Gå til innhold

Folk man aldri har hatt kontakt med, messenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste en tråd her om sjansen for at folk man ikke har hatt kontakt med dukker opp på messenger kontakt/personer-lista. Siden det mest er første innlegg som får svar, så spør jeg ikke der. Men lurer på noe av det samme.

Kjæresten er på facebook. Han er ikke særlig dreven på nett, klikker på linker som inneholder virus osv osv.

Han sa at det dukket opp en ukjent person på messenger. Men at den forsvant igjen. Jeg som er litt mer kjent med mobil/data tok en titt for å se om jeg kunne finne personen. Under "personer" lå det mange ukjente. Flest jenter, men også noen få gutter.

Kjæresten sa at han ikke vet hvem de er, at han aldri har hatt kontakt med dem. Det var bilde av dem, og det sto "*navn* i telefonkontaktene dine er også på messenger. Du la til *navn* 21.mars 2015" f.eks.

Jeg tror i utgangspunktet på han. Men hvem innrømmer det med en gang hvis de har hatt kontakt med andre damer osv? Så jeg lurer også på om det er sjanse for at vilt fremmede som man aldri har hatt kontakt med, kan dukke opp blant kontaktene?

Tviler på at han ville sagt ifra til meg, og latt meg se hvis han visste at alle de folka vistes i den lista. Men det er jo mulig han har sletta di fra vanlig kontaktliste, og at han ikke tenkte på at de fortsatt kunne vises på messenger?

Jeg selv fikk ny mobil for noen uker siden. Da dukket det opp kontakter igjen, som jeg hadde sletta på forrige mobil. Merkelig.. men det var kontakter jeg hadde før vi møttes. Tenkte på at noe sånt kan ha skjedd med han og men i følge datoene for når han la til de på sin liste, så gjorde han det mens vi var i et forhold.

Han har bare guttevenner, jeg har nesten bare jentevenner. Av oss to det er han som synes det er mest unaturlig å venner av motsatt kjønn, bare så det er sagt. Hvis jeg hadde fått et fornuftig svar på hvem de var, så hadde jeg ikke begynt å lure så mye som nå hvor han benekter å ha lagt dem til.

Anonymkode: 88286...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...