Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Tror vel kanskje ikke deltagerne er så veldig opptatt av gourmetmat - for det første har de veldig begrenset med råvarer og de har vel heller ikke så mye tid/utstyr til å kokkelere altfor mye.  Tror de fleste er interessert i å få noe som metter.

Vet ikke om det står her eller et annet sted - men Mira forsyner seg med masse mat - stort lass med grøt og masse syltetøy mens Pål tar veldig lite. Å tenke mest på seg selv før fellesskapet hadde irritert meg veldig mye - syltetøy har de ikke tilgang på , det var jo kjøpt på markedet. Så jeg skjønner Lenes reaksjon veldig godt - og man aner vel at de andre også reagerte på dette.

Håper virkelig ikke de sender ut Pål fordi de ser på han som en stor konkurrent.  Det må såfall være eneste grunn til at Mira blir ......

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det Lene som hadde bestemt at det skulle dekkes med "finserviset" (for første gang) da Mira og Pål kom? I såfall er det liksom noe hersketeknikk-aktig over det. En tydelig melding til de nye (eller vel mest Mira) om at de nye kun var på "besøk" og ikke fullverdige deltakere, ikke en av "oss". En melding pakket inn som en høflig "gest"t til gjester men som likevel er ganske så eksluderende. 

Anonymkode: bfbde...7f0

Årets konspirasjonsteori.

Anonymkode: 3d253...19a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her som åpenbart er like opptatte av Frank Løke som han ønsker at folk skal være.

Anonymkode: bfbde...7f0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2018 den 22.29, nutella skrev:

"Vi har vært her i litt over 2 uker, vi er slitne og har et annet energinivå" Herreguuud, unnskyld meg. Vedder på at Mira ikke får komme inn siden hun krangler med alle, men håper for guds skyld hun blir valgt inn, fantastisk drama :nori:

Skjønner akuratt hva Lene mente med den. Gud så slitsom Mira er! Og ikke bare i Farmen! Håper ikke hun blir valgt inn, bytta nesten kanal av så betterwisser dårlig stemning hun lagde rundt bordet der. 

På 15.1.2018 den 22.35, Hårstrikk79 skrev:

Bra at Mira kom. Endelig noe fint å se på der inne:) 

Sewiøst? Hun er den minst pene av alle der. Ja også Inga Berit, for hun har et friskt og koselig utseende til sin alder, Mira ser så plattklatt kjedelig ut. Tvillingene og Maiken er penest, så Lene så hun som var storbonde sist uke. 

På 16.1.2018 den 1.07, AnonymBruker skrev:

Mira fremsto som en diva og hadde en attitude som krasjer totalt med resten av gjengen. Hun gjør mye ut av seg ut i fra klippene. Mira avbrøt flere ganger, himlet med øynene og tok ikke til seg noe.

Anonymkode: 1d304...c9a

Enig, skikkelig ufin og uhøflig. Hun er den type jente som står å peker og ler i hjørnet av andre jenter og tror hun er deilig og pop. Fjortis attitude himler med øynene og greier. Ødela hele stemningen med Farmen syntes jeg.. 

Anonymkode: 243bc...c0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, søstertusenfryd skrev:

Slutt å hoste opp så mange «morsomheter» om Frank Løke.synes denne tråden bør ryddes,jeg

Synes de var bra, Frank Løke kan absolutt passe som Norges svar på Chuck Norris.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner akuratt hva Lene mente med den. Gud så slitsom Mira er! Og ikke bare i Farmen! Håper ikke hun blir valgt inn, bytta nesten kanal av så betterwisser dårlig stemning hun lagde rundt bordet der. 

Sewiøst? Hun er den minst pene av alle der. Ja også Inga Berit, for hun har et friskt og koselig utseende til sin alder, Mira ser så plattklatt kjedelig ut. Tvillingene og Maiken er penest, så Lene så hun som var storbonde sist uke. 

Enig, skikkelig ufin og uhøflig. Hun er den type jente som står å peker og ler i hjørnet av andre jenter og tror hun er deilig og pop. Fjortis attitude himler med øynene og greier. Ødela hele stemningen med Farmen syntes jeg.. 

