Gå til innhold

Har så brede skuldre!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jente 19

Sliter med å finne klær som passer ettersom jeg har veldig brede skuldre.. 

Føler meg som en mann rett og slett :/ 

Noen med tips? 

Anonymkode: 4240f...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også brede skuldre, grunnet mye trening og store muskler. Jeg synes det er kult, jeg, det gir meg fin timeglassfigur :)

Er noe drit når man skal kjøpe klær da, akkurat den er jeg enig i. Topper må være veldig elastiske. Når det gjelder sommerklær, eller penklær, går jeg for ermeløst. Å finne julekjole som sitter pent både i skulderpartier og resten av kroppen er bare å glemme, så der er det alltid ermeløse kjoler. Det blir så varmt på sånne ting så uansett, at det er like greit. Så kan man evt heller ha en bolero/cardigan/fin jakke over. 

Anonymkode: 1597f...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha timeglassfigur er vel ikke så ille? Du har kanskje like brede hofter som skuldre? 

Anonymkode: 34b2a...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brede skulder. Det er et kompleks jeg har. I forbindelse med et nytt studieemne engang skulle vi ha en presentasjonsrunde og fortelle litt om oss selv. Jeg fortalte at jeg likte å holde meg i god fysisk form/trene, men jeg sa ikke hva slags trening jeg drev med. Da svarte læreren at det så han, fordi jeg hadde brede skuldre! Han trodde sikkert jeg hadde trent de på meg, men jeg er jo bare sånn. Ble faktisk veldig lei meg, fordi jeg trodde at det bare var i mitt hode at jeg hadde brede skuldre, men det er noe annet når andre kommenterer det!

Nok om det, vi må bare leve med det. Hvordan er kroppsformen ellers? Jeg har brede skuldre, men er veldig smal rundt midjen og har brede hofter, så jeg har typisk timeglassfigur. Jeg har funnet ut at gensere/t-skjorter med rund hals og som gjerne er litt tettinnsittende slik at bystet og midjen blir framhevet, gjør til at figuren min kommer frem på en penere måte. Høy hals og sånt bare framhever de brede skuldrene. V-neck synest jeg også toner ned de brede skuldrene :)

Endret av missmcbeal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å ha timeglassfigur er vel ikke så ille? Du har kanskje like brede hofter som skuldre? 

Anonymkode: 34b2a...8f7

Jeg har faktisk bredere skulder enn hofter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tren skuldrene, finn klær som får skuldrene til å se smalere ut. Jeg bruker ikke singleter med brede stropper eller t-skjorter med veldig korte ermer. De må gå godt ned på overarmen. 

Anonymkode: e1bc8...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2017 den 9.28, AnonymBruker skrev:

Jente 19

Sliter med å finne klær som passer ettersom jeg har veldig brede skuldre.. 

Føler meg som en mann rett og slett :/ 

Noen med tips? 

Anonymkode: 4240f...646

Du er heldig. Det er veldig flott med de rette klærne. Ofte klager folk over smake skuldre. Jeg har alltid hatt brede....folk er misunnelig

Anonymkode: 5ea8f...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...