Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Håper Kristine får seg litt søvn snart og velger Maiken til 2.kjempe og at Maiken ryker ut. Håper jegertrillingene (tvillingene og EE) blir lenge! I dagens episode var jo EE bare god og morsom. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, nutella skrev:

Ganske sikker på at det er Stian S og Lene som var omtalt som årets Vendela og Petter. 

http://www.tv2.no/v/1268331/

Ja du har rett! Jeg husket visst feil. Det oppklarte litt :)
Da tenker jeg nok Kristine velger Maiken nå ja og at Maiken ryker ut.

Anonymkode: 243bc...c0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Salka skrev:

Håper Kristine får seg litt søvn snart og velger Maiken til 2.kjempe og at Maiken ryker ut. Håper jegertrillingene (tvillingene og EE) blir lenge! I dagens episode var jo EE bare god og morsom. 

Enig, Erlend Elias ble tåpelig i media nå etter Frank feiden, men i dag var han den som skapte mest latter og hygge hjemme i stua hos oss! Han har jo en herlig latter, og en god humor. Håper som deg at han og Kristine og Johanne blir lenge! Og en av de to jentene må jo bare vinne hele , mot Frank i en finale :D DET hadde vært sesong det! :yvonne:

Anonymkode: 243bc...c0e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken irriterer meg litt, men klarer ikke å sette fingeren på hvorfor :P hun virker litt kort. Jeg tipper Kristine velger Maiken til andrekjempe 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

""Detr er jo ett helt umulig valg å ta, så den person jeg velger er...""

Og så kommer TV 2 med reklame-pause akkurat da, velsig forutsigbart..

Hva er aller meat irriterende? Storbondens selvmotsigelse, eller de veldig lange reklame-pausene til TV 2...  

Anonymkode: 8b14e...89b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes egentlig det var litt merkelig av storbonden å velge en som var utslitt fordi hun ikke hadde sovet på to uker til førstekjempe. Slå folk mens de ligger nede, liksom. Nettopp pga den ekstreme søvnmangelen burde storbonden vært fair nok til å velge an av de andre. Storbonden sa vel selv også at hun valgte Kristine fordi hun var "sliten". 

Anonymkode: bfbde...7f0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

""Detr er jo ett helt umulig valg å ta, så den person jeg velger er...""

Og så kommer TV 2 med reklame-pause akkurat da, velsig forutsigbart..

Hva er aller meat irriterende? Storbondens selvmotsigelse, eller de veldig lange reklame-pausene til TV 2...  

Anonymkode: 8b14e...89b

:klo:

Anonymkode: 9ccb5...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes egentlig det var litt merkelig av storbonden å velge en som var utslitt fordi hun ikke hadde sovet på to uker til førstekjempe. Slå folk mens de ligger nede, liksom. Nettopp pga den ekstreme søvnmangelen burde storbonden vært fair nok til å velge an av de andre. Storbonden sa vel selv også at hun valgte Kristine fordi hun var "sliten". 

Anonymkode: bfbde...7f0

Kristine sa jo selv at hun var sliten og ikke så veldig motivert for å være der grunnet dette. Jeg tror det var derfor Martine valgte henne, ikke fordi hun var sliten, men fordi hun var den eneste som hadde vist misnøye til oppholdet. Altså at Martine valgte den personen som akkurat nå hadde minst lyst til å være der, fordi hun synes det ble feil å velge noen i det hele tatt.

Anonymkode: ef977...3ff

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kristine sa jo selv at hun var sliten og ikke så veldig motivert for å være der grunnet dette. Jeg tror det var derfor Martine valgte henne, ikke fordi hun var sliten, men fordi hun var den eneste som hadde vist misnøye til oppholdet. Altså at Martine valgte den personen som akkurat nå hadde minst lyst til å være der, fordi hun synes det ble feil å velge noen i det hele tatt.

