Gå til innhold

Kulørt juletre belysning ute, er det harry?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inne har vi alltid hvite juletrebelysning, men utendørs på ei edelgran har vi belysning i forskjellige farger. Kanskje jeg har sett for mye på Disney, men jeg liker at det er litt farger i utendørs julepynt, men nylig var det ei venninne som synes det er litt små harry, og som oppfordret meg til å bytte til hvit.

 

50-beautiful-christmas-tree-wallpapers-c

illustrasjonsbilde

Anonymkode: 598b9...86d

Bor du på et ødested, så kan du fint gjøre dette. Vi hadde en nabo tett på med blå, blinkende lys over halve huset, grusomt både inne hos oss og uten. Takk høyere makter han er flyttet!

Anonymkode: d8b4f...494

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg går forbi hus med slik utendørs julebelysning tenker jeg alltid "her bor det folk som handler julestashet sitt på Europris" :nissevink:

Anonymkode: 636ae...64b

Europeiske har også ensfargede lys, bare så det er sagt :sur:

Anonymkode: f817e...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrist

Jeg synes du skal kjøre på. La de konservative sitte der i sine kjedelige hvite og grå rekkehus med hvite lys, variasjon er bare fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg går forbi hus med slik utendørs julebelysning tenker jeg alltid "her bor det folk som handler julestashet sitt på Europris" :nissevink:

Anonymkode: 636ae...64b

Og om de har gjort det..så ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke harry, det er fint! Jeg synes det er så utrolig kjedelig når alle har hvite lys, fargede juletrelys i et tre eller en busk er vakkert og gir julestemning synes jeg :) 

Anonymkode: 5e354...392

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer egentlig å se logoen til en eller annen strippeklubb av typen som opererer med formiddagsskift når jeg ser fargede lys, men jeg må innrømme at jeg blir i godt humør av det (lysene, ikke slitne strippere). 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Felixa skrev:

Kommer an på hvor mye og på hva. Men blinkende lys er harry, hvite eller fargede. Grusomt!

Enig i det.

TS

Anonymkode: 598b9...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ikke er for mye av det kan det være fint med variasjon. Farger gjør noe med humøret😊

Anonymkode: 350c2...5dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bor du på et ødested, så kan du fint gjøre dette. Vi hadde en nabo tett på med blå, blinkende lys over halve huset, grusomt både inne hos oss og uten. Takk høyere makter han er flyttet!

Anonymkode: d8b4f...494

Blinkende lys er slitsomt å se på ja. 

Jeg husker noen i slekta hadde fargede lyspærer på juletreet i stuen. Syns det var veldig fint! :tree:

Endret av yeans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når det ikke er for mye av det kan det være fint med variasjon. Farger gjør noe med humøret😊

Anonymkode: 350c2...5dc

Ja, det er sånn jeg føler det også :gape: . Men nå er jeg i følge venninna mi litt små harry i utgangspunktet.

Anonymkode: 598b9...86d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, litt harry synes jeg - and I love it! :tree:

Jeg har nostalgiske følelser til fargede lys da vi alltid hadde det på treet inne i oppveksten, og jeg klarer ikke la være å like det. Vi har hvite lys på treet inne, men ute er det full goblin-style (WoW anyone?) med fargede lyslenker på kryss og tvers over gårdsplassen - og gud, så koselig det er! :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er grusomt, forferdelig stygt :P Hadde vært forbudt hvis jeg bestemte også. Får vondt i hodet av å se på det :fnise: men så lenge det ikke «plager» naboene dine som beskrevet over - gjør du såklart som du vil!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne gammeldagse fargede lys er bare koselig, og jeg får litt Donald Duck-vibb av det. :hjerte: 

Nymotens lys derimot, de er himla sterke og gir skikkelig strippeklubb-feeling. Ikke mye nostalgi over det nei. Kjempeharry!  

Naboen vår festet blinkende lys langs alle hjørner på hele huset. Skikkelig festlig for naboen tvers over veien, som måtte velge mellom å ha blinking inn vinduene fra november til februar - eller ha persiennene nede.

Jeg var på besøk hos noen som har en blålysnabo. Blinkende blått lys langs hele taket, det var som om det sto en ambulanse i hagen. Hva i all verden har det med jul å gjøre?!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fargede lys er noe av det mest harry og tacky jeg ser. Får skikkelig white-trash følelse av det. Men det er MIN mening, liker du det selv så pynter du så klart slik du vil. Bare la meg slippe :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min har en svær gran utenfor huset med blinkende juletrelys som skifter farger, neste hus har blinkende lys som skifter farger på verandaen. Tror jeg bor i harry-land.

Anonymkode: d8109...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sirah said:

Fargede lys er noe av det mest harry og tacky jeg ser. Får skikkelig white-trash følelse av det. Men det er MIN mening, liker du det selv så pynter du så klart slik du vil. Bare la meg slippe :P

Hva er white-trash?

Anonymkode: d8109...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...