Gå til innhold

Hvorfor går folk rundt med nakenbilder av seg selv på telefonen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest C.Tramell
Just now, AgentFassbender said:

Dessverre viste der seg at hun ikke kunne ha hva som helst på mobilen. Just sayin

Jeg sier at hun trygt kan ha det heretter. Hun er trygg nå når hun har Elden på saken og alle vet at de risikerer å måtte betale store summer hvis de sprer private bilder av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Evilposelos skrev:

Hva er greia? Du vil ha det til at hun får skylde på seg selv og det er eneste rette svaret? For en drittholdning du har. Folk med sånne holdninger som deg får heldigvis straff for det. :)  Selv om jeg ikke tror det blir 150.000 kroner, så blir det nok bot ;) 

Som jeg skulle sagt det selv!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit å ha når man er ute etter ONS. Da kan man la en potensiell partner se bildene, la ham gjøre en vurdering, og liker han det han ser, kan han bli med hjem. Veldig greit :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BiancaH96 skrev:

Veldig greit å ha når man er ute etter ONS. Da kan man la en potensiell partner se bildene, la ham gjøre en vurdering, og liker han det han ser, kan han bli med hjem. Veldig greit :)

Så når du er ute på byen så viser du nakenbilder av deg selv til fremmede menn? Som reklame liksom?

Anonymkode: 39ca5...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ikke meg-mentalitet. "Jeg trenger ikke bilbelte ikke buss, for vi krasjer ikke uansett", "Jeg mister sikkert ikke mobilen min, ingen andre får tilgang til mitt, eller den jeg deler bilder med, private innhold"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så når du er ute på byen så viser du nakenbilder av deg selv til fremmede menn? Som reklame liksom?

Anonymkode: 39ca5...1aa

Nettopp. Det er "porteføljen" min, så å si. Da ser de hva de får, og slipper å evt bli skuffet når de blir med hjem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, I Grosny skrev:

Sist jeg var i familieselskap så unnlot jeg å vise fram kamera med bildene til min mamma, fordi det lå eldre bilder der som var litt for fine.

Nettopp. Da har du valgt å IKKE vise til andre. Men jeg tenker ikke sånn. 

Jeg har også en sønn på 4 år som liker å se bilder så han låner mobil og ser bilder.

Men som alle vet, er det mange hackere nå. Særlig kjendiser som bør være obs på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde slike bilder, er noe man er redd for ,og at du ikke vil at andre skal se.

Når du leser statistikken til forsikringsselskaper, og ser hvor mange mobiler som blir stjålet, mistet, så kan en undre seg hva folk tenker med

Og så har det vært flere tilfeller der jenter sender bilder til kjæresten, så blir forholdet slutt og han legger ut bilder. 

Nå har det vært så mye, at nå må folk slutte å sende bilder. 

Og det er folk som kan komme seg inn på ditt nettverk å ta bilder.

Før mobil, så sendte folk inn bilder til fremkalling. De private bildene som var beregnet på hun og han, ble ikke lagt sammen med bilder fra tante Olga bursdag. Det var privat.

Anonymkode: 42259...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...