Gå til innhold

TV2s hemningsløse dekning av Trump.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 hours ago, Katten.2.0 said:

Selvfølgelig, men vi kødder med ting, med en tydelig køddene tone. Vi nedverdiger ikke kvinner.

Hva er det han har sagt/gjort som du mener er nedverdigende for kvinner?

Anonymkode: 881e3...8cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det han har sagt/gjort som du mener er nedverdigende for kvinner?

Anonymkode: 881e3...8cb

Her kan du lese om ti eksempler i en artikkel fra 2016.

http://www.side2.no/donald-trumps-ti-verste-fornrmelser-mot-kvinner/3423206835.html

Anonymkode: 1d00f...a65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventer dere?  Hele landet deres, spesielt de store mediahusene unntatt Nettavisen, er gale, venstrelunatikker snowflakes. 

Anonymkode: 26810...ab8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva forventer dere?  Hele landet deres, spesielt de store mediahusene unntatt Nettavisen, er gale, venstrelunatikker snowflakes. 

Anonymkode: 26810...ab8

Hvor er du fra?

Anonymkode: 1d00f...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva forventer dere?  Hele landet deres, spesielt de store mediahusene unntatt Nettavisen, er gale, venstrelunatikker snowflakes. 

Anonymkode: 26810...ab8

I Nettavisen senest i dag:

https://www.nettavisen.no/na24/trump---jeg-har-aldri-mtt-de-som-anklager-meg-for-sextrakassering/3423397924.html

Anonymkode: 1d00f...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor er du fra?

Anonymkode: 1d00f...a65

Hva har det å si? Har vært i Norge i over 20 år - lenge nok å se hvor de fleste mediahusene ligger lol. 

Anonymkode: 26810...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Nettavisen skriver mye mer en bare venstre sensurert vrøvl - de er en av de eneste mediahusene som dekker ting fra høyre side og.  Prøv igjen.  

Anonymkode: 26810...ab8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Det er ikke det han sa, og jeg forsvarer ikke det han faktisk sa. 

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flott, takk for at du selv var oppegående nok til å bevise at det du selv sa var løgn :)

For i ditt sitat sa han "Jeg spør ikke engang, jeg bare tar tak i fitta deres", mens det han her sier er at jenter lar deg bare "ta tak i fitta deres" så lenge du er en stjerne.

Anonymkode: 881e3...8cb

Sitatet jeg skreiv først var fra hukommelsen, så det var ikke 100% ordrett. Men det er ingen forskjell på betydningen. Han sier han kysser og tafser på kvinner uten å spørre, og (mange av) kvinnene er for skremt av makten hans til å sette seg til motverge.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, NÅ holder det! Det er USAs president du snakker om!

Anonymkode: c4892...23a

Ja, og mektige mennesker har aldri gjort noe galt, mener du?

Endret av Nicathv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Nicathv Om du ønsker å kritisere Trump så anbefaler jeg deg faktisk undersøke det han sa, eventuelt se en tale eller debatt ifra han. For den personen du kritiserer er ikke Trump, men fantasi Trump eller stråmans Trump om du vil. Du setter meg i en posisjon som jeg ikke ønsker å være, å forsvare Trump. Siden folk som kritiserer han gjør det på galt grunnlag eller feil grunnlag. 

Ryddet for brukerdebatt.

Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er slikt språkbruk menn bruker når vi snakker oss imellom.

Anonymkode: 2b6ed...d6f

Nei 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

@Nicathv Om du ønsker å kritisere Trump så anbefaler jeg deg faktisk undersøke det han sa, eventuelt se en tale eller debatt ifra han. For den personen du kritiserer er ikke Trump, men fantasi Trump eller stråmans Trump om du vil. Du setter meg i en posisjon som jeg ikke ønsker å være, å forsvare Trump. Siden folk som kritiserer han gjør det på galt grunnlag eller feil grunnlag. 

 

Jammen. Jeg har jo skrevet hele sitatet, med kilde og greier. Greit nok at sitatet jeg skrev først var litt ukorrekt gjengitt fra hukommelsen, beklager det alle sammen.

Men betydningen av mitt første sitat var så godt som den samme som originalsitatet. Jeg skjønner ikke helt hva som var så ille med min gjengivelse. (Annet enn at det ikke var ordrett helt likt.)

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Nicathv skrev:

Jammen. Jeg har jo skrevet hele sitatet, med kilde og greier. Greit nok at sitatet jeg skrev først var litt ukorrekt gjengitt fra hukommelsen, beklager det alle sammen.

Men betydningen av mitt første sitat var så godt som den samme som originalsitatet. Jeg skjønner ikke helt hva som var så ille med min gjengivelse. (Annet enn at det ikke var ordrett helt likt.)

Litt ukorrekt...

Du er like ille som journalister som vri og vender på ting og later som at ting betyr det samme.

Din påstand er ikke i nærheten av å være det han faktisk sa. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men glemmer dere ikke en ting?

Trump fornærmer menn like grovt. Teller man opp menn han har brukt nedverdigende betegnelser på, så leder de nok over kvinner. Skal man sette fornærmelser mot kvinner i en særstilling?

Han ble vel ikke valgt fordi han hadde et pent og dannet sprog... men fordi folk vet at de med makta kan misbruke den. Se på alle venstrepolitikerne, mediafolkene, mannlige feminister som er tatt i akkurat det samme. Så velg en som driter i å skjule det, men som sparker i alle retninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...