Gå til innhold

Overreagerer jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, gutten min på 13 måneder startet nettopp i barnehagen, det er hans andre uke. Leverte i dag klokken 09.30, og hentet forsent grunnet snøkaos. Uansett når vi omsider var hjemme 18.00 skulle jeg skifte bleie på han og så at han hadde på seg samme bleie som jeg tok på han. I barnehagen har de kun de vanlig bleiene og hjemme har jeg up and go bleier. Han hadde altså på seg en up and go bleie, når vi etter spesefikk beskjed tok med vanlig stropp bleie til barnehagen. 

Han var klam og rød, stakkars liten :-(

Anonymkode: fd221...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tisser han utrolig lite. En bleie hos oss ville ikke holdt tre timer en gang. Du må bare spørre barnehagen om de har glemt å bytte. Virker som dette ikke har skjedd før så ser ingen grunn til å fly i taket for noe sånt. 

Anonymkode: 3aafb...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit! Hadde sagt ifra om det i morgen ved levering. De bør ha gode rutiner på bleieskift. Selv om ungen tisser lite, så bør han få en ny bleie i løpet av dagen. 

Anonymkode: 12ed6...3d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke slik det skal være. Jeg hadde pratet med dem om det.

Anonymkode: a6c34...d5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn skal det ikke være. Men du trenger ikke gjøre større sak utav det enn at du påpeker at mini gikk med samme bleie i hele går og at du ber dem om å skifte bleie minst to ganger i løpet av dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit.

det skjedde med minstemann her også en av de første dagene i ny barnehage. Da troppet jeg opp dagen etter på styrers kontor. 

Helt uakseptabelt! 

Anonymkode: 4298b...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke greit.

det skjedde med minstemann her også en av de første dagene i ny barnehage. Da troppet jeg opp dagen etter på styrers kontor. 

Helt uakseptabelt! 

Anonymkode: 4298b...994

Fikk postet litt fort... 

Det viste seg at dette bare var en av tingene som var helt i ulage i den barnehage. Etter utallige møter, klager, og møter med kommunen fikk vi byttet barnehage etter 9mnd.

Bleieskift burde vært noe de har rutiner på. Når det svikter der..:. Da er det noe som skurrer.

 

 

Anonymkode: 4298b...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...