Gå til innhold

Hva ønsker du IKKE å finne under treet i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først av alt, man skal være takknemlig for gaver man får til jul, og selv takker jeg høflig for alt. Er ikke kravstor og forventer ikke gaver til store summer, men det er likevel noen ting jeg i mitt stille sinn skulle ønske jeg ikke fikk, men som dukker opp hvert år:

  • Body lotion. Jeg får nupper av det og foretrekker bare jojobaolje på tørre steder. Men hvert år får jeg minst én diger body lotion. Har seriøst fire-fem stykker uåpnet i badeskapet :P 
  • Parfymerte hudkremer. Har sart hud, og kjøper kun milde kremer fra helsekosten o.l. En parfymert L'Oreal-krem er uaktuell.
  • Billig-godt og sjokolade fra obskure merker eller Nille, etc. Smaker syntetisk, og dessuten er magen allerede full av julekaker og konfekt.
  • Bøker fra givere som ikke kjenner smaken min. Folk vet at jeg er litteraturinteressert og jeg pakker ofte opp "chick lit" eller klisjébøker med titler som "Hestehandlerens datter" etc. Huttetu. Dette punktet er jeg dog litt ambivalent til, ettersom man ofte kan bytte bøker til noe man liker bedre.

Flere som har ting de helst ikke vil få til jul, som man kan innrømme her i all diskresjon? ;) 

 

Anonymkode: 00ccc...752

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En svart Dildo

Anonymkode: a22e1...9e3

Fordi den er svart??!?

Anonymkode: d754d...0ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sterkt parfymerte lotions... Tåler ikke. Og jeg glemmer alltid å smøre meg, så bodylotionene blir liggende ubrukte. 

Stringtanga. Flaut å få, dessuten foretrekker jeg maxitruser.

Anonymkode: 615cc...70b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige bøker

Kosmetikk og kremer

Lysestaker, brikker, duker ol.

Klær i akryl, fleece etc. eller klær som ikke er min smak

Pyntegjenstander

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi den er svart??!?

Anonymkode: d754d...0ca

Jupp foretrekker en hvit norden

Anonymkode: a22e1...9e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telys/stearinlys. Bruker det lite, men får av en eller annen grunn alltid lys av en eller annen til jul hvert år. 

 

Anonymkode: 8636c...1f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dilldall til leiligheten, pyntegjenstander osv. Jeg kjører minimalisme og vil ikke ha noe som ikke har en viktig funksjon.

Klær som er laget av dyr.

Bøker 

Kosmetikk med mindre det er fra Body Shop og noe jeg faktisk bruker.

Anonymkode: 1d7bb...2bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håndklær og sengetøy, fordi vi har mer enn nok av det og har ikke plass til mer. 
Bodylotion, fordi huden min ikke er særlig tørr, så jeg bruker det nesten aldri. 
Duftlys, fordi jeg er ganske sær når det gjelder lukter, og de aller aller fleste duftlys gjør meg uvel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student og bor på et lite rom i en studentbolig og i fjor fikk jeg en gigantisk sakkosekk til jul, kjøpt i pop-up butikk så jeg ikke fikk byttet:fnise: så jeg håper på ingen gaver som er større enn jeg fysisk har plass til

Anonymkode: 42cc0...75c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil ikke ha

1. Alkohol. Drikker lite, og foretrekker å kjøpe selv det jeg vet jeg liker og tåler.

2. Julepynt. Jeg hater både nisser og engler.

3. Små pynteting. Jeg hater å tørke støv.

4. Krimbøker. Jeg leser nesten alt annet, men absolutt ikke krim.

5. Alt mulig med hund på. Selv om jeg har hund betyr ikke det at jeg vil ha krus, pyntefigurer, bilder, klær osv med hunder på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er uønsket unntatt gavekort/penger.

Jeg foretrekker selv å gå på salg etter jula. Får dobbel mengde for samme sum + jeg får akkurat hva jeg ønsker meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynteting, fritidsutstyr (jeg har alt og det jeg ikke har er kostbart om det skal være kvalitet), billig vin, nillesjokolade, kroppspleieprodukter, bøker. 

Anonymkode: 4dd97...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...