Gå til innhold

Jeg skal koniseres i morgen


nattsvermer

Anbefalte innlegg

Noen som har noen trøstende ord eller solskinnshistorier?

Jeg vet jo at dette bare er et lite inngrep, men blir likevel nervøs. Tror det er frykten for det ukjente som er verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble konisert da jeg gikk på VGS. De hadde funnet celleforandringer. Jeg syns det gikk helt greit, jeg leste ikke noe spesielt om inngrepet før en stund etter, ville ikke stresse meg selv unødig. Det var rett på sykehus , få det unnagjort, ferdig. Er 13 år siden nå. Kan ikke engang huske hvordan det var, vet bare at det gikk fort og jeg fikk ingen plager eller noe som helst. 

Det går helt fint :)

Anonymkode: d0658...645

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble konisert for ca et år siden, veldig fort og greit inngrep. Lykke til!

Har likevel celleforandringer i ettertid som følges opp nøye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble konisert for noen år siden. Det var et raskt og greit inngrep uten noe særlig smerter i etterkant. 

Lykke til, dette går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe å bekymre seg for :) som de andre også sier så er det fort gjort og så godt som smertefritt i etterkant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke engang redd sprøyter, så det høres ut til at jeg ikke trenger å grue meg :)

Mannen min har sagt at vi skal ut og kjøpe sjokolade i kveld så jeg har noe å se fram til etterpå :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg ble konisert for et par uker siden. Hun gruet seg veldig i forkant, men etterpå synes hun at en biopsi hun hadde gjort før det her var mer ubehagelig. Du får tilstrekkelig med beroligende i forkant 😉 Men det er helt naturlig å være nervøs i forkant.

Dette går helt fint :klem:

Anonymkode: 9dfdb...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det for 12 år siden på en klinikk og det gikk veldig fint. Kan ikke huske noe ubehag, så ikke bruk tid og energi på å grue deg. Lykke til.❤️

Anonymkode: 83093...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ei venninne av meg ble konisert for et par uker siden. Hun gruet seg veldig i forkant, men etterpå synes hun at en biopsi hun hadde gjort før det her var mer ubehagelig. Du får tilstrekkelig med beroligende i forkant 😉 Men det er helt naturlig å være nervøs i forkant.

Dette går helt fint :klem:

Anonymkode: 9dfdb...b3e

Biopsien tok jeg uten bedøvelse og kjente nesten ingen ting, så det virker som om dette skal gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig. Det var faktisk litt vondt og ganske ubehagelig, men absolutt overkommelig. Veldig godt å være ferdig! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...