Gå til innhold

I dag er jeg muligens ikke helt i form...forumets første helseklagemur ser dagens lys


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Du kan sove godt til natten. Det bestemmer jeg. :)  *tvi-tvi* 

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hodepine i dag. Trodde det var mangelen på kaffe sin skyld, så jeg kastet bort 20 kr på en kopp som ikke en gang smakte godt. Hodepinen gikk ikke over, så antakelig er det vel den begynnende forkjølelsen som er problemet. Jeg får legge meg tidlig i kveld, for jeg har ikke tid til å være syk. Lettere sagt enn gjort, jeg lider av kronisk lakenskrekk. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innlagt på sykehus siden starten av desember, koser meg glugg ihjel her. Er aktiviteter fra 9 om morgenen til 21:00 om kvelden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har fått enten en kraftig forkjølelse eller influensa. Feber, kraftig hodepine, øm i kroppen, hoste... En del av meg synes det er kjedelig å være syk når jeg har fri, en del skulle gjerne fått gjort litt arbeid på bacheloroppgaven, den siste delen er svært takknemlig for å ikke være syk når viktige ting skjer på studiet. Må bli frisk fort, jeg har obligatorisk undervisning senere i uka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Kruset skrev:

Jeg har fått enten en kraftig forkjølelse eller influensa. Feber, kraftig hodepine, øm i kroppen, hoste... En del av meg synes det er kjedelig å være syk når jeg har fri, en del skulle gjerne fått gjort litt arbeid på bacheloroppgaven, den siste delen er svært takknemlig for å ikke være syk når viktige ting skjer på studiet. Må bli frisk fort, jeg har obligatorisk undervisning senere i uka.

God bedring fort, Venn.  :roser:

Dette har du virkelig ikke tid til...   :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg som aldri har sånn trøbbel, begynner å få en pc-museskade i høyre arm kan jeg kjenne. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
42 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...og jeg som aldri har sånn trøbbel, begynner å få en pc-museskade i høyre arm kan jeg kjenne. :sukk: 

god bedring :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

Jeg er sur for fulgte en oppskrift, likevel ble resultatet elendig. Ikke sikkert jeg gidder å se på den feite kjerringa på TV idag engang. Hrmpf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.12.2017 den 15.42, Duff skrev:

Jeg skal holde meg for å skrive hver dag men de siste dagene har jeg fått nok av å fly på do. Diare på dag 14 :icon_frown:

Jeg hadde diaré selv i nesten to uker og tok nycoplus sine tabletter mot løs mage. De finnes på apoteket og de stoppet diarén.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Skorstein skrev:

Jeg hadde diaré selv i nesten to uker og tok nycoplus sine tabletter mot løs mage. De finnes på apoteket og de stoppet diarén.

Er det ikke melkeproteiner i de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Enda så frisk jeg pleier å være; i dag er jeg begynnende uggen i kroppen. Verker og er sliten. Tung i hodet. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Enda så frisk jeg pleier å være; i dag er jeg begynnende uggen i kroppen. Verker og er sliten. Tung i hodet. :sukk: 

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Takk. Skal forsøke å ikke smitte deg. :fnise: 

Jeg har på meg verneutstyr så går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har fått tannkjøttbetennelse. FØCK det er så dyrt med tannlege!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...