Gå til innhold

Farge etter frisørbesøk som forsvinner etter bare noen uker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var hos frisøren for ca. 4 uker siden for å farge håret mitt noen nyanser mørkere. Fikk en fin mørke brun farge. Men etter bare et par uker så jeg at mesteparten av fargen var forsvunnet. Er dette vanlig? Eller kan jeg klage? Betalte over 2500,- for fargingen, uten klipp.

Kan legge til at jeg vasker håret nesten hver dag.

Anonymkode: 4e827...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du gjennomsiktige hår? De kalles i så fall glasshår og da kan man miste fargen ganske så fort. 

Vasker du håret hver dag, går også fargen fortere ut av håret. 

(Jeg selv har glasshår og vasker håret hver 3-4 dag, og farger håret hver 60 dag.)

Hva vasker du håret med for øvrig? Balsam for farget hår er et must, men shampooen trenger ikke annet enn å være mild. 

Varmeverktøy kan og føre til at fargen falmer. 

Anonymkode: ffa8d...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det på meg og...! Har gråbrunt hår , farget dyp brunt, og vasker håret 1-2 ganger i uka og bruker ingen hårprodukter eller rettetang eller lignende. Fargen jeg betalte 2600 kr for gikk ut etter et par måneder, gjorde det tre ganger, og nå gidder jeg ikke kaste bort mer penger på det. Nå kjøper jeg hjemmefarge på HM til 99 kr som varer lenger. 

 

Anonymkode: 48588...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg farger håret hjemme med både toning og permanent farge, vasker håret 2-3 ganger i uka.  Syns fargen blir blass bare etter 3-4 vask uansett hvilket merke jeg bruker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...