holdt på å stelle ute, men det gjør fryktelig vondt.

Javel. Sikkert ikke langvarig da. Men et Hæwlete når det står på, ja.

Best mulig helg ønskes deg.   :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Jerry Lee said:

Javel. Sikkert ikke langvarig da. Men et Hæwlete når det står på, ja.

Best mulig helg ønskes deg.   :)

Takk det samme. :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Peanut said:

Øyelokksbetennelse på venstre øye her. *Poff!* -  og våknet opp med det i dag :sukk:

Det er vel noe som går ganske raskt over, om du får antibiotika?

Selv sliter jeg med gresspollenet fra i fjor. Det er jo min feil, da, siden jeg ikke har fått støvsugd og vaska det ut før årets pollensesong. Eller - kanskje det ikke er helt min feil, siden jeg har mine problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Peanut
Akkurat nå, T-Rex skrev:

Det er vel noe som går ganske raskt over, om du får antibiotika?

Har hatt det en del ganger før og bare latt det være i fred. Vasker det litt mer nøyaktig og bruker øyedråper. Jeg tror for min del det kommer av at jeg brukte en mascara som nå ligger i søppelet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt bare mellomfornøyd :sukk:Tett nese og vonde bihuler på 9 dagen, eksem (tusenvis av småprikker) på bryst og hals, alene med barna de neste 2 ukene, feiret 17-mai uten mannen i hus 😔, eldstejenta er på miniferie til mandag, og jeg savner henne i tillegg til mann :cry3:og jeg er så teit, for jeg har jo nettopp uttrykt frustrasjon for å være alene med barna i 2 uker..så ja, egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg er mellomfornøyd engang? 

Jeg håper det hjelper med toffin og chips når resterende barn er i seng :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør så forferdelig. Hele kroppen. I dag spiste vi middag ute og jeg klødde meg til blods på leggen :( Er så møkk lei den j... hudsykdommen :fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...