Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Tyah skrev:

Jeg er tom for EL tester, så det ble ingen positiv test på meg. Nå får jeg bare være tålmodig. Siste fertile dag er i morgen i følge appene mine, så vi slenger inn siste aksje for denne PP i morgen. Denne PP skal det ikke stå på innsatsen værtfall 😊 Gru gleder meg til å teste 4 mai. Bare 13 dager til 🙊 

Jeg har troa på denne PP. Tenk så fint å få en positiv test i mai :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er faktisk ute på byen i kveld. Så merket jeg nettopp litt blod på papiret. Bare en liten flekk. Festeblødning? 😳 dette er så spennende! Får litt dårlig samvittighet for å være ute nå, men jeg kan ikke la livet stoppe opp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Tyah skrev:

Jeg er faktisk ute på byen i kveld. Så merket jeg nettopp litt blod på papiret. Bare en liten flekk. Festeblødning? 😳 dette er så spennende! Får litt dårlig samvittighet for å være ute nå, men jeg kan ikke la livet stoppe opp

Kan være både festeblødning eller eggløsning. Hvordan er utfloden? :) Jeg hadde festeblødning, var lyyys rosa utflod, måtte studere den litt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tyah skrev:

Jeg er faktisk ute på byen i kveld. Så merket jeg nettopp litt blod på papiret. Bare en liten flekk. Festeblødning? 😳 dette er så spennende! Får litt dårlig samvittighet for å være ute nå, men jeg kan ikke la livet stoppe opp

Så utrolig spennende :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, det kan jo være eggløsning eller festeblødning! Spent på fortsettelsen :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det var en eggløsningsblødning. I dag murrer det veldig, og jeg har eggløsningsslim 😄😄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har helt annerledes utflod enn jeg har hatt de andre PP på dette tidspunktet i syklusen så det tar jeg som positivt tegn. Bestilte nettopp tester fra BT, de er uannsett billigere med 20 strimler enn to fra apoteket 🙊 Så det blir nok testegalskap når de kommer... Men skal holde meg så lenge som mulig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville regnet dagen etter blødningen som eggløsning, da blødning under eggløsning kommer av lh-toppen. Da er du vel 2 dpo idag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har fått bekreftet EL, så kommer jeg heller til å si hvilken syklusdag jeg er på. I dag er jeg på syklusdag 29. Syklusene mine har vært på 33-35 dager siste årene. Men forrige syklus var på 40 dager. Noe som jeg tror skyldes:

1. Kjemisk eller

2. Sen eggløsning.

Det som tyder på kjemisk er at jeg fikk flere svak positive tester i forrige PP, før testene ble blendahvite og mensen kom forsinket.

Det som tyder på forsinket EL er at jeg hadde en del slim og murringer i magen senere enn forventet EL (11 dager før mens kom). 

Derfor er jeg veldig usikker på denne PP, og når jeg skal begynne å teste 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn så forresten testene ut på dag 28 i syklusen forrige PP før de ble blendahvite igjen. 

74DACC3A-7734-46E9-A829-1D577B748A84.jpeg.c9bbb88c2a0a5deb201fe37a820810ee.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1F530148-96C8-4C87-91D6-3AA88AA0FF82.thumb.jpeg.fb266a84d11330d24f9bea3df9681537.jpeg

Positiv EL test i dag på syklusdag 29. Jaja, da får vi bare kjøre på i dag da 😅

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7478DA34-19B3-4CCA-8B8A-0E1813079F39.thumb.jpeg.9b4a87cc0784552d795a0959c9cd5f55.jpeg

Testet igjen nå, tre timer senere, og som dere ser er den nå negativ. (Testet i morges også og da var den negativ) 

Vil det si at egget har sluppet og det er for sent? Samboer var på trening når jeg fikk den positive testen og kommer ikke hjem før 22.00 😪

Vi hadde sex på lørdag og mandag så det kan jo ha klaffet uannsett...

Endret av Tyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skader ikke å legge inn aksjer i kveld uansett da 🤞🏼Er det ikke sånn at egget kan befruktes i ca 24 t fra det slipper? Mulig jeg tar feil🤔 uansett lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har googlet og googlet og kommet frem til at egget slipper 12-48 timer etter positiv test uavhengig av når den ble negativ igjen. Uannsett så legger vi inn aksjer etterpå og krysser fingrene!

Takk for lykkeønskninger @Kaiaermeg @Pjusk @plastfolien ❤️ håper virkelig dette er PP hvor det klaffer for oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...