Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

1 time siden, Nathalie skrev:
  Skjul innhold

 

Spoiler

Uten å avsløre for mye av spoileren din, så er det ikke sikkert det du konkluderer med stemmer. Det at vi ikke har fått sett mer av det du refererer til, kan også bety at det av forskjellige grunner ikke har blitt gitt plass til dette i programmet. 

Anonymkode: 6b253...710

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom "Tvilling 1" blir valgt som sånn førstekjempe (og deretter må forlate Farmen) da kommer sannsynligvis "Tvilling 2" til å bli valgt som Storbonde for den neste uken. 

Dermed kommer forrige ukes Storbonde (den personen som valgte "Tvilling 1"som førstekjempe) til å bli valgt som førstekjempe så snart "Tvilling 2" blir Storbonde...

Anonymkode: 8b14e...89b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken minner meg veldig mye om Ane Dahl Torp. Ikke utseendemessig men synes de snakker veldig likt

Anonymkode: 5e918...148

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men etter Top Model 2013, har Maiken vært noe særlig i media? Hun var litt etter Top Model, men kan ikke huske noe mer og hun er vel ikke akkurat en kjendis? Kjente henne ikke igjen fra Top Model 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Men etter Top Model 2013, har Maiken vært noe særlig i media? Hun var litt etter Top Model, men kan ikke huske noe mer og hun er vel ikke akkurat en kjendis? Kjente henne ikke igjen fra Top Model 

Eg har aldri hørt om henne og eg følger med i media en god del! Kjendis er hun definitivt ikke.  De slet nok med å finne noen unge og fagre.....

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Gjeste mann skrev:

Badminton? :fnise:

Ha, ha, ha! 

Men så absolutt en gren de burde vurdere å ta inn! :ler: Hadde vært så morsmt med noen nye varianter snart. Jeg har massevis av idéer! Yatzy, jodling, banning..

Endret av NullHull
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns virkelig ikke Martine, Inga Berit, Maiken, Frank Løke eller Stian newton er kjendiser 🙊 

 

da skal man dra kjendis definisjonen ganske langt 🙈😂 ellers er resten bare c kjendiser 🙊 det å være på TV er ikke en kjendis for meg 😊

Anonymkode: 058ae...d00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NullHull skrev:

Ha, ha, ha! 

Men så absolutt en gren de burde vurdere å ta inn! :ler: Hadde vært så morsmt med noen nye varianter snart. Jeg har massevis av idéer! Yatzy, jodling, banning..

Strikkhopp fra islandsk bjørk. 

Anonymkode: bad8a...8e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skrueløs skrev:

Da er artisten Mira Craig og rallykjører Pål Anders Ullevålseter bekreftet som de nye utfordrene som kommer innpå mandag :fnise:

https://www.dagbladet.no/kjendis/kommer-inn-pa-farmen-derfor-er-hun-utfordrer-og-ikke-vanlig-deltaker/69330928 

 

De er i hvertfall kjendiser 

Anonymkode: da1e3...327

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de største kjendisene er utfordrerne. :fnise: Da håper jeg Ullevålseter er den som går videre. Liker han. Har aldri vært særlig begeistret for Mira Craig. 

Spoiler

Det står i programoversikten på tv2 at det blir reaksjoner når en av utfordrerne tar litt større plass. Sikkert Craig det da? Jeg har ihvertfall oppfattet henne som brautende før, men hun har kanskje blitt mer voksen nå? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullevålseter kan være krevende på sin måte. Ser så søt og snill ut, men han er jammen meg firkanta også. 

Mira Craig med latinamerikansk temperament, det blir nok en utfordring for de helnorske..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, NullHull skrev:

Ha, ha, ha! 

Men så absolutt en gren de burde vurdere å ta inn! :ler: Hadde vært så morsmt med noen nye varianter snart. Jeg har massevis av idéer! Yatzy, jodling, banning..

:hoho: Genialt! I banning hadde jegertrillingene vært overlegne ihvertfall! :hoho: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns virkelig ikke Martine, Inga Berit, Maiken, Frank Løke eller Stian newton er kjendiser 🙊 

 

da skal man dra kjendis definisjonen ganske langt 🙈😂 ellers er resten bare c kjendiser 🙊 det å være på TV er ikke en kjendis for meg 😊

Anonymkode: 058ae...d00

Lene Elise er vel heller ingen kjendis? Husker henne fra Hotel Cæsar for 100 år siden. Men ellers har ikke hun vært noe særlig i media.  

Lurer på om mange har takket nei til årets sesong? Utvalget er jo så som så.  Eneste jeg så på som ordetlig kjendis var Aune egentlig 

Endret av smalls
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jeg den eneste som synes Lene er voldsomt slitsom og irriterende?

Synes hun klager og maser om noe hele tiden, det blir rett og slett litt for mye for meg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Er jeg den eneste som synes Lene er voldsomt slitsom og irriterende?

Synes hun klager og maser om noe hele tiden, det blir rett og slett litt for mye for meg. 

Jeg synes Maiken fremstår som mest irriterende. Synes ikke hun er genuin, virker påtatt i alt. 

Anonymkode: ed4f7...b2e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror castinggjengen må ha hatt en krevende jobb. Er jo ikke nok å bare finne "kjendiser". Man må jo finne motsetninger som lager bra TV i tillegg. Der har de jo forøvrig gjort en god jobb med EE og Frank :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Maiken fremstår som mest irriterende. Synes ikke hun er genuin, virker påtatt i alt. 

Anonymkode: ed4f7...b2e

Det er hun fra top model?

Anonymkode: da1e3...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...