Anonymkode: ef977...3ff

Jeg tenker også det var et klokt taktisk valg, de to er jo en sterk allianse seg i mellom i jakten på seieren, selv om Martine ikke brukte det som forklaring på valget 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Apis skrev:

Jeg tenker også det var et klokt taktisk valg, de to er jo en sterk allianse seg i mellom i jakten på seieren, selv om Martine ikke brukte det som forklaring på valget 

Selvfølgelig gjorde hun ikke det. Hun vil jo ikke få fiender eller at de skal bli sure :P så hun pyntet nok litt på sannheten 

Anonymkode: d5f17...769

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Apis skrev:

Jeg tenker også det var et klokt taktisk valg, de to er jo en sterk allianse seg i mellom i jakten på seieren, selv om Martine ikke brukte det som forklaring på valget 

Lurt valg av henne å velge en av tvillingene. Synes det er helt ok om en av de hadde røket ut, de er veldig sterke sammen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har også lurt på om hun bruker maskara der inne eller har satt på extensions før hun dro inn. Men som du sier så vil nettopp det se helt grusomt ut etter 3 uker. 

Anonymkode: 5e918...148

Hadde ikke hun «hundejenta» i fjor Tonje vippe extension i fjor ? Syns ikke det passet helt villmarksstempelet hennes. Tenker sminkeløs i villmarka ;p 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Vinglass skrev:

Hadde ikke hun «hundejenta» i fjor Tonje vippe extension i fjor ? Syns ikke det passet helt villmarksstempelet hennes. Tenker sminkeløs i villmarka ;p 

Nå har jeg lite greie på sminke, men tenker det meste lar seg løse med en tur på markedet og at det "tilfeldigvis" er en bod med det de mangler, i dette tilfellet en sminkebod alla 1918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Apis skrev:

Jeg tenker også det var et klokt taktisk valg, de to er jo en sterk allianse seg i mellom i jakten på seieren, selv om Martine ikke brukte det som forklaring på valget 

Ja, veldig enig! Lurt å splitte opp tvillingene! Jeg tror mange der inne ser på de som en person og derfor ikke ville valgt dem som kjempe.

Anonymkode: ef977...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes egentlig det var litt merkelig av storbonden å velge en som var utslitt fordi hun ikke hadde sovet på to uker til førstekjempe. Slå folk mens de ligger nede, liksom. Nettopp pga den ekstreme søvnmangelen burde storbonden vært fair nok til å velge an av de andre. Storbonden sa vel selv også at hun valgte Kristine fordi hun var "sliten". 

Anonymkode: bfbde...7f0

Hun har framstått som lite empatisk/kynisk i mine øyne😊 Det er noe med måten hun omtaler andre på som får meg til å lure..  Ikke feller hun tårer, så hun er vel en kalkulert og kald spiller..

Anonymkode: 6cb6f...0e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spoiler

Første episoden så viste de tvillingene og Maiken «krangle» midt i en ukesoppdrag. Så derfor ryker Kristine ikke ut på søndagen. Tv2 har avslørt andre ting også.

Spoiler

Endret av Nathalie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun Maiken ser så kjent ut.. Ligner på en skuespiller. 

Hun som spiller assistenten til Sheldon Cooper i en episode av the bigbang theory, i håp om å bli kreditert i forskningen hans? (Vet ikke hva hun heter...). 

Anonymkode: 88ed7...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes hun Maiken ser så kjent ut.. Ligner på en skuespiller. 

Hun som spiller assistenten til Sheldon Cooper i en episode av the bigbang theory, i håp om å bli kreditert i forskningen hans? (Vet ikke hva hun heter...). 

Anonymkode: 88ed7...ffe

Jeg synes også hun minner om Mari Haugersveen fra Petter elsker Mari. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Vinglass skrev:

Hadde ikke hun «hundejenta» i fjor Tonje vippe extension i fjor ? Syns ikke det passet helt villmarksstempelet hennes. Tenker sminkeløs i villmarka ;p 

Vet ikke helt hva hun hadde på Farmen, men hun er helt sminkeløs på klipp jeg har sett med henne fra turer i villmarka. Man kan ikke bekymre seg for øyenvipper mens man går nordkalotten på tvers, liksom.

 

Anonymkode: bfbde...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...