Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Noen som så teaseren til morgendagens episode ikveld? Der viste de hvem som satt satt på benken foran Gaute. Dette bekrefter i hvertfall min teori, uten å komme nærmere inn på det i fare å få kjeft for å spoile (selvom jeg bare spekulerer)

Anonymkode: 2d608...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som så teaseren til morgendagens episode ikveld? Der viste de hvem som satt satt på benken foran Gaute. Dette bekrefter i hvertfall min teori, uten å komme nærmere inn på det i fare å få kjeft for å spoile (selvom jeg bare spekulerer)

Anonymkode: 2d608...d58

Hvor kan jeg se teaseren?

Anonymkode: 62903...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som så teaseren til morgendagens episode ikveld? Der viste de hvem som satt satt på benken foran Gaute. Dette bekrefter i hvertfall min teori, uten å komme nærmere inn på det i fare å få kjeft for å spoile (selvom jeg bare spekulerer)

Anonymkode: 2d608...d58

De viser jo bare fra de sitter på  2.kjempevalget.. Så lite som avsløres der gitt!

Anonymkode: 597f1...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant det:

" Hun forteller at hun ble utsatt for sabotasje, og at heller ikke dette kom med på TV. – De klippet opp sømmene, så jeg måtte sy dem på nytt, sier hun."

http://www.tv2.no/a/9620352/

Anonymkode: 87298...086

Hvis de faktisk gjorde det så er det utrolig barnslig gjort.

Men uansett hvem Inga velger til andrekjempe, så håper jeg hun får bli. Synes hun fortjener å bli lengere

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Inga vinner jeg og. Har hele tiden heiet på jegertvillingene/Johanne, men etter det tullet på onsdag fortjener hun faktisk å tape. EE burde valgt Frank eller en annen mann og heller sagt at Johanne fikk trekke seg om det ble for ille. Og når Stian klarte å få henne til å bli burde EE klart det også siden de er så gode venner. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Salka skrev:

Håper Inga vinner jeg og. Har hele tiden heiet på jegertvillingene/Johanne, men etter det tullet på onsdag fortjener hun faktisk å tape. EE burde valgt Frank eller en annen mann og heller sagt at Johanne fikk trekke seg om det ble for ille. Og når Stian klarte å få henne til å bli burde EE klart det også siden de er så gode venner. 

Begynner å lure på om hun faktisk ville få ut en sterk konkurrent jeg. At hun bare latet som hun ville hjem og lagde denne dealen med EE. Hvis hun virkelig ville hjem, så burde EE valgt henne til førstekjempe. Synes det bare er litt rart at hun plutselig fikk motivasjon etter praten med Stian. Da ville hun bli likevel. Det er i allefall min teori.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Begynner å lure på om hun faktisk ville få ut en sterk konkurrent jeg. At hun bare latet som hun ville hjem og lagde denne dealen med EE. Hvis hun virkelig ville hjem, så burde EE valgt henne til førstekjempe. Synes det bare er litt rart at hun plutselig fikk motivasjon etter praten med Stian. Da ville hun bli likevel. Det er i allefall min teori.

Har tenkt tanken jeg også. At det rett og slett er et smart og kynisk spill fra henne. EE er jo så lettpåvirkelig. Veldig rart det at hun plutselig fikk motivasjon etter praten med Stian, ja. Ryker hun er jeg redd EE trekker seg, men håper ikke det siden han lager drama og god TV. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant det:

" Hun forteller at hun ble utsatt for sabotasje, og at heller ikke dette kom med på TV. – De klippet opp sømmene, så jeg måtte sy dem på nytt, sier hun."

http://www.tv2.no/a/9620352/

Anonymkode: 87298...086

Hvis dette er sant, så er det virkelig ikke greit! Kan ikke forstå at noen skulle gjort det dog, det viktigste er vel å få ukesoppdraget i havn? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Begynner å lure på om hun faktisk ville få ut en sterk konkurrent jeg. At hun bare latet som hun ville hjem og lagde denne dealen med EE. Hvis hun virkelig ville hjem, så burde EE valgt henne til førstekjempe. Synes det bare er litt rart at hun plutselig fikk motivasjon etter praten med Stian. Da ville hun bli likevel. Det er i allefall min teori.

Jeg tenker at EE har nok heller dyrka hjemlengselen til Johanne en å snakke henne til å bli.. hvis Johanne ryker så blir jo mest sannsynlig EE storbonde. 

 

Men det forundrer meg ikke om dette er taktisk for å få ut Inga Berit

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19. januar 2018 den 17.19, Arabella skrev:

Kuer og kyr er likestilt i ordbøker. Der jeg vokste opp (på landet), hørte jeg ingen si kyr.

Ja, jeg vet det. Rart, alle jeg kjenner sier kyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor Mira ikke kunne få jobbe med huset? Hun var jo ferdig med å sy (hvis de klippet opp sømmene, så er det bare dårlig gjort. EE hadde vel sagt hun kunne jobbe på huset når hun var ferdig med å sy) Senere hadde de store problemer med å bli ferdig og ALLE måtte bidra. Kan så klart være de hadde sagt til EE at de ikke orket Mira, men de må jo bli ferdig med ukesoppdraget. Synes det var litt sleipt at hun måtte tømme dassen helt alene. Kunne ikke EE hjulpet til?

Jeg håper Johanna ryker, men da blir vel EE storbonde igjen :roll: Synes noen andre må få prøve seg

Anonymkode: 77856...591

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:

Har tenkt tanken jeg også. At det rett og slett er et smart og kynisk spill fra henne. EE er jo så lettpåvirkelig. Veldig rart det at hun plutselig fikk motivasjon etter praten med Stian, ja. Ryker hun er jeg redd EE trekker seg, men håper ikke det siden han lager drama og god TV. 

 

33 minutter siden, #Sunrise skrev:

 

Men det forundrer meg ikke om dette er taktisk for å få ut Inga Berit

Nettopp det jeg tenker. At de prøver å få ut Inga :( De hadde luftet det for henne før valget, men hun ville ikke være med på det. Så rart de ikke spurte noen andre?

Anonymkode: 77856...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, nutella skrev:

Ja, jeg vet det. Rart, alle jeg kjenner sier kyr. 

Her sier alle kuer, så det må være litt hvor en kommer fra?

Anonymkode: 2912c...22f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Har ikke Farmen egentlig blitt temmelig dødt og kjedelig, de siste par sesongene? :ac:

Hvor er underholdningsverdien, ettersom de aller fleste stort sett arbeider og står på for å få alle ukesoppdragene i havn? Det burde ha vært med fleire deltakere som saboterer, slik at dem ikke får kjøpt med seg masse god mat og drikke ved markedene... 

Anonymkode: 8b14e...89b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Har ikke Farmen egentlig blitt temmelig dødt og kjedelig, de siste par sesongene? :ac:

Hvor er underholdningsverdien, ettersom de aller fleste stort sett arbeider og står på for å få alle ukesoppdragene i havn? Det burde ha vært med fleire deltakere som saboterer, slik at dem ikke får kjøpt med seg masse god mat og drikke ved markedene... 

Anonymkode: 8b14e...89b

Hvorfor gidder du å se på om du syns det er så dødt og kjedelig? Det blir nok sikkert sabotasje fremover. Blir jo alltid det litt ut i sesongen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette visste vi før Farmen begynte, Erlend Elias kom til å trekke seg eller ryke ut med vilje. Samme hver gang han er med på noe, dramaqueen og styr, før han stikker hjem...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at han trakk seg😝 Johanne burde trekt seg!

Anonymkode: 7e0d3...696

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...