Gå til innhold

Toppstjerne til juletre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg finne en skikkelig fin toppstjerne til juletreet?

I flere år har jeg lett etter fine stjerner til å ha i toppen av juletreet.

 

Anonymkode: 4f855...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen sett en fin stjerne? Tips meg om hvor dere så den.

Anonymkode: 4f855...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klin umulig for noen her å vite hva du synes er fint. Jeg har sett toppstjerner på jula, europris, bohus, og mange steder, men om du synes de er fine eller ei kan ikke jeg vite. 

Anonymkode: aafd8...e58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne i mot flere forslag om fine toppstjerner :)

Helst noe jeg kan kjøpe i butikk og ikke på nett :)

Takk :)

Anonymkode: 4f855...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og mye rimeligere, synes nesten 900 kr for toppstjerne er veldig dyrt :)

Anonymkode: 4f855...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2017 den 18.51, AnonymBruker skrev:

Og mye rimeligere, synes nesten 900 kr for toppstjerne er veldig dyrt :)

Anonymkode: 4f855...851

Jeg kjøpte fra dem etter jul i forfjor. Da var prisene mye lavere. Men da blir det jo ikke noen stjerne denne jula :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stan said:

Jeg kjøpte fra dem etter jul i forfjor. Da var prisene mye lavere. Men da blir det jo ikke noen stjerne denne jula :)

synes ikke den var fin heller og vi har fake tre..

Anonymkode: 4f855...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

synes ikke den var fin heller og vi har fake tre..

Anonymkode: 4f855...851

Vi har også kunstig tre. Og altså en toppstjerne som koster mer enn treet!  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint dere syntes den er for dyr. Har den selv og ønsker ikke at alle mulig skal ha den samme. Hva gjør det om sterjen er dyrere en. Treet? Edelgrans vår , stor koster 700,- Stjerner er fortsatt dyrere

Anonymkode: b0805...ba9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, skrue skrev:

Eneste stjernen som teller er den jeg vokste opp med. Osram med lys inni. Kjøpte en brukt for 5-6 år siden. Først da ble det skikkelig juletre. En slik: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=110144794

 

Fullstendig OT men er det Osram som lagde de der. Det forklarer hvorfor jeg fant en haug av de når vi ryddet ut av et dødsbo i fjor hvor den avdøde hadde jobbet på den fabrikken i alle år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også Georg Jensen julestjernen. Vi fikk den i julegave etter å ha ønsket oss den i årevis. 

Anonymkode: 09748...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, minienthe said:

 

Fullstendig OT men er det Osram som lagde de der. Det forklarer hvorfor jeg fant en haug av de når vi ryddet ut av et dødsbo i fjor hvor den avdøde hadde jobbet på den fabrikken i alle år.

På finn.no går de 200-250 pr stykk ser det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, skrue skrev:

Eneste stjernen som teller er den jeg vokste opp med. Osram med lys inni. Kjøpte en brukt for 5-6 år siden. Først da ble det skikkelig juletre. En slik: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=110144794

Sånn har mamma! De er veldig fine!

I år har jeg kjøpt spir og prøver det. Ellers har jeg og lyst på en av disse https://www.willowtree.com/Tree-Toppers/1040018,default,sc.html 

Synes den første stjernen som var linket til var nydelig og. Men får prøve spiret først nå. :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, skrue skrev:

På finn.no går de 200-250 pr stykk ser det ut til.

Synd jeg ikke visste det da, de gikk dessverre i søpla.

Er forøvrig på jakt etter noe lignende som den fra Georg Jensen over her men i sølv og i mindre størrelse. Hvis noen vet om en type så rop ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2017 den 20.46, skrue skrev:

Eneste stjernen som teller er den jeg vokste opp med. Osram med lys inni. Kjøpte en brukt for 5-6 år siden. Først da ble det skikkelig juletre. En slik: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=110144794

Enig, den der er den "ekte". Bare at vår var orange og hvit. (Orange i de lengste spissene og hvit i det minste laget). Sånn skal de være:

gammel-julestjerne.jpg

Men ettersom det forslaget sannsynligvis er til dårlig hjelp for TS så kunne kanskje denne være aktuell? Fant den her. Mulig de har fysisk butikk også. 

 

21729-toppstjerne_1-900x1200.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cata said:

Enig, den der er den "ekte". Bare at vår var orange og hvit. (Orange i de lengste spissene og hvit i det minste laget). Sånn skal de være:

gammel-julestjerne.jpg

Men ettersom det forslaget sannsynligvis er til dårlig hjelp for TS så kunne kanskje denne være aktuell? Fant den her. Mulig de har fysisk butikk også. 

 

21729-toppstjerne_1-900x1200.jpg

 

Den var fin, og ok pris,

vi har ett fake juetre fra ikea vi kjøpte til ca 4oo kr (sviger betalte noe, og den var på tilbud) 2 meter, i år ble den kjøpt,regner med at vi har treet minst 10 år :)

Anonymkode: 4f855...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...