Gå til innhold

Hvem vinner i en kamp mellom en helt vanlig mann som er stor i kjeften, og en topptrent MMA-utøver?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ironisk nok er det mye mulig denne damen går på steroider... :P

Men uansett, den gjengse mannen kan nok ikke slå en kvinne som er på toppen innnenfor kampsort nei. Da må det være en trent mann som kan slåss fra før av. Det krever en mentalitet i tillegg, og en mann som aldri har sloss mot noen før vet nok ikke helt hva det innebærer.

Anonymkode: 6a1dc...38c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vinner. Så vidt.

Dette har forresten blitt gjort før, men da innenfor wrestling, og den vanlige mannen slo den profesjonelle wrestler-dama:

Dersom dere syns menn som sloss med kvinner er like moro som jeg, anbefaler jeg denne filmen på det varmeste.

R.I.P. Andy Kaufman, "Intergender World Champion"

 

Endret av Terence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trent vs ikke-trent. Bare tull og bortkastet tid.

Det er derfor det finnes skytevåpen. 

Leveling the playing field. 

Don' t bring your fists to a gun fight. 

Anonymkode: f33fe...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Terence skrev:

Han vinner. Så vidt.

Dette har forresten blitt gjort før, men da innenfor wrestling, og den vanlige mannen slo den profesjonelle wrestler-dama:

Dersom dere syns menn som sloss med kvinner er like moro som jeg, anbefaler jeg denne filmen på det varmeste.

 

Wrestling er skuespill :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre MMA-utøveren har "glasshake", og den "vanlige" mannen får inn et heldig slag, er jeg redd han ligger syltynt an :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Evilposelos skrev:

Wrestling er skuespill :fnise:

Profesjonell wrestling, ja. Alt mellom Kaufman of Lawler er f.eks. skuespill, men det er ikke noe skuespill mellom Kaufman of "Foxy" (bortsett fra noen småting som han gjør). Hun er 100% seriøs om å vinne, og det samme var damene han utfordret på nattklubber og diverse :fnise:

Uansett husket jeg feil da. Foxy var visst ikke proff, hun hadde bare fått en måned med profesjonell trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Terence skrev:

Profesjonell wrestling, ja. Alt mellom Kaufman of Lawler er f.eks. skuespill, men det er ikke noe skuespill mellom Kaufman of "Foxy" (bortsett fra noen småting som han gjør). Hun er 100% seriøs om å vinne, og det samme var damene han utfordret på nattklubber og diverse :fnise:

Uansett husket jeg feil da. Foxy var visst ikke proff, hun hadde bare fått en måned med profesjonell trening.

Her kommer det frem ja.  Å tro at bare alt annet enn kampen mellom dem er skulespill er bare naivt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som vil møte ham er bare amatør og ikke spesielt høyt ratet som det engang, så jeg er nok ikke fullt så sikker på at hun vil vinne som mange andre ser ut til å være. Hun er definitivt ikke noen Cecilia Brækhus. På den andre siden har jeg ikke sett noe svar noe sted på nettet, så det kan være han har fått litt kalde føtter. Hadde vært interessant å se resultatet, så jeg håper det blir noe av.

Anonymkode: 734c8...8fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Evilposelos skrev:

Her kommer det frem ja.  Å tro at bare alt annet enn kampen mellom dem er skulespill er bare naivt. 

Ingen av kampene mellom Kaufman og kvinner var skuespill. Hele poenget var at han fyrte dem så mye opp på forhånd at de ikke ville annet enn å gi ham juling. Det var hele humoren i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor blir folk som kommenterer fakta på diverse sportsider karakterisert som "nettroll" av Nettavisen? Aviser burde være mer nøytrale.

Anonymkode: b0138...5b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor blir folk som kommenterer fakta på diverse sportsider karakterisert som "nettroll" av Nettavisen? Aviser burde være mer nøytrale.

Anonymkode: b0138...5b4

Fordi ellers blir feminister trigget, og begynner å gnåle om "patriarkiet".. 

Anonymkode: d82e7...5fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Verdens sterkeste kvinne mot mannen på gata:

Trenger jeg å si mer?

Anonymkode: fa44d...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en trist liten mann, og for et tragisk liv  han må ha for å sitte sånn og trolle.

Anonymkode: 0d7f8...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...