Gå til innhold

Ekstremt dårlig malejobb, bilder!


LineaAspera

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne sett et "før"-bilde også. 

Er det nødvendig å fuge helt nye lister da? Ser ut som lister fra et gammelt hus dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Labbene skrev:

Skulle gjerne sett et "før"-bilde også. 

Er det nødvendig å fuge helt nye lister da? Ser ut som lister fra et gammelt hus dette her.

Det kan hende det er meg men selv med gamle lister så pusser man det ned og gjør det glatt før man maler på nytt (synes nå jeg iallefall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Labbene skrev:

Skulle gjerne sett et "før"-bilde også. 

Er det nødvendig å fuge helt nye lister da? Ser ut som lister fra et gammelt hus dette her.

Ferdigmalte lister er som regel eggehvite eller bommulsfarget, disse fargene matchet ikke med vår veggfarge og måtte derfor males i en hvitfarge uten gult i seg. 

ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med slike "fagfolk" er at de skal ha mulighet til å rette opp i feil. Jeg ville ikke våget å slippe til denne personen en gang til for å ordne opp. Hvem vet hvordan det blir seende ut. Personen mangler håndlaget, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Labbene skrev:

Skulle gjerne sett et "før"-bilde også. 

Er det nødvendig å fuge helt nye lister da? Ser ut som lister fra et gammelt hus dette her.

Lurte jeg også på. Enig med en annen. Jeg hadde gjort jobben bedre selv. Å klaske på masse maling som har vært i overflod er ikke pent. Du burde be de som har gjort det rette opp i det. I verste fall så får de legge nye lister. 

Anonymkode: 9a03d...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lurte jeg også på. Enig med en annen. Jeg hadde gjort jobben bedre selv. Å klaske på masse maling som har vært i overflod er ikke pent. Du burde be de som har gjort det rette opp i det. I verste fall så får de legge nye lister. 

Anonymkode: 9a03d...797

Jo, jeg har og nye lister og de må fuges i alle fall. Men først etter en stund, treverket må «sette» seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for faen da. Maleren var her i dag for å rette opp i det som var feil. Nå ser listene bare enda verre ut! Han har i tillegg ødelagt veggen i samme slengen. Ringte for å fortelle at jeg ikke aktet å betale for listene og at prisen for dette måtte trekkes fra. Maleren bare lo av meg og svarte: hva da feil? Jeg har jo vært å fikset det. 

IMG_4238.JPG

IMG_4240.JPG

IMG_4241.JPG

IMG_4242.JPG

IMG_4243.JPG

IMG_4244.JPG

IMG_4245.JPG

IMG_4246.JPG

IMG_4247.JPG

IMG_4248.JPG

IMG_4249.JPG

IMG_4250.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy og f... :bond: Hva slags maler er dette? Er han faglært? Mesterbrev? Medlem av MLF? (Hvis svaret er ja på det siste hadde jeg kontaktet dem og spurt hva de synes om folk som setter bransjen deres i vanry på denne måten.) 

Anonymkode: 7e134...77d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest steinbukk79

Østeuropeere  ? Svart arbeid ? I så fall har du lite å klage på, men dersom dette er et norsk firma som har et godt rykte bør de fikse opp etter seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav, at det går an. Jeg har nettopp sparklet og malt våre 20 år gamle vinduer og de ser nye ut nå. Jeg er kun amatør. 

Anonymkode: b7dfc...383

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del "fagfolk" er mere slurvete enn de fleste glade amatører, og som oftest slipper de unna med det.

 

Listene kan fint reddes, må bare få vekk restene av overflødig fugemasse og male på nytt. 

 

Kanskje like greit å gjøre det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

En del "fagfolk" er mere slurvete enn de fleste glade amatører, og som oftest slipper de unna med det.

 

Listene kan fint reddes, må bare få vekk restene av overflødig fugemasse og male på nytt. 

 

Kanskje like greit å gjøre det selv?

Jeg har fuget og malt lister selv før, og resultstet har alltid blitt pent. Vi er i en hektisk periode med et barn på 2, en baby på 4 måneder og en hund, valgte derfor å kjøpe oss ut av malejobben denne gangen. Angrer bittert på det nå.... 

Men ja, ser ut til at dette er noe jeg må fikse  på egenhånd! 

 

Ts 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, LineaAspera skrev:

Men for faen da. Maleren var her i dag for å rette opp i det som var feil. Nå ser listene bare enda verre ut! Han har i tillegg ødelagt veggen i samme slengen. Ringte for å fortelle at jeg ikke aktet å betale for listene og at prisen for dette måtte trekkes fra. Maleren bare lo av meg og svarte: hva da feil? Jeg har jo vært å fikset det. 

IMG_4238.JPG

IMG_4240.JPG

IMG_4241.JPG

IMG_4242.JPG

IMG_4243.JPG

IMG_4244.JPG

IMG_4245.JPG

IMG_4246.JPG

IMG_4247.JPG

IMG_4248.JPG

IMG_4249.JPG

IMG_4250.JPG

Kan dette være en sak for TV 2 hjelper deg?

Anonymkode: 46509...4fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan dette være en sak for TV 2 hjelper deg?

Anonymkode: 46509...4fc

Du quotet et helt innlegg med masse bilder, for å komme med en enkel kommentar man selvfølgelig skjønner ville vært til TS uansett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Du quotet et helt innlegg med masse bilder, for å komme med en enkel kommentar man selvfølgelig skjønner ville vært til TS uansett.

Sorry.

Anonymkode: 46509...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fjaselina skrev:

Er det eit skikkelig firma?? Eller svart arbeid?

Du har ei sterk sak om du har avtalt med "proffe"!

Det har TS fremdeles ikke svart på. Dette sammen med resultatet tyder vel på det siste ... 

Anonymkode: 7e134...77d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...