Gå til innhold

Hva kan skje dersom jeg fester, spiller musikk og gamer på natten når...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 11.12.2017 den 9.29, AnonymBruker skrev:

Jeg har subwoofer påkoblet systemet mitt. Dritkult med mye lyd. Bygningsmassen er i tre og vi hører når naboer er på dass.

Anonymkode: 641b2...79e

Kjøp deg headset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ter deg fullstendig respektløst overfor alle andre. Hvor i huleste har du det fra at du skal ha lov til å ødelegge søvnen til alle i i hele oppgangen eller blokka, bare fordi du eier leiligheten? Prøver du å påstå at det er greit å ødelegge søvnen til alle rundt deg, bare fordi du på død og liv skal ha så sabla høyt volum på anlegget midt på natta? Prøver du å påstå at det hadde vært greit for deg om naboer sprengte høytalerne sine døgnet rundt så du ikke sove?

Du har ikke satt deg inn i verken lover eller sosial intelligens, du kommer til å skaffe deg fiender overalt slik du driver. Når du driter i alle andre så blir alle sinte på deg, og når du ikke følger regler så risikerer du både utkastelse, bøter og fengsel.
Det skal godt gjøres å oppføre seg mer egoistisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min måtte tvangselge leiligheten (med tap) etter å ha blitt kastet ut som følge av brudd på husordensreglene. Så jo TS, pass på at dere ikke får brev fra namsmannen om begjæring av tvangssalg.

Anonymkode: 0f6b7...5b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeleglad for at jeg ikke er din nabo TS. Voks opp og ta litt hensyn til andre. Hvis du vil ha høy lyd natta gjennom så flytt til skogs.

Anonymkode: 3da8e...5df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det skal være ro etter kl. 2300. Dvs. at musikk kan spilles men ikke sånn at det forstyrrer naboene. Lyden forplanter seg i betong og treverk. Alle sameier og borettslag har lover og regler som må følges. Det er ikke lett og kaste noen ut men klart at visst beboer aldri kan innrette seg kan det være hjemmel at utkastelse kan skje. Det lydanlegget du har vil forplante seg til naboene dine. Som beboer er du pliktig og sette deg inn i husreglene. 

Anonymkode: 63188...e48

Da vi bodde i borettslag var det påbudt med øreklokker om natten. All lyd hørtes nemlig veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...