Gå til innhold

For dere som går på treningstudio for å trene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ossen er det i treningsstudioer egentlig?

hørt mye negativt, at menn stirrer mye på damer, og at damer er lite kledd i feks korte shorts og treningsbh bare.

lurer på for dere som trener i studio, ossen oppfatter dere det? Glor dere mye? Glor de mye? Ossen kler dere/de seg?

skriv på kjønn

Anonymkode: 1ae48...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Treningsstudio er helt topp - aldri følt at noen glor eller er ufine i oppførsel. Har en opplevelse av at alle er "opptatt med sitt" og fokuserer på seg selv og treningen.

På mitt treningssenter er det forbudt med singlet for alle kjønn, der må alle bruke t-skjorte. Synes det er en fin regel :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd det du beskriver. Folk er opptatt av seg selv og egen trening.

Anonymkode: 7c198...f93

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke opplevd noe særlig til gloing, men jeg prøver å unngå rushtiden så godt jeg kan. Fikk riktignok øyekontakt med sidemannen en gang etter at han tok helt av på ellipsemaskinen for moro skyld, men det ble jo bare komisk, og jeg liker litt humor.
Ellers er det jo vanskelig å se hva de som sitter bak deg på sykkel o.l. glor på når en selv for eksempel står på ellipsemaskinen eller løpebåndet, men prøver å ikke tenke for mye på min egen ræv og hvordan den ser ut i bevegelse. Prøver egentlig å se svettest og jævligst mulig ut når jeg trener.

Anonymkode: 3b7b5...c6b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent jeg har sett noen trene i bare trenings bh. Det har vært to ganger eller noe og da typisk to venninder med vippeetensions som egentlig bare er der for  å ta selfies og flotte seg for guttene, de gjennomskues veldig lett så ingen gidder å gi de noe særlig oppmerksomhet men bare ser ned på de. Og de kommer ikke ofte igjen. 

Men ja menn glor litt når man er jente selv i joggebukse og t skjorte, men jeg syns det bare er å unngå å se på noen eller tenke at det er noen andre der, så gir de seg så fort de ikke får noe kontakt. 

Anonymkode: 313e8...38d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det fra en som har trent på senter i over 20 år:

De fleste har på seg helt normale treningsklær og INGEN går i kun sports-bh!

Har ikke merket noe glaning hverken på meg selv eller andre damer, folk er der faktisk for å trene og har nok med sitt! Hvis noen er kontaktsøkende så legger jeg ikke merke til det, fordi jeg er opptatt av å trene, ikke sosialisere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er flere damer som glor på andre jenter, enn menn som glor på jenter egentlig. 

Anonymkode: 313e8...38d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk glaner synes jeg varierer veldig fra senter til senter, men har ikke opplevd eller sett det ofte. Folk flest er nok mest opptatt av seg og sitt.

 

Har aldri noen gang sett noen trene i bare korte shorts og sports-BH, det går som regel i tights eller joggebukse og t-skjorte eller singlet på kvinner, joggebukse/shorts og t-skjorte på menn.

Anonymkode: c4082...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener i joggebukse og gratis jobb t skjorte. Eneste gangene jeg har "stirra" på damer er om de løfter veldig tungt med farlig stilling, og kanskje gitt de tips så de ikke skader seg. Gjelder også menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke sett kvinner bare i BH på treningsenter.  Menn derimot kan gå i singleter som dekker så og si ingenting, dette gjelder spesielt unge innvandrermenn.  De kunne like gjerne gått i bar overkropp, ser helt latterlig ut.  Syns det er rart de får lov.

Image result for muscular men in loose singlets pictures

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det som et sted folk kommer for å trene. Ikke så mye mer enn det. Det kan jo også være en slags sosial arena der venner trener sammen. På mitt treningssenter er det ofte eldre som trener sammen på dagtid, eller kjærestepar eller venner som trener sammen. Da blir det litt prating og tøysing, men det må da være lov. Personlig trener jeg alene og merker ikke noe særlig til noe annet "aktivitet" på treningssenteret enn folk som faktisk ønsker å forbedre styrken og utholdenheten sin... enkelt og greit.

Her er det også regler for hva man kan ha på seg. Korte shortser og singletter er ikke tillat da det er uhygenisk. Trener dermed ikke i det, og bruker treningstights + tskjorte. De fleste bruker også det. Noen sniker seg inn i shortser og singletter. Har ikke sett noen bli kasta ut pga. det, men det er jo å ta sjansen.... Uansett ubehagelig for alle andre når det er svettemerker igjen på apparatene pga. det.

