Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjempe teit også å lage drama i avisen i ettertid , å si at Erlend Elias bare drakk likør og ikke gjorde en damn shit, de har ikke engang lov til å ha alkohol på Farmen :rolleyes: En for lengst dalende D-kjendis som desperat prøver å få litt oppmerksomhet igjen sukk

Anonymkode: 243bc...c0e

Det pleier da alltid å stå en flaske med et eller annet alkoholholdig i storbondehuset. Det er vel den han har drukket.

Endret av penny_
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, penny_ skrev:

Det pleier da alltid å stå en flaske med et eller annet alkoholholdig i storbondehuset. Det er vel den han har drukket.

Pluss deltagerne hadde smuglet inn alkohol på gården

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Kanskje deltakerne får servert alkohol fra Tv2-produksjonen? :P

 Slike "kjendiser" gidder vel sannsynligvis ikke å delta på slike programmer, med mindre dem får visse goder...  

Anonymkode: 8b14e...89b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 20.06, nutella skrev:

Får litt fnatt hver gang jeg hører noen sier "kuene", selv om (jeg tror) at det er grammatisk korrekt å skrive det også. Det høres så dumt ut 

Kuer og kyr er likestilt i ordbøker. Der jeg vokste opp (på landet), hørte jeg ingen si kyr.

Endret av Arabella
Tilføyelse.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bønder sier kyr! Kuer heter det! Hilsen Osloborger 

Anonymkode: 70304...047

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 21.00, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Hadde du fulgt med fra starten ville du sett at Frank er en hederlig arbeidskar som både sprer humor og glede på Farmen samt står på for å få ukesoppdragene fullført.

Anonymkode: 3d253...19a

Det jeg skrev. Fyren virker en smule arrogant.

Anonymkode: 093d6...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.1.2018 den 22.31, AnonymBruker skrev:

Deler samme inntrykk som deg om Erlend Elias, jeg hadde egentlig ikke mye kjennskap til han som person (kun som skikkelse) og har fått veldig godt inntrykk av han! Han virker omtenksom og genuint god, sånn er det ofte med de som har blitt mobbet for de vil ikke utsette andre for type smerte som de selv har kjent på. Han er ikke redd for å konfrontere noen og det er en god egenskap, og jeg syntes han til og med kontrollerer sinne ganske  bra. Hadde selv klikka på Mira når hun var så barnslig og cocky offerkjerring. Han har jordnær humor og sprer mye glede og hygge på Farmen! :)

Mira ville jobbe med gutta fordi hun er vant til å klegge seg inn på gutta ellers i livet for å seile gjennom livet og få servert det hun vil.  Dette gjelder musikkmuligheten hun fikk også. Hun tenkte vel at med litt guttehumor og å være eneste jenta i guttegjengen skulle nå langt i Farmen, men det skal godt gjøres å tåle å være rundt den dama mer enn et par timer av gangen.
Kjempe teit også å lage drama i avisen i ettertid , å si at Erlend Elias bare drakk likør og ikke gjorde en damn shit, de har ikke engang lov til å ha alkohol på Farmen :rolleyes: En for lengst dalende D-kjendis som desperat prøver å få litt oppmerksomhet igjen sukk

Anonymkode: 243bc...c0e

Dette er jo bare tull. Mira hadde sydd 3 kjoler og det er en omstendig og tidkrevende oppgave. Samt at hun tømte hele utedoen, det er jo en skikkelig drittoppgave som man burde gjøre fler i sammen. Tidligere er det faktisk ingen som har tatt hele den oppgaven alene. Hun ville hjelpe til med huset og de der nede mente de klarte det selv, men i neste program så trenger de jo vitterlig mer hjelp. Jeg syns i grunn de var veldig urettferdig mot Mira og at EE vendte litt kappen etter vinden mtp på at hun kunne få jobbe nede etter press fra resten av gruppen. 

Anonymkode: 7dc94...a06

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speilvegg
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bare tull. Mira hadde sydd 3 kjoler og det er en omstendig og tidkrevende oppgave. Samt at hun tømte hele utedoen, det er jo en skikkelig drittoppgave som man burde gjøre fler i sammen. Tidligere er det faktisk ingen som har tatt hele den oppgaven alene. Hun ville hjelpe til med huset og de der nede mente de klarte det selv, men i neste program så trenger de jo vitterlig mer hjelp. Jeg syns i grunn de var veldig urettferdig mot Mira og at EE vendte litt kappen etter vinden mtp på at hun kunne få jobbe nede etter press fra resten av gruppen. 

Anonymkode: 7dc94...a06

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bare tull. Mira hadde sydd 3 kjoler og det er en omstendig og tidkrevende oppgave. Samt at hun tømte hele utedoen, det er jo en skikkelig drittoppgave som man burde gjøre fler i sammen. Tidligere er det faktisk ingen som har tatt hele den oppgaven alene. Hun ville hjelpe til med huset og de der nede mente de klarte det selv, men i neste program så trenger de jo vitterlig mer hjelp. Jeg syns i grunn de var veldig urettferdig mot Mira og at EE vendte litt kappen etter vinden mtp på at hun kunne få jobbe nede etter press fra resten av gruppen. 

