Gå til innhold

Dag høili


Rosasko

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Sandin skrev:

Han styrketrener åpenbart en hel del. Neppe så mye cardio, da han har en liten pondus, men det er en muskulatur der som han kan være stolt av. Søsteren er også veldig opptatt av trening. 

Jamen da er det jo helt naturlig at han velger damer på den alderen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, elisaday skrev:

Åja. Seriøst.  Kan egentlig ikke sammenlignes med mr fake blond europris arving engang. 

Husker du da han spilte pappa til Winchesterfyrene i Supernatural? Da gangene de alle tre var i samme scene, så gikk det omtrent for meg i all den der maskuline skjønnheten. Det var sinnsykt.

 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke helt taket på hva som er problemet her. Er det alderen, aldersforskjellen, rikdommen? Det postes bilder av menn som er eldre og ser kjekke ut. Aldersforskjellen er ikke noe problem hvis han hadde sett slik ut da? Forklar, forklar ...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldersforskjellen er i mine øyne litt motbydelig, men ikke kritiser utseendet til stakkaren. Han er da en helt normal mann utseendemessig. Det er også muligens ikke så enkelt for han å finne damer på egen alder, da de ofte er på et annet sted i livet enn hva han er, ut fra det han viser på sosiale medier. Jeg er 30 selv og hadde ikke orket det livet. Som 20-åring derimot, hadde det vært midt i blinken. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gold-digger, åpenbart, men hvorfor er det han som får gjennomgå, ikke gold-diggeren?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, elisaday skrev:

Denne mannen er 2 år eldre enn Dag Europris Høili. 'Nuff said. 

Extant-season-2-jeffrey-dean-morgan-interview.jpg

Han er nais. :wow:

 

4 timer siden, Horten Market skrev:

Får ikke helt taket på hva som er problemet her. Er det alderen, aldersforskjellen, rikdommen? Det postes bilder av menn som er eldre og ser kjekke ut. Aldersforskjellen er ikke noe problem hvis han hadde sett slik ut da? Forklar, forklar ...

Har ingen «problemer» med mannen eller aldersforskjellen. Jeg er bare interessert i sosiologi, av kultur, av klasser og mennesker generelt.

Han er kliss lik han der «Rikingen» som eier Oslo «liftutleie» og som hadde egen realityserie på TV Norge. Han som tok med den tjue år gamle kjæresten sin med til Thailand, og som tråkka med hvite joggesko i mitt en en stor elefantbærsj. 

Stiv av botox, ihjelbleket hår (wtf?!?) logo-flashende, solariumsbrun og med steinvaskede ripped jeans. Haha! «Kristian Valen-style». 

Klarer ikke å bli annet enn fasinert. 

Endret av Perle
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Horten Market skrev:

Får ikke helt taket på hva som er problemet her. Er det alderen, aldersforskjellen, rikdommen? Det postes bilder av menn som er eldre og ser kjekke ut. Aldersforskjellen er ikke noe problem hvis han hadde sett slik ut da? Forklar, forklar ...

For min del var det bare mitt svar til hun som mente DH ser bra ut for alderen - jeg viste derfor frem en jeg synes ser bra ut for alderen. 

 

Jeg synes det er stakkarslig når damene blir yngre og yngre, bilene blir flere og flere og ansiktet stivere og stivere, uansett hvem det gjelder. Jeg tenker at selvtilliten ikke er helt på plass. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Fotballfluen skrev:

For min del er problemet følgende; en 20-åring er på et helt annet stadie i livet en en mann på nærmere 50. Det lukter gold-digger lang vei, den dama hadde ikke gitt ham et eneste øyekast om han kjørte lastebil eller jobbet i en annen vanlig jobb uten millioner i banken. 

 

Egentlig burde alle damer være litt mer gold diggende, men det er en annen diskusjon. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Perle skrev:

Han er nais. :wow:

 

Har ingen «problemer» med mannen eller aldersforskjellen. Jeg er bare interessert i sosiologi, av kultur, av klasser og mennesker generelt.

Han er kliss lik han der «Rikingen» som eier Oslo «liftutleie» og som hadde egen realityserie på TV Norge. Han som tok med den tjue år gamle kjæresten sin med til Thailand, og som tråkka med hvite joggesko i mitt en en stor elefantbærsj. 

Stiv av botox, ihjelbleket hår (wtf?!?) logo-flashende, solariumsbrun og med steinvaskede ripped jeans. Haha! «Kristian Valen-style». 

Klarer ikke å bli annet enn fasinert. 

