Gå til innhold

Ønsker venninne Nes i Akershus


granskauen

Anbefalte innlegg

Jeg er ei godt voksen dame i 60-årene som nettopp har flyttet til Nes kommune. Har ingen kjente her oppe. Søker ei venninne for tur og hygge. Føler meg litt ensom uten noen å ha kontakt med. Er glad i teater, kino og friluftsliv

Endret av granskauen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

På 12.12.2017 den 4.15, granskauen skrev:

Jeg er ei godt voksen dame i 60-årene som nettopp har flyttet til Nes kommune. Har ingen kjente her oppe. Søker ei venninne for tur og hygge. Føler meg litt ensom uten noen å ha kontakt med. Er glad i teater, kino og friluftsliv

Hei. Jeg bor på Årnes og vil gjerne bli kjent. Er noe yngre enn deg, men gjør det noe da? Jeg er 44 og innflytter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tatja

Så hyggelig å høre fra deg. Hadde vært koselig å treffes en dag. Kan jo ta en kopp kaffe nede i Årnes.

Når vil det passe deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, granskauen skrev:

Hei Tatja

Så hyggelig å høre fra deg. Hadde vært koselig å treffes en dag. Kan jo ta en kopp kaffe nede i Årnes.

Når vil det passe deg?

Det kan vi gjøre. Passer når som helst for meg. Jeg jobber på Årnes, midt i kjernen. Du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pensjonist så bare gi meg beskjed du. Har noen dager jeg er opptatt men det finner vi sikkert ut av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, granskauen skrev:

Jeg er pensjonist så bare gi meg beskjed du. Har noen dager jeg er opptatt men det finner vi sikkert ut av

Vi kan jo ta et møte på utekafe? Aanerud eller Saga...? Hva tror du om det? Passer bra for meg til lunch feks i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...