Gå til innhold

Dag høili


Rosasko

Anbefalte innlegg

Han legger ut ordtak/quotes og bilder av boligen om hverandre på Instagram. Kanskje han har planer om å selge igjen? 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det begynner kanskje å bli skralt med penger, å dermed må han selge huset for å finansiere de dyre vanene til den nye jentungen hans. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at huset på Nesøya er lagt ut på nytt igjen. Denne gangen med høyere pris enn forrige gang. 

Tomta er riktignok fin, men den veier ikke opp mot innredningen i huset. Det skriker nyrik lang vei.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
5 timer siden, bonsaijenta skrev:

Jeg så at huset på Nesøya er lagt ut på nytt igjen. Denne gangen med høyere pris enn forrige gang. 

Tomta er riktignok fin, men den veier ikke opp mot innredningen i huset. Det skriker nyrik lang vei.

Link? Er nysgjerrig på hvordan det ser ut hjemme hos han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, nicecar skrev:

Link? Er nysgjerrig på hvordan det ser ut hjemme hos han :fnise:

https://www.google.no/amp/s/botrend.no/hoili-kutter-nesoya-bolig-med-8-mill/amp/

 

Fant den ikke på Finn.no, men den gamle annonsen finner du i artikkelen😊 Huset er typisk Sandmæl-stil. Not my cup of tea.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.2.2018 den 16.22, bonsaijenta skrev:

https://www.google.no/amp/s/botrend.no/hoili-kutter-nesoya-bolig-med-8-mill/amp/

 

Fant den ikke på Finn.no, men den gamle annonsen finner du i artikkelen😊 Huset er typisk Sandmæl-stil. Not my cup of tea.

Glemte HELT å se på huset, -for de glorete, tacky møblene tok ALL oppmerksomhet! 

Dette er noe av det mest grusomme jeg har sett!!!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 20.2.2018 den 10.12, Smugleseren skrev:

Glemte HELT å se på huset, -for de glorete, tacky møblene tok ALL oppmerksomhet! 

Dette er noe av det mest grusomme jeg har sett!!!

Virker som om jo mer penger folk har, jo styggere stil har dem.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2018 den 10.12, Smugleseren skrev:

Glemte HELT å se på huset, -for de glorete, tacky møblene tok ALL oppmerksomhet! 

Dette er noe av det mest grusomme jeg har sett!!!

Det var en stol der som jeg likte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, veskefab skrev:

Nå er de på Gucci og shopper til den nye damen

Selvfølgelig, viktig å pusse opp damene. Neste steg er større pupper og nese hvis de spiller kortene riktig. Større lepper regner jeg med allerede er i boks.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å ta med alle disse damene til Chanel og la de plukke seg ut en veske. Føler de seg ikke kjøpt og betalt? Jeg blir uvel på deres vegne. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Pom skrev:

Hva er greia med å ta med alle disse damene til Chanel og la de plukke seg ut en veske. Føler de seg ikke kjøpt og betalt? Jeg blir uvel på deres vegne. 

Pinadø, når man viser seg ute med en fyr som er over dobbelt så gammel som en, så skal man ha betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Trodde ekskona(Kristine) hadde kommet godt ut av det økonomisk? Det huset i bergen ser ut som et hus til mange mill. Men huset ble kjøpt for 4,7 mill og er registrert på begge sønnene. Dag har tydeligvis vært smart. Han lar ikke gold diggere få noe av pengene hans, bortsett fra at de sitter igjen med alle de dyre veskene selvfølgelig. De selger hun forsåvidt på Finn.no nå hvis noen er interessert.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...