Anonymkode: 7dc94...a06

Lederstilen til EE denne uken minner meg om eventyret "Askeladden og de gode hjelperne", hvor Askeladden egentlig bare skulle gjøre én ting for å få prinsessa, men kongen ombestemmer seg stadig og gir han nye oppgaver. "Nå er vel kongsdatteren min?" "Njaaa, ikke riktig enda. Først må du..."

Anonymkode: 6b253...710

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lederstilen til EE denne uken minner meg om eventyret "Askeladden og de gode hjelperne", hvor Askeladden egentlig bare skulle gjøre én ting for å få prinsessa, men kongen ombestemmer seg stadig og gir han nye oppgaver. "Nå er vel kongsdatteren min?" "Njaaa, ikke riktig enda. Først må du..."

Anonymkode: 6b253...710

Ja det er også veldig fascinerende å se at når noen får Mira opp i halsen så følger hele gruppen etter.  Syns det var dumt hun gikk ut, kunne trengt ny energi der inne. Hun lager jo litt bra tv så sånn sett er det dumt at hun gikk ut. 

Anonymkode: 7dc94...a06

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er også veldig fascinerende å se at når noen får Mira opp i halsen så følger hele gruppen etter.  Syns det var dumt hun gikk ut, kunne trengt ny energi der inne. Hun lager jo litt bra tv så sånn sett er det dumt at hun gikk ut. 

Anonymkode: 7dc94...a06

Enig. Jeg synes i hvertfall det er kjedelig når alle er gode venner. Vil ha litt drama og ikke bare kos. Nei, jeg var ikke fan av dama, men hadde vært gøy å hatt henne der litt lengere.

Anonymkode: 0615f...46b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem hadde rekorden i melkespann-holding, før "jegertvillingene" denne sesongen? :P

Anonymkode: 8b14e...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvem hadde rekorden i melkespann-holding, før "jegertvillingene" denne sesongen? :P

Anonymkode: 8b14e...89b

Aylar.

Anonymkode: 9ccb5...d58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem hadde rekorden i melkespann-holding, før "jegertvillingene" denne sesongen? :P

Anonymkode: 8b14e...89b

Tror det var Aylar Lieom jeg ikke tar feil.

Anonymkode: 172a0...a28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror det var Aylar Lieom jeg ikke tar feil.

Anonymkode: 172a0...a28

Lier*

Anonymkode: 172a0...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Aylar som hadde rekorden før det, ja. 100% sikker.

Anonymkode: 6b253...710

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bare tull. Mira hadde sydd 3 kjoler og det er en omstendig og tidkrevende oppgave. Samt at hun tømte hele utedoen, det er jo en skikkelig drittoppgave som man burde gjøre fler i sammen. Tidligere er det faktisk ingen som har tatt hele den oppgaven alene. Hun ville hjelpe til med huset og de der nede mente de klarte det selv, men i neste program så trenger de jo vitterlig mer hjelp. Jeg syns i grunn de var veldig urettferdig mot Mira og at EE vendte litt kappen etter vinden mtp på at hun kunne få jobbe nede etter press fra resten av gruppen. 

Anonymkode: 7dc94...a06

Å ha sydd tre kjoler unnskylder fortsatt ikke å oppføre seg som en bortskjemt, bossy, sutrete offerrolle bitch.

Anonymkode: 243bc...c0e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er jo bare tull. Mira hadde sydd 3 kjoler og det er en omstendig og tidkrevende oppgave. Samt at hun tømte hele utedoen, det er jo en skikkelig drittoppgave som man burde gjøre fler i sammen. Tidligere er det faktisk ingen som har tatt hele den oppgaven alene. Hun ville hjelpe til med huset og de der nede mente de klarte det selv, men i neste program så trenger de jo vitterlig mer hjelp. Jeg syns i grunn de var veldig urettferdig mot Mira og at EE vendte litt kappen etter vinden mtp på at hun kunne få jobbe nede etter press fra resten av gruppen. 

Anonymkode: 7dc94...a06

Du mener sikkert omstendelig.

Kjolene så veldig enkle ut, så hvis hun har sydd mye før så er det verken en omstendelig eller tidkrevende oppgave.

Anonymkode: 9ccb5...d58

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjolene så veldig enkle ut, så hvis hun har sydd mye før så er det verken en omstendelig eller tidkrevende oppgave.

Anonymkode: 9ccb5...d58

Mira har sagt i ettertid at noen andre deltagere hadde klippet opp sømmene så hun måtte sy på nytt igjen. Leste det et eller annet sted.

Anonymkode: 87298...086

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det:

" Hun forteller at hun ble utsatt for sabotasje, og at heller ikke dette kom med på TV. – De klippet opp sømmene, så jeg måtte sy dem på nytt, sier hun."

http://www.tv2.no/a/9620352/

Anonymkode: 87298...086

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...