Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fryktelig dårlig gjort å si at Dennis ikke har motivasjon 😳

 

hun burde valgt newton pga truslene!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, #Sunrise skrev:

Fryktelig dårlig gjort å si at Dennis ikke har motivasjon 😳

 

hun burde valgt newton pga truslene!

Er det ikke på tide og begynne og velge de største favorittene til førstekjempe nå Inga Berit, Frank eller Ullevålseter, vis de vil bli kvitt de før finaleuke 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med at Maiken er modell? Hun er ho egentlig ikke sørlig pen. Martine er mye penere. Så syns jeg det er litt forkastelig at Mailen møtte mentor og kona med puppene ute. Og hele tiden går med ene stroppen løs. Bruk BH dame, ser jo bare teit ut. I dagens episode sprang hun i bare trusa. Ser ikke lenger at forpakter e vasker klærne sine..

Anonymkode: 9f396...e23

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Moongirl skrev:

Dennis bør velge Stays hvis han skal ha en sjanse, de andre er for fysisk sterke! 

Stays er faktisk yrkesmilitær, tror nok dette var farvel til YouTube 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med at Maiken er modell? Hun er ho egentlig ikke sørlig pen. Martine er mye penere. Så syns jeg det er litt forkastelig at Mailen møtte mentor og kona med puppene ute. Og hele tiden går med ene stroppen løs. Bruk BH dame, ser jo bare teit ut. I dagens episode sprang hun i bare trusa. Ser ikke lenger at forpakter e vasker klærne sine..

Anonymkode: 9f396...e23

Er det innenfor og beskrive puppene til Maiken på en Aune Sandsk måte eller er det "Metoo"? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var helt greit hun valgte Dennis. Han er jo vanvittig treg og står å glor mye av tiden. Kanskje feil å bruke ordet manglende motivasjon, men forstår valget. Hadde Maiken vært en mann hadde ingen blitt irritert. Syns hun gjør en god jobb som storbonde, selv om hun nok kunne brukt en del færre ord og med det ikke virke så masete. 

Men hva var det med den falske gråtingen når de fikk brev? Masse hulking men ingen tårer 🙄🙄🙄

Anonymkode: 7a898...8f7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

I dag var det bare såvidt jeg husket Farmen. Forrige sesong kunne jeg glede meg hele dagen....Har castingen vært fryktelig dårlig i år, eller er det bare jeg som har blitt kresen etter Lothepus og Petter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Støtter denne :) Jeg har likt Lene sine Cæsar tidene jeg da. Alltid hatt sansen for folk fra sørlandet! 
 

Anonymkode: 597f1...e3c

Ja, folk fra sørlandet er en homogen gruppe som det er lett å ha sansen for! :jepp:

 

Anonymkode: aabcc...754

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken er utrolig irriterende. Dårlig begrunnelse oå valg av førstekjempe. Bedre å bare si «Vi har ikke fått så god kontakt» eventuelt ikke begrunne det. Bare si «jeg måtte jo velge noen. Vanskelig valg. Bla bla» Blir for dumt! Dennis har virkelig stått på.

Hun skulle tatt Frank! Blir spennende å se hvem Dennis velger til andrekjempe. Tror han kommer til å gå for Newton. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Apis skrev:

Er det innenfor og beskrive puppene til Maiken på en Aune Sandsk måte eller er det "Metoo"? 

Hahaha 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Moongirl skrev:

Dennis bør velge Stays hvis han skal ha en sjanse, de andre er for fysisk sterke! 

Tjah, hvis Stays velger tautrekking såeh...

Anonymkode: 0b847...ae4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, #Sunrise skrev:

Fryktelig dårlig gjort å si at Dennis ikke har motivasjon 😳

 

hun burde valgt newton pga truslene!

Enig, men håper Newton blir andrekjempe. Han sank i mine øyene pga truslene 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med at Maiken er modell? Hun er ho egentlig ikke sørlig pen. Martine er mye penere. Så syns jeg det er litt forkastelig at Mailen møtte mentor og kona med puppene ute. Og hele tiden går med ene stroppen løs. Bruk BH dame, ser jo bare teit ut. I dagens episode sprang hun i bare trusa. Ser ikke lenger at forpakter e vasker klærne sine..

Anonymkode: 9f396...e23

Det er faktisk ikke slik at hvor pen du er, jo større modell blir du. Utseende er ikke alt i modellbransjen. Kan du ikke posere eller gå catwalk, så spiller det ingen rolle hvor pen du er. Hva så om Martine er mye penere?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Ella1 skrev:

Tror han velger Pål siden han har vært der kortest, resten er jo medlemmer av "The Killer Crew" 💀.

Men kommer han til å ha sjans mot Pål? De må jo velge en av sine egne før eller siden 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva var det med den falske gråtingen når de fikk brev? Masse hulking men ingen tårer 🙄🙄🙄

Anonymkode: 7a898...8f7

Fordi det virker som de har fått ringe hjem en gang i uka.. så er de der bare 5-6 uker, så det er vel ikke så nøye.. 

ekstremt skuffa over årets kjendisfarmen egentlig. De får såååå mange goder- godteri, cola på marked, sjokoladekaker, kontakt med utsiden.. 25,000 kr i uka.. helt håpløst.. er da ingen som bryr seg om å vinne utenom Frank sikkert som kun har konkurranseinstinkt i hodet.. de har jo allerede tjent myyyye på å være der... 

nei var myyye bedre i fjor med lothepus, Petter og goli’n ❤️

Anonymkode: 7d8a4...29d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castingen er elendig. Synes Inga og Martine er utrolig kjedelige. Men Inga har de bruk for. Synd Aune ikke kunne være med lengere, men sånn er det

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

har ikke lest alt her inne, og mulig det er blitt diskutert tidligere, men noe som irriterer meg når det kommer til Farmen KJENDIS, er alle godene de får. skulle likt å se at de som ikke er kjendiser få en cola, bare fordi ingen kjøpte det og det ble stående. eller at de får en HEL kake for litt underholdning. Det foreligger flere goder og markede er mer imøtekommende enn når andre møter opp. da vår du en halv kjeks på deling når du prøver å selge en krabbeteine. likt får være likt. hvorfor skal de såkalte kjendisene få alt servert på sølvfat, er ikke noe moro å se på når de kan leve som grever nærmest.

Anonymkode: 19daa...908

Greia er vel at de ikke ville ha blitt med hvis ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...