Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg fikk det med meg. :) Hun sier det ikke til oss før valget, men Martine og Kristine har tydleligvis snakket om uten at akkurat dette ble vist på TV. Etter valget til Martine når de snakker sammen så sier Kristine at hun skjønner valget hennes, og at hun også ville valgt "seg selv" i samme situasjoner også snakker de om at Kristine hadde snakket om at hun viste misnøye og ikke var like motivert som de andre.

Husk at ikke alt blir vist på TV. :) Martine og Kristine snakket mer om hvordan Kristine hadde det før valget ble gjort.

Anonymkode: ef977...3ff

Hvis en deltaker ikke er motivert for å være der lenger, så er deltakeren fri til å trekke seg (Tonje Blomseth gjorde jo det i fjor). Litt rart at Martine følte hun måtte "hjelpe" henne til å forlate gården. Hun vet jo at Kristine har full mulighet til å trekke seg om hun ønsker det. Trenger ikke "hjelp". Blir en tåpelig måte av storbonden å forsvare valget av førstekjempe på. "Se så snill jeg er som velger deg som førstekjempe siden du er så sliten", liksom. "Jeg gjør det i omsorg for deg". Særlig.

Anonymkode: bfbde...7f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en deltaker ikke er motivert for å være der lenger, så er deltakeren fri til å trekke seg (Tonje Blomseth gjorde jo det i fjor). Litt rart at Martine følte hun måtte "hjelpe" henne til å forlate gården. Hun vet jo at Kristine har full mulighet til å trekke seg om hun ønsker det. Trenger ikke "hjelp". Blir en tåpelig måte av storbonden å forsvare valget av førstekjempe på. "Se så snill jeg er som velger deg som førstekjempe siden du er så sliten", liksom. "Jeg gjør det i omsorg for deg". Særlig.

Anonymkode: bfbde...7f0

For en merkelig tolkning av valget..

Hun hadde ingenting å gå etter. Hun syns kanskje det er mest rettferdig overfor de andre at Kristine blir førstekjempe. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, penny_ skrev:

For en merkelig tolkning av valget..

Hun hadde ingenting å gå etter. Hun syns kanskje det er mest rettferdig overfor de andre at Kristine blir førstekjempe. 

Hun måtte jo velge noen. Var sikkert ikke lett for henne. Derfor tok hun Kristine. 

Virker som tvekampen blir spennende i alle fall. Gleder meg :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en deltaker ikke er motivert for å være der lenger, så er deltakeren fri til å trekke seg (Tonje Blomseth gjorde jo det i fjor). Litt rart at Martine følte hun måtte "hjelpe" henne til å forlate gården. Hun vet jo at Kristine har full mulighet til å trekke seg om hun ønsker det. Trenger ikke "hjelp". Blir en tåpelig måte av storbonden å forsvare valget av førstekjempe på. "Se så snill jeg er som velger deg som førstekjempe siden du er så sliten", liksom. "Jeg gjør det i omsorg for deg". Særlig.

Anonymkode: bfbde...7f0

Det er forskjell på å ha mindre motivasjon og å ikke ønske å være der lenger. Som Martine sier så hadde hun ikke noe å basere valget på (utenom taktikk, men dette var ikke noe hun ville si høyt i så fall), derfor valgte hun den personen som akkurat der og da hadde minst lyst til å være der. Og det valget skjønner jeg godt, om du selv som har kjempelyst til å være der blir valgt som førstekjempe når en av de andre deltakerne sliter med motivasjon er det litt bittert, spesielt når alle har deltatt like mye.

Anonymkode: ef977...3ff

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig greia med de "jeger-tvillingene" der? :ac:

De er vel stort sett blitt kjent for å røyke og banne på TV....

Anonymkode: 8b14e...89b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de har gjort etveldig godt inntrykk. Så langt. Virker ikke brautende, er morsomme, avslappet og naturlige. Så virker det som de har respekt for alle, uansett hvor sære de er. Jeg håper de kommer langt, og at en av dem når til finalen:) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Jeg vet at en av dem går ut tidlig... Traff henne på flyet fra Tromsø til nordreisa bare et par tre uker etter innspillingen startet. Men jeg ser ikke forskjell på dem når jeg bare ser en av dem, selv om vi bor på samme sted. 

 

Anonymkode: 682f7...e9a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Jeg vet at en av dem går ut tidlig... Traff henne på flyet fra Tromsø til nordreisa bare et par tre uker etter innspillingen startet. Men jeg ser ikke forskjell på dem når jeg bare ser en av dem, selv om vi bor på samme sted. 

