Gå til innhold

Noe mer spennende enn panel på veggen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi pusser opp en av stuene i huset. Den er ca 30 m2. Skal ha lysgrått rustikk gulv og hadde tenkt å ha ferdigmalte panelplater i "dempet blå" (minner om Gustaviansk blå, for dem som er kjennere). MEN nå begynner vi å tenke i litt mer originale baner. Hva finnes av "gøye" vegger? betongplater? naturmaterialer? liggende panel? 

Vi ønsker et lunt og klassisk/tidløst utrykk. Noen forslag til noe litt mer spensig enn panel?

Alle tips mottas med takk :)

Anonymkode: f0d22...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tapet? Slette vegger med matt maling. Finnes mange fine, lune farger nå. Husk riktig belysning. Det er det som gjør det lunt.

Anonymkode: 2e958...1eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo litt hva du mener med spenstig. Jeg ser ikke for meg at betongplater er så veldig lunt, men det spørs vel kanskje på interiøret også. Hvis man velger alternative/spenstige løsninger er mitt inntrykk at det heller ikke blir veldig tidløst, men mer en trendgreie man kanskje blir fortere lei av (for eksempel én vegg tapetsert med jungel/strand/storby som mange valgte for noen år siden, men som er hinsides harry nå). Jeg ville valgt enten vanlig panel eller slett vegg dersom dere vil ha en løsning som skal vare lenge uten at dere blir lei. Det er lettere å gjøre endringer i veggfarge og interiør enn å gjøre om på hele veggen :)

Anonymkode: a750a...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...