Gå til innhold

Kulørt juletre belysning ute, er det harry?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, Sirah skrev:

Fargede lys er noe av det mest harry og tacky jeg ser. Får skikkelig white-trash følelse av det. Men det er MIN mening, liker du det selv så pynter du så klart slik du vil. Bare la meg slippe :P

White trash faktisk...

Anonymkode: 598d3...1ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sirah said:

Google er din venn....

Fattige, hvite folk altså, hva om de er svarte? :P 

Anonymkode: d8109...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fattige, hvite folk altså, hva om de er svarte? :P 

Anonymkode: d8109...a3a

Nei, si det 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Trampe skrev:

Sånne gammeldagse fargede lys er bare koselig, og jeg får litt Donald Duck-vibb av det. :hjerte: 

Nymotens lys derimot, de er himla sterke og gir skikkelig strippeklubb-feeling. Ikke mye nostalgi over det nei. Kjempeharry!  

Naboen vår festet blinkende lys langs alle hjørner på hele huset. Skikkelig festlig for naboen tvers over veien, som måtte velge mellom å ha blinking inn vinduene fra november til februar - eller ha persiennene nede.

Jeg var på besøk hos noen som har en blålysnabo. Blinkende blått lys langs hele taket, det var som om det sto en ambulanse i hagen. Hva i all verden har det med jul å gjøre?!

Enig i dette :) Det jeg synes er fint er de av den gammeldagse typen, som er akkurat som vanlige juletrelys, bare med fargede pærer. Lysslynger med sterke, blinkende lys  og lignende synes jeg ikke er fint i hele tatt..

Anonymkode: 5e354...392

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrist
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette :) Det jeg synes er fint er de av den gammeldagse typen, som er akkurat som vanlige juletrelys, bare med fargede pærer. Lysslynger med sterke, blinkende lys  og lignende synes jeg ikke er fint i hele tatt..

Anonymkode: 5e354...392

Jeg blir skikkelig nostalgisk av den gammeldagse typen. Minner meg om juletreet jeg og storebror hadde på soverommet vårt som barn, vi hadde alltid fargelys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette :) Det jeg synes er fint er de av den gammeldagse typen, som er akkurat som vanlige juletrelys, bare med fargede pærer. Lysslynger med sterke, blinkende lys  og lignende synes jeg ikke er fint i hele tatt..

Anonymkode: 5e354...392

Nå skulle jeg akkurat til å skrive at vi har hatt fargede juletrelys i alle år, og det er litt komisk når "alle" sier de synes det er så "tacky" og stygt med fargede juletrelys, men at vårt er så fint, fordi vi har vanlige hvite lys med fargede pærer.

Det skal bli spennende å se hva de sier i år, for nå har vi måtte kjøpe nye lys (fremdeles ikke lyslenke  men vanlige juletrelys med fargede pærer), for jeg regner med at disse nymotens pærene gir sikkert mer lys enn de gamle utslitte lysene.  :ler:

Anonymkode: 8e240...368

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er flere som egentlig har lyst å ha farger på juletrebelysningen (ute), men er redd for sosial fordømmelse, de samme er trolig også redde for å skille seg ut, ikke realiserer drømmer, redd for at kjolen skiller seg for mye ut, ikke tør å ha for stor eller spesiell bil, redde for å sole seg toppløs, velger samme musikk som andre, er alltid politisk korrekte.

Anonymkode: 598b9...86d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er forfriskende med litt farger her og der. Selv har jeg hvite lys ute og kun på en busk. Jeg ønsker meg nye lys med farge, ikke farger men kun en farge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også assosiasjoner til barndommen og liker det. Hvite lys ute er i de fleste tilfeller kjedelig og platt, men i noen tilfeller er det pent. 

Anonymkode: 1255a...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er kjempestygt, og ja, harry. Men det er jo ingen lov mot det, så om du liker det er det fritt frem for å pynte som du selv ønsker. Det er sikkert mange som synes mye i mitt hjem er stygt og harry, uten at det stopper meg fra å gjøre som jeg vil med mitt eget hjem. 

Anonymkode: 6657a...945

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker fargede lys. Synes det er superfint, blir glad av farger :D
Men begynner de å blinke, DA ;) 
Det med blinking gjelder forresten både de med farger og hvite. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er glorete og Harry.  Passer i USA hvor det er vanlig.  

Ikke mange som har det her hjemme, heldigvis.  Vi har kun hvite lys. Ute og inne. Noe annet blir ikke aktuelt 

Anonymkode: 7e4f1...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha fargede julelys, sånn er det bare ;) Bruk de lysene du liker!

Anonymkode: 309e4...878

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2017 den 20.00, AnonymBruker skrev:

Inne har vi alltid hvite juletrebelysning, men utendørs på ei edelgran har vi belysning i forskjellige farger. Kanskje jeg har sett for mye på Disney, men jeg liker at det er litt farger i utendørs julepynt, men nylig var det ei venninne som synes det er litt små harry, og som oppfordret meg til å bytte til hvit.

Anonymkode: 598b9...86d

Det er HARRY så det holder.

Anonymkode: 030a0...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...