Gå til innhold

I dag er jeg muligens ikke helt i form...forumets første helseklagemur ser dagens lys


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ønske siste rest av bihulebetennelsen jeg fikk etter forkjølelse kunne gi seg. Er lei av småmurring som kjennes som den kommer fra tennene, men som egentlig ikke gjør det. 

Vel, jeg hadde garantert ikke likt ekte tannpine noe særlig heller. 

Jeg vil være i form :kjefte:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, melatonin skrev:

Tørr hud, konstant trøtt og null energi. Føler meg ikke sjuk på noen måter, men allikevel utkjørt. Glad jeg har fri i helgen og kan sove, drikke masse vann og snøre meg inn i fet krem flere ganger om  dagen.

...Er du meg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Sphynx skrev:

...Er du meg?

Det er godt mulig! Men det tyder på en splittet personlighet. :overrasket: Da har vi det å klage på i tillegg til tør hud og utmattelse. :ler2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, melatonin skrev:

Det er godt mulig! Men det tyder på en splittet personlighet. :overrasket: Da har vi det å klage på i tillegg til tør hud og utmattelse. :ler2:

Det er din tur til å smøre oss inn med fuktighetskrem nå, jeg tok forrige runde!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Sphynx skrev:

Det er din tur til å smøre oss inn med fuktighetskrem nå, jeg tok forrige runde!

:alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg har blitt avhengig av koffein :(  Drakk lite kaffe i går, og ingenting i dag. Så kom hodepine sigende (som jeg ellers aldri har). Jeg tok en kopp kaffe. Ble vel litt lettere. Men den kom tilbake. Nå drikker jeg den andre koppen. Hodepinen er iferd med å lette. Gikk gjennom en periode uten kaffe. Hadde hodepine i tre dager, før den slapp. Lovte meg selv aldri mer. Men kaffe er godt. Så det varte ikke så lenge.

Har lenge vært kaffe-fan. Mer ambivalent nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har jeg bært tunge ting over litt avstander og det har vært og er veldig glatt. Jeg går anspent og
bruker musklene feil og her jeg nå sitter og forsøker å senke skuldrene, så vil de liksom ikke ned. Kroppen verker.
Burde hatt skikkelige faste pigger i skoene. Jeg er trøtt og lei av holkeføre. Jatakk, jeg går gjerne i dvale nå
frem til midten av februar.  :sukk: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så drit lei alt!! (Beklager språket). Så forbanna drit lei!! Sover elendig, sovemedisinene fungerer ikke, har bare en haug av bivirkninger. Kvalme, sure oppstøt, utslett, dårlig mage osv.. Jeg syntes sjefen min på jobb er en tulling, som sender meg på jobb over 10mil unna kontoret. Står opp midt på natta (kl 03.55) for å rekke å være på jobb kl 7 om m morgenen. Kroppen er sliten. Den er ødelagt. Prøver å tenke at jeg har holdt ut  10mnd med den lange pendlinga og max 3 mnd igjen. Men er ikke lett når man sover max 4-5t usammenhengende hver j**** natt. 

 

For å toppe det hele, så har jeg masse eksem i henda og på henda. Uansett hvor mye jeg smører så sprekker huden opp, særlig rundt neglene. Eksemen på resten av kroppen takler jeg bedre, selv om jeg ikke akuratt jubler over det.

 

Haff huff blæ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dratt på meg en skikkelig strekk i ryggen, og det meste av bevegelse gjør vondt. Siden det gjør vondt bare å vri seg litt i senga, forsøker jeg å kompensere med resten av kroppen. Nå er jeg fryktelig øm i korsryggen og skuldrene. :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Etter noen dager med mye sosialisering, er jeg nå sliten, all energi er borte, så nå må jeg lade batteriene, ved å være alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter jul hos svigers, er jeg glad jeg måtte reise hjem til oslo igjen for å jobbe i romjula. Skal tilbake for å feire nyttår. Ønsk meg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg sender gode ønsker om snarlig bedring for alle som har vondt på ett eller annet vis. Jeg tenker på dere.
Ser denne kjedelig ut? Lukk øynene, lytt og ta til deg ordene. Den er veldig vakker...  :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får ikke sove! Og da ringer sikkert sjefen i morgen for å få meg på jobb fordi hun som egentlig skal jobbe er syk/har sykt barn/syk barnepasser/dødsfall i familien/har dratt på ferie osv (hun må da snart ha brukt opp alle grunner til å være borte nå?).

Og ellers: blodtrykk som kjører berg- og dalbane, og mulig et aldri så lite tilbakefall av Graves...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå litt vondt i skammen og skyldfølelsen. Her klager jeg over nakkevondt når en familie ikke langt unna er i krise, en ung dame med to små barn er borte, ingen vet noen ting. Det gjør vondt å tenke på. All medfølelse til familien til Janne. Måtte de få svar. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag måtte jeg jobbe 12 timer. Sov i 3 timer i natt. Er på min fjerde energidrikke. ZZZ please si at jeg snart kan sove??? :raven:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sove godt til natten. Det bestemmer jeg. :)  *tvi-tvi* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...