Anonymkode: 243bc...c0e

Et friskt og koselig utseende til sin alder? Inga Berit er 37 år. Ikke 80. Hun er et par år eldre enn Mira bare.  Men smak og behag:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte på at Mira klagde på grøten til Frank og forsyner seg godt med syltetøyet! Jeg mener, hallo?! De har ikke så mye syltetøy liksom. De skal jo dele på det  

Usikker på hvem som får bli. Får Mira bli, så tror jeg hun blir førstekjempe fort. Folk som tar mye plass og som man alltid hører er utrolig slitsomme å omgås med. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

Reagerte på at Mira klagde på grøten til Frank og forsyner seg godt med syltetøyet! Jeg mener, hallo?! De har ikke så mye syltetøy liksom. De skal jo dele på det  

Usikker på hvem som får bli. Får Mira bli, så tror jeg hun blir førstekjempe fort. Folk som tar mye plass og som man alltid hører er utrolig slitsomme å omgås med. 

 

Det verste var jo at de sa at man bare fikk en liten teskje hver, så tar hun en stor teskje. Og litt etterpå tar hun enda mer og sier noe lignende "jeg tar bare litt mer, jeg visste ikke reglen når jeg først tok". Ehm...

Anonymkode: ef977...3ff

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå på onsdag de bestemmer hvem som får bli? En del av meg håper på PAU for han er den som har best mulighet å slå ut action-Frank. Men Mira kommer til å lage drama der inne. Hun klarte å irritere meg allerede på første dagen, så da lurer jeg på hvordan det er for de på farmen. 

Lurer på hva hun og EE krangla om. 

Anonymkode: fb83a...ea8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det verste var jo at de sa at man bare fikk en liten teskje hver, så tar hun en stor teskje. Og litt etterpå tar hun enda mer og sier noe lignende "jeg tar bare litt mer, jeg visste ikke reglen når jeg først tok". Ehm...

Anonymkode: ef977...3ff

Huff ja. Da hadde jeg hatt problemer med å ikke si noe. Tipper de andre vrei seg i irritasjon. Det er en fin ting å tenke på fellesskapet 

Men det var noe under middagen. Hvor Maiken sa at man måtte være stille eller noe, og da sier Mira "Jeg skal holde kjeft" hva var det egentlig? Husker ikke

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det nå på onsdag de bestemmer hvem som får bli? En del av meg håper på PAU for han er den som har best mulighet å slå ut action-Frank. Men Mira kommer til å lage drama der inne. Hun klarte å irritere meg allerede på første dagen, så da lurer jeg på hvordan det er for de på farmen. 

Lurer på hva hun og EE krangla om. 

Anonymkode: fb83a...ea8

Jeg håper nesten hun får bli. Tror det kan bli mye drama med hun der. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Huff ja. Da hadde jeg hatt problemer med å ikke si noe. Tipper de andre vrei seg i irritasjon. Det er en fin ting å tenke på fellesskapet 

Men det var noe under middagen. Hvor Maiken sa at man måtte være stille eller noe, og da sier Mira "Jeg skal holde kjeft" hva var det egentlig? Husker ikke

Jeg tror det hadde noe med melkinga å gjøre. At mat måtte være stille når man går bort til de. Det er vel Maiken som melker og hun fikk det ærefulle oppdraget med å lære opp Mira😂 

 

Anonymkode: fb83a...ea8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var når Mira sang for kuene tror jeg, at Maiken sa at kuene foretrekker at de holder kjeft. Spent på hvem som får bli 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det hadde noe med melkinga å gjøre. At mat måtte være stille når man går bort til de. Det er vel Maiken som melker og hun fikk det ærefulle oppdraget med å lære opp Mira😂 

 

Anonymkode: fb83a...ea8

Åja :P Hørte bare Maiken sa under middagen at hun måtte være stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

De sa på reklamen at Erlend Elias tar et sjokkerende førstevalg. Kan han komme til å velge Frank, tro? Han angret jo at han ikke valgte han sist - og nå har han sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, chisandra skrev:

De sa på reklamen at Erlend Elias tar et sjokkerende førstevalg. Kan han komme til å velge Frank, tro? Han angret jo at han ikke valgte han sist - og nå har han sjansen.

Men det er vel ikke så sjokkerende i grunn, det lå jo litt i kortene at det kunne bli Frank. 

Anonymkode: 188db...df6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er vel ikke så sjokkerende i grunn, det lå jo litt i kortene at det kunne bli Frank. 

Anonymkode: 188db...df6

Nei, de ville vel sikkert brukt det ordet uansett hvem som velges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...