Gå til innhold

Blokkere andre brukere her


camliiaa

Anbefalte innlegg

Hei, hvordan blokkerer man andre brukere på dette forumet? 

Er visst ikke så lett å forstå at jeg ikke vil ha kontakt, selvom jeg sier det rett ut, så om noen kan hjelpe meg med hvordan man kan blokkere andre brukere blir jeg veldig glad :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du peker på brukernavnet til vedkommende, så får du opp en slags liten boks med noe info. Helt nederst så ser du at det står "Ignorer medlem". Trykk deg inn der.

Anonymkode: 77327...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan enten - på pc/mac - holde musepekeren over navnet til vedkommende du vil blokkere og gjøre det derifra.

Eller du kan gå via profilen din -> innstillinger -> ignorerte medlemmer -> velge hvem du vil blokkere. 

Og da kan du velge om de skal blokkeres for innlegg, PM eller signatur.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, camliiaa skrev:

Hei, hvordan blokkerer man andre brukere på dette forumet? 

Er visst ikke så lett å forstå at jeg ikke vil ha kontakt, selvom jeg sier det rett ut, så om noen kan hjelpe meg med hvordan man kan blokkere andre brukere blir jeg veldig glad :-) 

De skriver fra anonyme og de kan man ikke blokkere. Skjønner deg godt. Beste er vel og ikke være aktiv på siden når de er så pågående eller hva enn. :) 

 

8 timer siden, Polly Ester skrev:

Du kan enten - på pc/mac - holde musepekeren over navnet til vedkommende du vil blokkere og gjøre det derifra.

Eller du kan gå via profilen din -> innstillinger -> ignorerte medlemmer -> velge hvem du vil blokkere. 

Og da kan du velge om de skal blokkeres for innlegg, PM eller signatur.

 

Ikke anonyme? Det går ikke. Det burde gå men... 

Anonymkode: cef0f...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De skriver fra anonyme og de kan man ikke blokkere. Skjønner deg godt. Beste er vel og ikke være aktiv på siden når de er så pågående eller hva enn. :) 

 

Ikke anonyme? Det går ikke. Det burde gå men... 

Anonymkode: cef0f...1db

Var mer meldinger jeg trengte hjelp til :) så heldigvis fikk jeg ordnet det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

De skriver fra anonyme og de kan man ikke blokkere. Skjønner deg godt. Beste er vel og ikke være aktiv på siden når de er så pågående eller hva enn. :) 

 

Ikke anonyme? Det går ikke. Det burde gå men... 

Anonymkode: cef0f...1db

Nei, innlegg fra anonyme får man ikke blokkert, men meldinger fra medlemmer kan man blokkere. Man kan ikke være anonym når man sender PM*er. Heldigvis. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er poenget borte med det spør du meg. Hadde vært fint å kunne blokkert noen av de som skriver som anonyme også. ;) Men nei da... ;)  Da kan jeg ikke skjønne at blokkerings funksjonen har noen god effekt egentlig. 

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...