Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da må jo Morgan være med også. Spørs vel om de i det hele tatt blir spurt.

Dessuten så er jeg så drittlei av at kjendiser skal være med på sånne program. Jeg liket bedre å følge med hvis det er vanlige folk i gata som er med. 

Kjendiser kan profilere seg på andre måter enn sånne program som Farmen, 71 grader nord osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, EvaLena skrev:

Da må jo Morgan være med også. Spørs vel om de i det hele tatt blir spurt.

Dessuten så er jeg så drittlei av at kjendiser skal være med på sånne program. Jeg liket bedre å følge med hvis det er vanlige folk i gata som er med. 

Kjendiser kan profilere seg på andre måter enn sånne program som Farmen, 71 grader nord osv.

Kjendis farmen var jo den mest sette serien på tv2 igjennom tidene så er tydelig at folk liker det og med god grunn, synes den var mye bedre enn forrige sesong av vanlige farmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha med Ola Conny på kjendis-farmen som jeg skrev i den andre tråden. Tydeligvis flere enn meg som vil det siden det er laget en facebookgruppe om det, hehe. :) Vil ha med Morgan også, må jo nesten ha med begge to. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
7 minutter siden, Salka skrev:

Jeg vil også ha med Ola Conny på kjendis-farmen som jeg skrev i den andre tråden. Tydeligvis flere enn meg som vil det siden det er laget en facebookgruppe om det, hehe. :) Vil ha med Morgan også, må jo nesten ha med begge to. 

Og Boris med? :P Hadde vært veldig artig å ha med han Peder fra comicland men han har gått bort nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare gøy en gang. Som idol da Kurt vant. De må ikke lage flere farmen kjendis. Det blir aldri det samme som første gang.

Anonymkode: af636...f86

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er bare gøy en gang. Som idol da Kurt vant. De må ikke lage flere farmen kjendis. Det blir aldri det samme som første gang.

Anonymkode: af636...f86

For noe tull :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Winza skrev:

Og Boris med? :P Hadde vært veldig artig å ha med han Peder fra comicland men han har gått bort nå :(

Hehe, ja. Og Gunnel og Maritta. Tenk som de hadde bannet på farmen da, haha. Jeg digger de to, jeg ler meg fillete av dem. Men de kunne ikke vært med på samme sesong som Morgan og Ola Conny, da hadde det blitt for mange svenskeradder på en gang. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Salka skrev:

Hehe, ja. Og Gunnel og Maritta. Tenk som de hadde bannet på farmen da, haha. Jeg digger de to, jeg ler meg fillete av dem. Men de kunne ikke vært med på samme sesong som Morgan og Ola Conny, da hadde det blitt for mange svenskeradder på en gang. :P 

De kunne vært med på 71 grader nord kjendis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 minutt siden, Winza skrev:

Eller Lothepus Jr? :P

Ja han og :P Han hadde ihvertfall ikke diskutert med noen kvinner om kvinnfolk og mannfolk arbeid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Ja han og :P Han hadde ihvertfall ikke diskutert med noen kvinner om kvinnfolk og mannfolk arbeid. 

Jeg håper Paradise Stian kommer med neste sesong, nummer 2 i rekken til å ville bli en mann :biggrin: Og hadde vært drit artig med Kong Harald :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bent Leikvoll :alice:(Atle Antonsen)  

Gry-Janicke Jarlum

Lille Marius

Charter-Svein

Hans-Olav Lalum

Paradise Iselin
Rune Rudberg
Ingrid Espelid Hovig
Anne Brith 
Ari Behn
Jarle Andhøy
Kristopher Schau
Celina Midelfart

:popcorn:

 
Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest antbug
3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

http://www.tv2.no/a/8932911/

Ser nå man kan stemme, digg at Truls har mest stemmer :biggrin: Og Dag Otto bak. De to hadde vært konge å ha med :P

Å nei... Jeg har fått massiv overdose av Dag Otto nå. Han er jo med i nesten alle programmene som går på norsk TV!

 Kjære TV2, please, please, please, ikke Dag Otto! Da nekter jeg å se på :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue.

Hun hadde klikket. Hun må jo filmes og bli tatt bilde av bare fra den ene siden av ansiktet til enhver tid. Hun må se perfekt ut til enhver tid. Hun må være redigert og retusjet sminket osv til enhver tid. :fnise:

Anonymkode: 1059b...618

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, antbug skrev:

Å nei... Jeg har fått massiv overdose av Dag Otto nå. Han er jo med i nesten alle programmene som går på norsk TV!

 Kjære TV2, please, please, please, ikke Dag Otto! Da nekter jeg å se på :raven:

Heller Dag Otto enn SE ihvertfall. :P Skal SE kjøre ræva si opp i kamera på farmen også nekter ihvertfall jeg å se på. :hoho: Ellers kunne jeg egentlig tenke meg å se alle de andre på den listen på farmen selv om jeg ikke er så veldig begeistret for Aune Sand og Tone Damli heller.

Liv Signe Navarsete hadde vært moro, vi trenger litt temperament i farmen. Ser henne for meg når noen prøver å si noe til henne: "du veit ikkje kva du snakkar om!" :hoho: 

Endret av Salka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, antbug skrev:

Å nei... Jeg har fått massiv overdose av Dag Otto nå. Han er jo med i nesten alle programmene som går på norsk TV!

 Kjære TV2, please, please, please, ikke Dag Otto! Da nekter jeg å se på :raven:

Dag Otto er jo konge :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...