Gå til innhold

Dag høili


Rosasko

Anbefalte innlegg

2 timer siden, frukrines skrev:

Ser den nye kjæresten på 21 år har lagt ut en video på insta der hun pakker opp en veske og lommebok fra chanel. Hadde aldri i verden hatt sengekos med en gammel kar selv om jeg hadde fått merkevesker kastet etter meg :kvalm: Får sånne sugardating-vibber. Sorry :vetikke:

Enig. Trist jenter er så uselvstendige og umodne at de blendes av materialisme. En 50 åring og en 21 åring uansett kvinne/mann mann/kvinne er for gammelt. 30 år i forskjell her. Han er 80 og muligens på pleiehjem når hun er 50. Hva er det med slike jenter? Beklager mine fordommer her.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, frukrines skrev:

Ser den nye kjæresten på 21 år har lagt ut en video på insta der hun pakker opp en veske og lommebok fra chanel. Hadde aldri i verden hatt sengekos med en gammel kar selv om jeg hadde fått merkevesker kastet etter meg :kvalm: Får sånne sugardating-vibber. Sorry :vetikke:

 

Aldri i verden om hun hadde vært med han om han hadde vært nav klient 🤣

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Maydis8 skrev:

Hvem er det han retter alle disse quotene han legger ut på insta mot? 

Han har ikke åpen bruker, så får ikke sett hva han skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Milio skrev:

Han har ikke åpen bruker, så får ikke sett hva han skriver.

Drøssevis med typiske "du skulle visst hva du hadde når du hadde det". Ekskona liker alle innleggene, så lurer på hvem det er rettet mot.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at han akkurat har oppdaget instagram osv. Spammer med quotes og andre kleine bildetekster . 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Barbiedollen skrev:

Merker at han akkurat har oppdaget instagram osv. Spammer med quotes og andre kleine bildetekster . 

Føler han prøver å sende litt små stikk til noen. Men Kristine liker alle disse quotsa, så kan ikke være rettet mot hun heller. Hun nye kjæresten er jo så mye yngre at det skjønner jeg virkelig ikke mye av.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quotene henger liksom ikke sammen, så kan ikke helt forstå hva han driver med.. Noen av dem kan se ut som små stikk, mens andre bare... Ja, nei... Kanskje han bare er en klein middelaldrende gubbe 🤷🏼‍♀️😏

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2018 den 12.01, Maydis8 skrev:

Drøssevis med typiske "du skulle visst hva du hadde når du hadde det". Ekskona liker alle innleggene, så lurer på hvem det er rettet mot.

Kan være rettet mot henne selvom hun liker kommentarene? Kanskje hun synes det er like pathetic..😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser han har kommentert under bilde til Kristine som kysser den nye flammen 😅🙊 så dei er nok gode venner. Så tror ikke quotene er til henne 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å lese. Er det ikke litt kleint å skrive slik til en eks? Virker ikke som han er over henne. Sikkert litt sårt hun valgte en på sin egen alder og. Siden han er over 50. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har selvrespekten til disse jentungene blitt av?? Hadde nok vært bekymret om jeg var en voksen mann(millionær eller ei) hvis jeg var attraktiv for jenter som hadde vært yngre enn barna mine. Men kan jo ikke sette meg inn i en såpass overfladisk manns tankegang. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pelikanen

Hadde min datter på 20 kommet hjem med dyre ting ,etter å vært med en 50 åring så skulle hun få hørt meg. Hennes far er ikke 50 ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, pelikanen skrev:

Hadde min datter på 20 kommet hjem med dyre ting ,etter å vært med en 50 åring så skulle hun få hørt meg. Hennes far er ikke 50 ennå

Hun er myndig, foreldrene har ikke noe de skulle sagt. Det er iallfall ikke noe poeng i å kjefte. Det der forholdet må bare gå sin skjeve gang, det kommer til å bli slutt uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...