Gå til innhold

Truser som siger ned...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har endel truser - og noen bukser - som siger ned hele tiden.... Er de da for store, eller for små? Eller er det stretchen som gjør at de siger? Veldig gøy å gå med truer som på under 1 minutt siger ned og henger rundt lårene.... under buksene. Ubehagelig også, og ikke lekker hvis noen ser det... 

Anonymkode: ee8ce...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.... ja, det er jo definitivt for små... :ac:

Kjøp deg truser/bukser som passer. 

Jeg nekter å tro at du er så kort at du ikke skjønner at klær som ikke blir hengende ikke passer deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, bortebra skrev:

.... ja, det er jo definitivt for små... :ac:

Kjøp deg truser/bukser som passer. 

Jeg nekter å tro at du er så kort at du ikke skjønner at klær som ikke blir hengende ikke passer deg. 

Takk for idiotisk svar. Tenk, jeg er ikke så kort at jeg ikke forstår at de ikke passer. Spørsmålet er om de er for stor eller små.... Du virker litt kort, når du svarer slik.... men det er vel slik du svarer kolleger og venner også? 

Anonymkode: ee8ce...3c4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både for store og for små. Jeg har ekstra rundt magen, slik at enten blir truser og bukser for trange rundt magen, eller så blir de for store rundt rumpa. Har dessverre ingen løsning til deg..

Anonymkode: d54d2...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type truser er det og hvor langt opp går de? Passer de godt rundt midjen eller er de kanskje litt for romslige?

Anonymkode: 47375...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje slike høye truser vil holde seg bedre på plass? spxops1411729399561.jpg

 

Anonymkode: 47375...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har endel truser - og noen bukser - som siger ned hele tiden.... Er de da for store, eller for små? Eller er det stretchen som gjør at de siger? Veldig gøy å gå med truer som på under 1 minutt siger ned og henger rundt lårene.... under buksene. Ubehagelig også, og ikke lekker hvis noen ser det... 

Anonymkode: ee8ce...3c4

Kan du prøve med belte på buksene og se om det hjelper?
Evt bruk body i steden for truser?

Anonymkode: 47375...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har endel truser - og noen bukser - som siger ned hele tiden.... Er de da for store, eller for små? Eller er det stretchen som gjør at de siger? Veldig gøy å gå med truer som på under 1 minutt siger ned og henger rundt lårene.... under buksene. Ubehagelig også, og ikke lekker hvis noen ser det... 

Anonymkode: ee8ce...3c4

Jeg har erfart dette med både truser og bukser som var for små (som var for korte) og for store (som var for romslige). Du må nesten fortelle litt mer om hvor høyt opp de trusene og buksene går, og om de kjennes romslige eller ettersittende ut, for at vi skal kunne gi deg gode svar.

Anonymkode: 47375...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...