Gå til innhold

Migrene første dag på jobben etter operasjon med komplikasjoner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste 2-3 ukene har jeg blitt borte ifrå jobb pga en operasjon i ryggen( ingen stor operasjon) som det kom komplikasjoner med 2 uker etter. Klarte ikke å dæ være på jobb pga sterke smerter og væsking ifrå sår osv. Idag skulle jeg endelig på jobb igjen og gledet meg. Sekken var pakka, spiste en god frokost og når jeg ble ferdig med den kjente jeg at jeg begynte å få et migrene anfall. Jeg kastet i meg 2 Paracet og  drakk mye vann. Dessverre ble migrenen værre og jeg måtte kaste inn hånklet. Og ringte inn til jobben ( barnehage) og så at jeg ikke kom. Dem på avdelingen så det var dumt men god bedring. Men, jeg veit at sjefen blir sur når hun hører dette. Fordi hun også ringte  meg for 1 uke siden og nærmest kjeftet på meg Fordi jeg var borte ifrå jobb. Ho mente at jeg brukte henne og barnehagen for å få sykepenger. Er vikar. ligger  her enda, med migrene men som har begynt å gitt seg nå ( etter 6 t smertehelvette). 

 

Noen som har opplevd noe av det samme? Føler meg rett og slett ubrukelig her jeg ligger.  Med dårlig samvittighet fordi jeg har vært syk og at jeg nå ligger med migrene.

Anonymkode: ff189...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har migrene, regner jeg med at du har migrenemedisin. Hvorfor ikke bruke den? 

Anonymkode: 71264...a45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, paracet kommer aldri til å ta et migreneanfall kjære deg, du må komme deg til legen og få rette medisiner så du slipper å ha det så vondt! Og den sjekefen din skal passe seg litt her, du har ikke en gang plikt til å opplyse om hvorfor du er sykmeldt. Legen gir sykmelding og de skal bare ta imot. 

Anonymkode: ec954...3e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Beklager glemte også og skrive at jeg tok migrene medisin maxalt før jeg gikk å la meg at. Tok bare Paracet først for å håpe at smertene skulle forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har hatt sykemelding kan du ikke bruke egenmelding før etter 16 dager. Kom deg til lege og få sykemelding for i dag, ellers får du ugyldig fravær. God bedring! :)

Anonymkode: 28f4e...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Paracet hjelper ikke, du må heller forsøke Ibux, Naproxen eller noe i den gaten før du tar migrenemedisin. Ellers så kan sjefen din bare ta seg en bolle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...