Anonymkode: cbb22...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningssenter er mest for å trene, det er såklart noen kan stirre, iblant, men det gjelder jo alle steder der folk er litt lettkledd. Bare treningsbh/veldig kort shorts er kun på intensiv saltime der det som er over er dyvått av svette, har ikke sett folk bruke det ved apparater. 

Anonymkode: 76dbb...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd å bli glodd på eller noe. Kanskje fordi jeg er feit, men da burde de jo glodd på grunn av det. 

Eneste gangen noen har sagt noe til meg var en veldig trent mann som kom bort for å si hvor bra teknikk jeg hadde og st jeg måtte stå på videre. Veldig hyggelig 💜 

 

Anonymkode: 57aeb...456

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der jeg trener er folk stort sett normalt kledd. Det kleineste jeg ser er menn i singleter som på bildet over her, men det er ikke så mange av dem. Det er lov å trene i singlet der jeg trener, og det hender jeg gjør det selv. Jeg har ikke sett noen i bare sports-BH, det tror jeg ikke er lov. Opplever ikke at folk stirrer, stirrer bare tilbake om det skulle skje.

Husker jeg var litt "redd" for å trene styrke på treningssenter før. Redd for at folk skulle se og le om jeg gjorde feil, osv. Det kommer man over ganske fort, og nå kunne jeg ikke brydd meg mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytta treningssenter da det var flere jenter der i kun bh og shorts som var mer opptatt av å spraye seg (og oss andre i garderoben) med parfyme og ta bilder av rumpene til hverandre over treningsapparater. Men de var ikke så ille. De ble fort avslørt. De som var verst var faktisk en større gjeng med polske arbeidere. Fordi de rett og slett aldri vaska seg og lukta veldig stramt, tok veldig stor plass og gjorde alt de kunne for å brøle høyere enn sine kompiser. Men det er jo greit at de her holdt seg på sitt eget senter. Jeg fant meg et mer normalt senter og har fått trene i fred siden da. 

Anonymkode: 9fb50...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener på et senter med singletforbud (wtf?!). Ser ingens kropper, ingen strirrer.

Du går inn, gjør det du skal, går ut. Bra senter 

Anonymkode: 6415c...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎10‎.‎12‎.‎2017 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Har heller ikke opplevd noe særlig til gloing, men jeg prøver å unngå rushtiden så godt jeg kan. Fikk riktignok øyekontakt med sidemannen en gang etter at han tok helt av på ellipsemaskinen for moro skyld, men det ble jo bare komisk, og jeg liker litt humor.
Ellers er det jo vanskelig å se hva de som sitter bak deg på sykkel o.l. glor på når en selv for eksempel står på ellipsemaskinen eller løpebåndet, men prøver å ikke tenke for mye på min egen ræv og hvordan den ser ut i bevegelse. Prøver egentlig å se svettest og jævligst mulig ut når jeg trener.

Anonymkode: 3b7b5...c6b

Haha, jeg tar også helt av på ellipsemaskinen noen ganger. Rart jeg ikke har veltet en.

Anonymkode: 98aa4...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger merke til og titter på digge jenter på treningssenteret, de kommer jo tett som hagl, men glor ikke og flørter ikke med mindre hun tar initiativet. 

De fleste jenter som trener der jeg trener kler seg ganske utfordrende etter min oppfatning, men har aldri sett noen i BH, haha. Få menn i singlet også.

Anonymkode: 09b80...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg legger merke til og titter på digge jenter på treningssenteret, de kommer jo tett som hagl, men glor ikke og flørter ikke med mindre hun tar initiativet. 

De fleste jenter som trener der jeg trener kler seg ganske utfordrende etter min oppfatning, men har aldri sett noen i BH, haha. Få menn i singlet også.

Anonymkode: 09b80...207

De kommer tett som hagl? Hva mener du?

føler du at det er det samme å se på jenter i treningstudio som når du titter på jenter i gata? Eller er det noe spesielt ved de i treningsenter?

Anonymkode: 1ae48...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De kommer tett som hagl? Hva mener du?

føler du at det er det samme å se på jenter i treningstudio som når du titter på jenter i gata? Eller er det noe spesielt ved de i treningsenter?

Anonymkode: 1ae48...5f2

Og btw har du dame eller single?

Anonymkode: 1ae48...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...