 

Anonymkode: 682f7...e9a

Hele innspillingen av Farmen Kjendis varte bare 5 uker, så hvis noen går ut etter 2-3 uker, så har de vært med en god stund. De klipper det slik at det blir mer enn 5 uker på skjermen, så i virkeligheten må det ha vært flere tvekamper i uka. Farmen Kjendis varer forøvrig kortere enn vanlig Farmen.

Anonymkode: 6b253...710

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor Storm alias i hotell cæsar ikke er sammen med hun ene tvillingen mer? De var jo så forelsket og han flyttet nordover. 

Anonymkode: 53e4e...5d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvorfor Storm alias i hotell cæsar ikke er sammen med hun ene tvillingen mer? De var jo så forelsket og han flyttet nordover. 

Anonymkode: 53e4e...5d2

Han var sammen med Johanne. I følge en artikkel i Se og Hør, påstod de at de hadde vokst fra hverandre. De var sammen i 7 mnd. Ingen kan vite hvorfor det ble slutt, utenom dem selv, men for meg fremstår de som veldig forskjellige. Jeg tror også Kim Daniel, som er en del år eldre, var klar for å slå seg til ro og få barn. Johanne slår meg ikke helt som samme typen.

Anonymkode: 6b253...710

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at jegertvillingene har gitt et veldig bra inntrykk så langt i farmen jeg :) hadde ikke noe formening om de før de sjekka inn, med unntak av å se reklame for jegertvillingens program ( aldri sett det) men de er veldig ydmyke og søte jenter på farmen synes jeg.

Endret av Vinglass
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så på God Kveld Norge i går? Det er ingen tvil om at Frank Løke har lagt Erlend for hat, samtidig som han er mer forelsket i seg selv enn noen gang. Synd, for jeg ble imponert over at han holdt hodet kaldt under praten med Erlend Elias. 

Deltakerne på Farmen er i en presset situasjon, slik at de viser sitt sanne jeg. Det er ikke alltid god reklame. Se på Jarl Goli, som kom inn som kjekk og trivelig barnetvonkel og gikk ut som en parodi på gud vet hva. Jeg tror ikke oppholdet på Farmen ga flere oppdrag for han. Derfor tror jeg de ekte kjendisene styrer unna. Det kan rett og slett være ødeleggende reklame. C-kjendiser har ikke så mye å tape. Og har du en skjult side som slår an hos det norske folk, blir oppholdet et springbrett til nye jobber. Petter Pilgaard og Lothepus endret oppfatningen vår til det bedre og har tjent penger på det.

I årets sesong ser vi allerede hvem som vinner på oppholdet sitt og hvem som burde holdt seg hjemme. Og som jeg har sagt før, Aune Sand gjorde rent bord i hjertene våre. På kun en uke ble han hele landets eksentriske kjæledegge og kommer til å tjene på det. På God Kveld Norge i går fikk vi se han i Løke-challange (sykkelløp) og han var akkurat like søt og merkelig og i overraskende god form. Veldig synd han røk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hele innspillingen av Farmen Kjendis varte bare 5 uker, så hvis noen går ut etter 2-3 uker, så har de vært med en god stund. De klipper det slik at det blir mer enn 5 uker på skjermen, så i virkeligheten må det ha vært flere tvekamper i uka. Farmen Kjendis varer forøvrig kortere enn vanlig Farmen.

Anonymkode: 6b253...710

Aha.. Dette var rundt 1juni

Anonymkode: 682f7...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Frank Løke minner meg om en typisk mobber, som tråkker på andre for å hevde seg selv. Derfor har jeg ikke noe til overs ovenfor han siden første program.

Anonymkode: 1d304...c9a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank Loke har tapt seg veldig. Nesten så jeg lurer på om han er homofob, siden han har lagt EE for hat. 

Den praten de hadde på kjøkkenet, var Loke rolig og snill mot EE. Men når jeg tenker meg om, så var han kanskje en redd liten gutt der. 

Håper EE blir på farmen leeeeeenge!

Anonymkode: fb83a...ea8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan får de tid til ukesoppdragene da? 

Anonymkode: 682f7...e9a

Det aner jeg ikke. Jeg har bare lest at de (som var der lengst) var der i 5 uker. Det var vel tilfelle forrige gang også, at Farmen Kjendis var kortere. Tipper de har to ukesoppdrag og to tvekamper i uka, eventuelt tre ukesoppdrag og tre tvekamper på to uker eller noe slikt. De klipper det allikevel slik at det bare blir ett ukesoppdrag og én tvekamp per uke på TV.

Anonymkode: 6b253...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...