Gå til innhold

Ps4 multiplayerspill (gjerne co-op) som anbefales for kvinnelig nybegynner?


Grandidosa83

Anbefalte innlegg

Min samboer var hyggelig å kjøpe meg en ps4 til meg forrige jul. Jeg har gamet i 25-30 år, så for meg var jo dette en innertier...

Poenget er at hun aldri egentlig har gamet, foruten noe spill ala Super Mario og lignende i sin barndom (og jeg "mistenker" om at dette ikke akkurat var med en en time eller tre..). Fra hennes ståsted blir derfor mange spill uforståelig / lite inkluderende ettersom det etterhvert legges til grunn at man har en viss bagasje for å forstå konseptet / grunnleggende spillmekanikker med nevnte spill. Å være nybegynner i de fleste multiplayerspill blir derfor gjerne en litt kjip opplevelse.

Hun har i det siste ytret ønske om at hun har lyst til å prøve og spille med meg. Jeg har derfor lyst å kjøpe et spill eller to til jul som begge to kan kose oss med sammen. Jeg ser derfor etter innspill fra noen som kanskje har begynt å game nylig, eller kanskje vært borti spill som har et godt potensiale i ovennevnte situasjon. Har noen et tips eller tre?

PS: Ja, jeg vet gamere uavhengig av kjønn koser seg med mange av de samme titlene. Mitt poeng er at jeg tror det finnes "bedre" titler enn CoD, fifa osv for min samboer.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rocket league, fifa, plants vs zombies garden warfare 2, battleborn. Støtter og rayman legends som nevnt over. 

Edit: så du nevnte at fifa ikke var så aktuelt haha. 

Endret av bobler
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spilt det selv, men tenker at knack 2 kanskje kan være noe?

Det er 2-player-mulighet i hele spillet slik jeg har forstått det, og selv om det er et barnespill, likte jeg eneren veldig godt :) Der var det i hvertfall god opplæring i hvordan de forskjellige kommandoene brukes, og slike ting :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som dama di - mannen er gamer og jeg er helt ubrukelig :fnise: vi har det veldig gøy med Lego-spillene. Jeg får det til og synes det er gøy - og han synes det er gøy å spille det sammen med meg. Prøvde også Rayman, men jeg synes ikke det var like gøy ☺️ 

Anonymkode: 6b92f...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd å begynne mange ganger uten hell. Eneste som hjalp var å miste jomfrudommen hardt og brutalt, og IKKE MINST må motivasjonen komme fra en selv ikke kompiser/kjærester. 

 

Jeg vil sjå en slag for Unreavel viss du skal ha noe soft. Du er alene, det er vakkert og ikke mist får du brukt hjerne og kontroll over hender/fingre.

Anonymkode: e7fd1...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortnite, kjempe populær spill og gratis! 

spiller med kjærsten min av og til og vi koser oss :)

Anonymkode: e3839...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lego Discovery. Vi kjøpte dette for at ungene skulle lære seg å spille, og det endte med at vi selv spilte det på kvelden. :P Begge kan spille, og man blir fort kjent med kontrollen, det er lette oppdrag (Selv om det var et par av oppdragene vi ikke fant ut av med engang, så tok litt tid).. Samtidig er det og freeplay. Det finnes andre legospill og, etter filmer (Jurrasic park og Harry potter for å nevne noen, og de er visst litt mer vanskelige.) 

 

Anonymkode: eeb0c...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...