Lars Ole ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, elisaday skrev:

Jamen da er det jo helt naturlig at han velger damer på den alderen. 

Det sa jeg ikke. Han tar vel det som er tilgjengelig av "babes", men så unge jenter som finner seg rike menn som kunne vært deres far er minst like overfladiske som rikingen. De bør begge vite hva de begir seg ut på. Om det koster han en veske eller ti er heldigvis hans problem. Jeg tenker grunn mer negativt om hun enn om han. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Horten Market skrev:

Får ikke helt taket på hva som er problemet her. Er det alderen, aldersforskjellen, rikdommen? Det postes bilder av menn som er eldre og ser kjekke ut. Aldersforskjellen er ikke noe problem hvis han hadde sett slik ut da? Forklar, forklar ...

"Problemet" eller årsaken til at folk gidder å lage en tråd om dette, er vel at de er det man kaller et ulikt par. Alder, økonomi, utseende osv. Ikke for å være slem, men han har et, hva skal man si, utypisk utseende. Jeg tror det er det siste de fleste henger seg opp i. Han er ikke den første rikingen som finner seg en mye yngre kjæreste, men det er sjelden det lages tråder om disse forholdene her inne. Men for all del, så lenge begge har det bra og er fornøyde, får vi vel unne dem det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sandin skrev:

Det sa jeg ikke. Han tar vel det som er tilgjengelig av "babes", men så unge jenter som finner seg rike menn som kunne vært deres far er minst like overfladiske som rikingen. De bør begge vite hva de begir seg ut på. Om det koster han en veske eller ti er heldigvis hans problem. Jeg tenker grunn mer negativt om hun enn om han. 

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Sandin skrev:

Fordi hun har mer å tjene på forholdet. Dessuten er det mer sannsynlig at det foreligger en fysisk tiltrekkelse fra hans side enn fra hennes. Jeg kan faktisk vanskelig se at det der hadde vært et forhold dersom han tjente 400 000 i året og hadde 0 i formue. 

Jeg er uenig.

Jeg synes dette sier mer om Dag enn om denne kjæresten. Han er den voksne her, hun er mer i alderen hvor hun burde beskyttes mot seg selv og egne dårlige valg her i livet. Tydelig at han utnytter ei som har elendige grenser. Han derimot burde begynne å gå videre med livet sitt enn å være "kjæreste" med en dame som er på alder med eldste sønn og feste med hennes venner. For uansett hva som skjer, han blir aldri ung igjen. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Perle skrev:

Han er nais. :wow:

 

Har ingen «problemer» med mannen eller aldersforskjellen. Jeg er bare interessert i sosiologi, av kultur, av klasser og mennesker generelt.

Han er kliss lik han der «Rikingen» som eier Oslo «liftutleie» og som hadde egen realityserie på TV Norge. Han som tok med den tjue år gamle kjæresten sin med til Thailand, og som tråkka med hvite joggesko i mitt en en stor elefantbærsj. 

Stiv av botox, ihjelbleket hår (wtf?!?) logo-flashende, solariumsbrun og med steinvaskede ripped jeans. Haha! «Kristian Valen-style». 

Klarer ikke å bli annet enn fasinert. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal egentlig ekskona leve av nå? Hun har vel hverken studert eller jobbet? Ser hun har kjøpt seg en ganske flott kåk i Bergen og fylt det med relativt flotte møbler. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Maydis8 skrev:

Hva skal egentlig ekskona leve av nå? Hun har vel hverken studert eller jobbet? Ser hun har kjøpt seg en ganske flott kåk i Bergen og fylt det med relativt flotte møbler. 

Hun får nok heftig barnebidrag og diverse stønader som aleneforsørger. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Xstrella skrev:

Hun får nok heftig barnebidrag og diverse stønader som aleneforsørger. 

De stønadene er det da ikke noe å rope i skogen for. Har selv hatt OS en gang i tiden mens jeg studerte ferdig. Dessutten er OS aktivitetspliktig. Utenom det får hun da tre barnetrygder altså 940 eller hva det er x 3. Den livsstilen som hun fører koster nok mer enn som så...

Endret av Maydis8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Xstrella skrev:

Hun får nok heftig barnebidrag og diverse stønader som aleneforsørger. 

Barnebidrag er ikke så veldig heftige greier skal jeg si deg. Vi bor i Norge, ikke USA. Utvidet barnetrygd får hun, tilskudd til barnehage og OS i 3 år om hun ikke flytter inn med en ny partner. Ikke noe å bli rik av. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...